Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 19 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 1 verborgen en 17 gasten

Cerutti


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    rika como

    Anonymous
    Gast
    Gast


    rika como Empty rika como

    Bericht van Gast ma okt 17, 2011 12:33 pm

    Heeft er iemand ervaring mee met het nieuwe model,wat raad u eventueel zelf aan?
    is de kachel geruisloos ,welke mantel zit by uw kachel,verder welke extra's ?
    Anonymous
    Gast
    Gast


    rika como Empty Re: rika como

    Bericht van Gast ma okt 17, 2011 9:29 pm

    Een Rika kachel maakt minder lawaai dan een "normale" kachel, aangezien ze geen ventilator heeft. Rika kachels werken met natuurlijke convectie.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    rika como Empty Re: rika como

    Bericht van Gast di okt 18, 2011 9:55 am

    pesno,

    ik heb een como met stalen mantel,geweldig tevreden !!

    G.
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    rika como Empty Re: rika como

    Bericht van ss di okt 18, 2011 11:08 am

    Uitstekende kachel, zeer geruisloos! Je zult hier op het forum verscheidene tevreden gebruikers vinden...
    Maar nieuw??? Ik denk het niet, al twee jaar in België op de markt... Of ik moet me gigantisch vergissen...
    http://www.rika.at/be/como/
    Groeten,
    ss
    Anonymous
    Gast
    Gast


    rika como Empty Re: rika como

    Bericht van Gast di okt 18, 2011 6:56 pm

    Inderdaad ss, 2009 was het introductiejaar van dit Rika model.

    Sinds november 2009 hebben wij onze Rika Como in gebruik.
    We zijn nu aan ons derde stookseizoen begonnen en we hebben nog nooit problemen gehad met deze kachel.
    En stil is hij zeker en vast.

    Zorg zeker dat je de bedrade thermostaat er bij krijgt, zonder deze voeler heb je enkel de basisfunctionaliteit (geen timer, geen instelling van de gewenste ruimtetemperatuur).
    Er bestaat ook een draadloze thermostaat, deze is duurder.

    Groetjes,
    Steven
    Anonymous
    Gast
    Gast


    rika como Empty rika revo

    Bericht van Gast di okt 18, 2011 7:34 pm

    hallo
    heb hier een rika revo, heel tevreden over, lekker warm en geluid is heel goed te doen.
    Alleen dat menu voor de instelling voor te werken met de draadloze voeler echt een ramp.
    Ik krijg het niet klaar omdat deftig te doen ze doet precies haar goesting en niet de mijne.
    Ik probeer ze 's morgens te laten op springen om 5 uur zo dat het lekker warm is tegen dat we opstaan en dan laten moduleren en op temp te laten afgaan en 's avonds om 23 uur laten af springen maar tot hier toe zonder succes.
    Maar ik geef niet op tot dat ik het onder de knie heb Smile en voor dat ik naar de installateur bel want die mens heeft het al ne keer uitgelegd maar tegen dat hij buiten was confused confused
    groeten Dirk
    Anonymous
    Gast
    Gast


    rika como Empty Re: rika como

    Bericht van Gast za nov 26, 2011 7:24 pm

    hoi
    heb ook een como ben zeeeer tevreden maar inderdaad met ruimtevoeler is het even zoeken maar als je het een maal weet piep simpel s'morgen lekker warm valt van zelf uit en als wij terug komen ook weer warm maar dan zet ik ze terug op heat35 dan is ze zeer zuinig Smile kampvuur

    Gesponsorde inhoud


    rika como Empty Re: rika como

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu do mei 02, 2024 10:25 pm