Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 55 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 54 gasten

pepe911

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 I_vote_lcapErvaringen met Elite pellets  - Pagina 3 I_voting_barErvaringen met Elite pellets  - Pagina 3 I_vote_rcap 
steven
Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 I_vote_lcapErvaringen met Elite pellets  - Pagina 3 I_voting_barErvaringen met Elite pellets  - Pagina 3 I_vote_rcap 
pedro
Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 I_vote_lcapErvaringen met Elite pellets  - Pagina 3 I_voting_barErvaringen met Elite pellets  - Pagina 3 I_vote_rcap 
krusty
Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 I_vote_lcapErvaringen met Elite pellets  - Pagina 3 I_voting_barErvaringen met Elite pellets  - Pagina 3 I_vote_rcap 
Fleur
Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 I_vote_lcapErvaringen met Elite pellets  - Pagina 3 I_voting_barErvaringen met Elite pellets  - Pagina 3 I_vote_rcap 
ss
Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 I_vote_lcapErvaringen met Elite pellets  - Pagina 3 I_voting_barErvaringen met Elite pellets  - Pagina 3 I_vote_rcap 
jeanhup
Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 I_vote_lcapErvaringen met Elite pellets  - Pagina 3 I_voting_barErvaringen met Elite pellets  - Pagina 3 I_vote_rcap 
Philip
Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 I_vote_lcapErvaringen met Elite pellets  - Pagina 3 I_voting_barErvaringen met Elite pellets  - Pagina 3 I_vote_rcap 
Annejanne
Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 I_vote_lcapErvaringen met Elite pellets  - Pagina 3 I_voting_barErvaringen met Elite pellets  - Pagina 3 I_vote_rcap 
Maryline
Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 I_vote_lcapErvaringen met Elite pellets  - Pagina 3 I_voting_barErvaringen met Elite pellets  - Pagina 3 I_vote_rcap 

 

 Ervaringen met Elite pellets

Ga naar beneden 
+46
Geert
mantas
bartdn
jelle
Luc B
Fleur
jorist
Annejanne
karentje
vinnus1
pellbox
marc
knoepken
louiza
peterman
nele
pedro
Denisdaf
Luc Melis
wvema
grossard.rob
krusty
porteman
av8647
antonio1980
Jellemina
st1300a9
jeanhup
colleken
eendracht
jpdp
Greenhorn
makhila
Auvin
patricvds
pol 2
trabbart
marnic
curleo
dxnature
stef123
Uthrex
Philip
steven
flair
turkoois
50 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
pedro
Admin



Aantal berichten : 4778
Registration date : 18-12-08

Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Elite pellets    Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Emptyza dec 29, 2012 4:36 am

Mengen met andere pellets kan een oplossing zijn....
Terug naar boven Ga naar beneden
marnic
Pelletje
Pelletje
marnic


Man Aantal berichten : 40
Registration date : 30-01-09

Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: elite pellets   Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Emptyzo maa 24, 2013 10:55 am

nu mijn wintervoorraad op was ben ik bij elite pellets terecht gekomen moet zeggen zijn de beste die ik gebrand heb geen vuile ruiten geen stof in de zakken en ook veel meer warmte als er hier terug een groepsaankoop komt weet ik zeker dat ik een 3tal palletten bestel heb nu wel 3.85euro betaald per zak bij afname van een volle pallet
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Elite pellets    Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Emptydo maa 28, 2013 9:01 pm

juist pallet elite er door ,Zeer tevreden over de warmte ervan , wel toevoer sterk verminderen
veel goedkoper vind ik niet met zo een resultaat (wel ietse meer as maar voor die prijs maakt mij dit niks )
grts
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4778
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Elite pellets    Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Emptydo maa 28, 2013 9:22 pm

Havoc,

gelieve de banner bovenaan deze pagina es door te nemen...

Grtz,
Pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Elite pellets    Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Emptywo mei 08, 2013 7:40 pm

eerste pellets die ik brand, 3,50 euro/zak
mooie warmte heel weinig assen
geen ENKEL stofje in de zakken aanwezig

zou persoonlijk niet weten waarom ik moet veranderen, ga wel eens zakje Domoflower plus proberen om het verschil te zie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luc Melis
Pellet
Pellet
Luc Melis


Man Aantal berichten : 118
Leeftijd : 67
Registration date : 09-10-11

Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: elite   Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Emptyvr sep 27, 2013 2:57 pm

Hier zijn de eerste zakjes elite pellets  al  opgestookt en ik ben er zeer tevreden over ,ze branden heel goed !!kampvuur dansend vuur


bericht even verplaatst, ervaringen met de pellets niet in het groepsaankoop-topic.

_________________
edilkamin funny 11kw
Extra flame dorina 6,2 kw

De pan european is ondertussen vervangen door een BMW R1200 GS LC !! [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Elite pellets    Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Emptyzo okt 13, 2013 9:30 am

Eerste zakken van de elite pellets verbrandt. Zéér tevreden. Goeie verbranding. Weinig aanslag op de ruit.
Terug naar boven Ga naar beneden
vinnus1
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
vinnus1


Man Aantal berichten : 410
Leeftijd : 70
Registration date : 10-11-10

Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Elite pellets    Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Emptyzo okt 13, 2013 6:06 pm

Ik denk dat dit de beste pellets zijn die ik tot nog toe heb gestookt.
Geen stof,weinig assen,schone verbranding en stevige zakken.

Zeer tevreden pelletgebruiker.kampvuur heel happy
Terug naar boven Ga naar beneden
trabbart
Pellet
Pellet
trabbart


Man Aantal berichten : 102
Registration date : 17-09-12

Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Elite pellets    Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Emptyzo okt 13, 2013 10:14 pm

kheb nu een 15tal zakken opgefikt en kheb 2 kachels 1 kachel stond op macropellets afgesteld en zuipt pellets,
de andere kachel kocht ik tweedehands en stond op elitepellets afgesteld. het verschil in verbruik is enorm. de macropellets vlogen erdoor en deze kachel doet dit nu ook met de elitepellets maar geeft veel te veel warmte.
ik heb de parameters moeten aanpassen omdat het te warm werd in huis op laagste stand,, dit was ook zichtbaar door een hogere vlam wanneer de temperatuur reeds lang bereikt was in huis en de kachel op laag vermogen moet branden. ze branden heftig en geven veel meer warmte dan de total fina pellets(zakken niet te stapelen vd total fina pellets, ze rijzen steeds uit elkaar) en de macro pellets(vrij zachte pellet die uit elkaar brokkelt en veel stof bevat en heel snel een bruine ruit geeft .
de ruit blijft veel , veel langer proper en er is geen stof wolk als je de 15kg pellets in de kachel kapt.
de zakken zijn zeer stevig en heel hoog te stapelen,

kortom een hele hele verbetering de elite pellet,,

wel spijtig dat ik als leek in de parameters moet gaan rommelen, en dit zowel in rookgasafvoer als toevoer pellets. ik heb namelijk te veel warmte binnen en teveel warmte door de schouw. het lijkt of de kachel is niet te temmen op dit moment , ik laat stelselmatig de parameters zakken en dit enkel op power 1 , ik ben reeds van 130° rookgas naar 112 gezakt , en binnen van 25 naar 24° (kachel staat op 16° ingesteld en brand dus op power 1 ,,zou dus op zen minste vermogen moeten branden....
het neemt behoorlijk wat tijd in beslag om al experimenterend de rookgastemp lager te krijgen en vlam kleiner , maar in the end zal ik minder verbruik hebben en meer warmte per kilo pellets die ik aanzeul. intussen is het puffen....

_________________
Piazzetta p962
Edilkamin funny
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4778
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Elite pellets    Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Emptyzo okt 13, 2013 10:19 pm

Met de elite pellets is het meestal nodig om de toevoer op absoluut minimum te zetten-->want pellets zijn redelijk klein,heel hard geperst en geven héél veel warmte

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
trabbart
Pellet
Pellet
trabbart


Man Aantal berichten : 102
Registration date : 17-09-12

Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Elite pellets    Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Emptyzo okt 13, 2013 10:40 pm

ja,,ze zijn keihard,,kheb er eens eentje proberen doormidden te bijten ,,, dat lukt dus niet,,kei keihard.

intussen,,,,kzit al heel de avond de parameters aan te passen,,,,, is men rookgastemperatuur op p1 al van 130 naar 99° gezakt en men vlam al iets kleiner,, kzal de toevoer nog moeten minderen want elke keer er pellets invallen gaat de vlam veel te hoog op.

waar het vooral merk is dat de ene kachel die afgesteld staat op de macropellet heel veel meer verbruikt dan de andere,,echt zichtbaar meer , dit terwijl de laag verbruikende zelfs kanalisatie heeft naar de badkamer,. voor mij dus zeker geen macropellets meer want die vliegen erdoor om je huis warm te krijgen. ik ben nu overtuigd dat een kwaliteitspellet noodzakelijk is en gelukkig nog betaalbaar. ik denk zelfs dat wanneer je het omrekent het zelfs voordeliger is,,,tenminste als je je kachel erop instelt om zuiniger te branden.


_________________
Piazzetta p962
Edilkamin funny
Terug naar boven Ga naar beneden
curleo
Pellet
Pellet
curleo


Man Aantal berichten : 130
Registration date : 09-03-12

Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Elite pellets    Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Emptyma okt 14, 2013 10:06 am

Ik heb  de pellettoevoer ook op het minimum teruggeschroefd.

groetjes,
curleo

_________________
Edilkamin 'Brio'8kW
Elite pellets ...tevreden & geen stof!
Terug naar boven Ga naar beneden
pol 2
Pelletje
Pelletje
pol 2


Aantal berichten : 35
Registration date : 11-11-10

Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: elite   Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Emptydo nov 14, 2013 5:54 pm

Hallo,

Mijn bevindingen over de aangekochte pellets elite zijn uitermate positief.
Gewoon deze pellets bijgevuld op de eerdere olimp pellets , waarop ik geen enkele zwarte aanslag meer zag tijdens de verbranding ,( slecht een lichte witte zweem op de ruit) en ook heb ik niets veranderd aan de parameter instellingen van de kachel.
Wat ook de samenstelling van deze pellets mag zijn , ze geven een heel goede verbranding t.o.z van andere merken , en ik heb er reeds menige verbrand die verre van zo goed zijn.
Gr Pol2
Terug naar boven Ga naar beneden
patricvds
Pelletje
Pelletje
patricvds


Man Aantal berichten : 34
Leeftijd : 64
Registration date : 26-08-09

Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: ellite pellets   Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Emptydo nov 14, 2013 9:17 pm

en we zijn weer vertrokken voor een paar maanden
de ervaring met deze pellets is positief goede verbranding
wat de as betreft is dit aanvaardbaar
nu de echte koude temperatuur nog afwachten en dan zien wel verder
eindconclusie deze zijn evenwaardig met ollimp
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Elite pellets    Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Emptyvr nov 15, 2013 6:45 pm

hallo heb eerst enkele rest zakken van verschillende merken opgebrand, soms koek vorming en altijd een behoorlijk tot zeer zwarte ruit,
nu ik begonnen ben met de elite pellets enkel grijs witte laagje op de ruit dat zeer makkelijk afgaat en behoorlijk veel warmte
en met pellet toevoer op minimum gaat de deur naar boven ook open word anders te warm.
nu nog even afwachten wat deze doen wanneer de winter hard toeslaat....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Elite pellets    Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Emptyma nov 18, 2013 5:53 pm

iemand ervaring met elitepellets in mcz boxtherm 70 mijn mcz wordt maar geplaatst op 12 februari maar ik overweeg nu al een pallet elite te kopen denk dat prijs alleen maar kan stijgen goed of slecht idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Elite pellets    Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Emptyma nov 18, 2013 5:55 pm

Elite zijn goede pellets en je boxtherm lust alles dus geen probleem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Elite pellets    Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Emptyma nov 18, 2013 7:23 pm

thks for the info bestel een pallet
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Elite pellets    Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Emptyma nov 25, 2013 9:56 pm

Hier geen problemen mee. stevige plastieke zakken en nog geen stof tegen gekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Elite pellets    Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Emptydo dec 12, 2013 8:17 pm

Supertevreden over deze pellets, gebruik ze nu twee weken (had nog wat overschot dat ik eerst wou opstoken). Zal er volgende keer zeker opnieuw bestellen !
Claudia10
Terug naar boven Ga naar beneden
jorist
Pellet
Pellet
jorist


Man Aantal berichten : 94
Leeftijd : 82
Registration date : 12-02-13

Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Elite pellets    Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Emptydo jan 09, 2014 9:05 am

Ik voel mij niet geroepen om andere forumleden tegen te spreken, maar wie beweert dat de pellets verpakt zijn in flauwe zakken en daar bovenop nog veel stof bevatten, geven bewijs dat ze de zakken van links naar rechts, van boven naar onder, enz. gesleurd hebben.
Elite pellets zijn prima pellets. Ik stook deze in een BOXTHERM70, en dan is het wel gemakkelijk klappen. Dus, twee maal bingo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Auvin
Starter
Starter
Auvin


Man Aantal berichten : 16
Registration date : 29-01-12

Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Elite pellets    Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Emptydo jan 09, 2014 9:56 am

Ik heb er reeds een pallet of 6 doorgedraaid in mijn Hargassner pelletketel, zonder enige problemen. Stevige verpakking, zéér weinig stof in de zakken en weinig asresten. Wat natuurlijk voor mij goed is, is niet voor iedereen goed. Sommige mensen zullen zich bijvoorbeeld storen aan het lettertype van de opdruk op de zakken. De kern van de zaak is dat ze volledig voldoen aan de eisen waarvoor ze gemaakt zijn, nl. warmte geven aan een goede prijs, al de rest is bullshit.

 kampvuur kampvuur kampvuur kampvuur kampvuur kampvuur kampvuur kampvuur kampvuur kampvuur kampvuur kampvuur
Terug naar boven Ga naar beneden
makhila
Pellet
Pellet
makhila


Man Aantal berichten : 56
Leeftijd : 57
Registration date : 07-11-12

Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Elite pellets    Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Emptydo jan 09, 2014 11:01 am

Ik sluit me aan bij @ auvin zijn mening, warmte tov asse en kuiswerk , en dit voor een goede prijs , dat is wat belangrijk is.
Reeds 1/2 pallet erdoor en absoluut probleemloos.
mvg
makhila
Terug naar boven Ga naar beneden
Greenhorn
Pellet
Pellet
Greenhorn


Man Aantal berichten : 133
Leeftijd : 70
Registration date : 07-08-12

Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Elite pellets    Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Emptyvr jan 10, 2014 4:59 pm

Vanmorgen na 700 kg Elite pellets onderhoud gedaan van mijn Rika Como. Zéér geringe vervuiling van warmtewisselaar en rookgasverzamelkamer.Voorraadbak gestofzuigd en dit was eigenlijk bijna overbodig, zo weinig stof was er aanwezig!  
Ik denk dat je voor deze prijs -in mijn regio -nergens een betere pellet kan krijgen. pelletje

Grtz,Patrick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: elite pellets   Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Emptyzo jan 26, 2014 10:59 am

Woensdag men 3 paletten gekregen van GBS service, en zeer tevreden over .
En scherpe prijs thuis geleverd.
En de kwaliteit van de pellets uitmuntend vrijdag heb ik met 14 kilo 19 uur gebrand, beetje aanslag op het raamke en de as die ik ervan heb neem je er gewoon bij, uitkuisen moet je toch doen.bij deze de beste pellets in mijn 2jaar als pelletstoker.

KennyB
Terug naar boven Ga naar beneden
jpdp
Pelletje
Pelletje
jpdp


Man Aantal berichten : 30
Registration date : 12-02-13

Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: elite   Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Emptywo feb 05, 2014 10:14 am

Ik heb vorig jaar voor de eerste maal meegedaan aan de groepsaankoop pellets. We zijn nu 5 maand en een 130 tal zakken verder.
De verwachtingen lagen hoog en zijn volledig ingelost. De geleverde pellets(hardhout) zijn van uitstekende kwaliteit,
het zijn de beste die ik tot nu toe "opgestookt" heb(en ik heb er al veel soorten doorgejaagd (haha)).

groetjes aan allen
jpdp
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Elite pellets    Ervaringen met Elite pellets  - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ervaringen met Elite pellets
Terug naar boven 
Pagina 3 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Verkooppunten Elite-pellets
» Ervaringen German pellets
» Ervaringen met Bioflam pellets

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pellets :: Elite Pellets-
Ga naar: