Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 17 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 16 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


5 plaatsers

    Welke zijn de beste pellets voor de edilkamin cherie


    pedro
    Admin


    Aantal berichten : 4753
    Registration date : 18-12-08

    Welke zijn de beste pellets voor de edilkamin cherie - Pagina 2 Empty Re: Welke zijn de beste pellets voor de edilkamin cherie

    Bericht van pedro wo dec 28, 2011 8:08 am

    De pelletkachel die zn eigen reinigt?Het vuurkorfje bedoelt u dan wss?Dat kunt u instellen en de tijd een beetje verlengen,maar of het veel gaat helpen...?Als je een koek hebt in je korfje moet je es je (trek) wat hoger zetten
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Welke zijn de beste pellets voor de edilkamin cherie - Pagina 2 Empty Re: Welke zijn de beste pellets voor de edilkamin cherie

    Bericht van Gast wo dec 28, 2011 11:47 am

    inderdaad ik bedoel het vuurkorfje. Clean brazier als ik me niet vergis komt er dan op het scherm te staan. Jij zegt de trek hoger zetten? .. waarschijnlijk heeft dat met parameterinstellingen te maken? Mijn kachel heeft dat leonardo systeem wat de trek automatisch regelt. Dus vrees dat ik dat zelf niet kan instellen?
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Welke zijn de beste pellets voor de edilkamin cherie - Pagina 2 Empty Re: Welke zijn de beste pellets voor de edilkamin cherie

    Bericht van steven wo dec 28, 2011 11:54 am

    Donald,

    dat kan je ook aanpassen. Het leonardo systeem regelt de vebranding binnen bepaalde min en max waarden. Die kan je wijzigen.


    Mvg,


    Steven


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF

    Gesponsorde inhoud


    Welke zijn de beste pellets voor de edilkamin cherie - Pagina 2 Empty Re: Welke zijn de beste pellets voor de edilkamin cherie

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 09, 2024 12:46 pm