Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 36 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 35 gasten

Cerutti


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


4 plaatsers

    pelletkachel gaat uit

    Anonymous
    Gast
    Gast


    pelletkachel gaat uit Empty pelletkachel gaat uit

    Bericht van Gast ma okt 31, 2011 6:46 pm

    Wie kan me helpen?

    Na het zomerseizoen stak ik mijn kachel aan,die vorige winter probleemloos werkte.
    Na enige tijd te werken (1-2u)krijg ik de melding "alarm-geen pellets meer".De kachel valt dan uit.
    Nochtans is het reservoir vol.
    Het gaat over een LAST CALOR,model ZOE,13 kW

    IK heb al gemaild naar "De Groene KAchel"vanwaar hij komt,maar krijg geen antwoord.Natuurlijk is hij sedert maart uit garantie ,waardoor ik kan fluiten naar een gratis herstelling of omruiling. Sad
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31494
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    pelletkachel gaat uit Empty Re: pelletkachel gaat uit

    Bericht van erwin ma okt 31, 2011 8:12 pm

    dijjj7 schreef:Wie kan me helpen?

    Na het zomerseizoen stak ik mijn kachel aan,die vorige winter probleemloos werkte.
    Na enige tijd te werken (1-2u)krijg ik de melding "alarm-geen pellets meer".De kachel valt dan uit.
    Nochtans is het reservoir vol.
    Het gaat over een LAST CALOR,model ZOE,13 kW

    IK heb al gemaild naar "De Groene KAchel"vanwaar hij komt,maar krijg geen antwoord.Natuurlijk is hij sedert maart uit garantie ,waardoor ik kan fluiten naar een gratis herstelling of omruiling. Sad

    van wanneer heb je die kachel


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Block
    Block
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Aantal berichten : 407
    Registration date : 01-01-09

    pelletkachel gaat uit Empty Re: pelletkachel gaat uit

    Bericht van Block di nov 01, 2011 4:44 pm

    Werkt die met een voeler om te zien of het reservoir leeg is, of gaat effectief de vlam uit door te weinig pelletsaanvoer.


    _________________
    Premium pellets
    26x180 Watt
    Anonymous
    Gast
    Gast


    pelletkachel gaat uit Empty Re: pelletkachel gaat uit

    Bericht van Gast di nov 01, 2011 7:17 pm

    Hallo,

    Kachel is van maart 2008, en er is continu pellettoevoer,vlam gaat niet uit. Werkt dus wel met een voeler neem ik aan.


    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31494
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    pelletkachel gaat uit Empty Re: pelletkachel gaat uit

    Bericht van erwin di nov 01, 2011 8:20 pm

    dijjj7 schreef:Hallo,

    Kachel is van maart 2008, en er is continu pellettoevoer,vlam gaat niet uit. Werkt dus wel met een voeler neem ik aan.



    kan je die voeler nergens zien zitten in de pelletbak, kan vuil zijn


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    flair
    flair
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 225
    Registration date : 12-03-11

    pelletkachel gaat uit Empty Re: pelletkachel gaat uit

    Bericht van flair wo nov 02, 2011 11:56 am

    dijjj7 schreef:Wie kan me helpen?

    Na het zomerseizoen stak ik mijn kachel aan,die vorige winter probleemloos werkte.
    Na enige tijd te werken (1-2u)krijg ik de melding "alarm-geen pellets meer".De kachel valt dan uit.
    Nochtans is het reservoir vol.
    Het gaat over een LAST CALOR,model ZOE,13 kW

    IK heb al gemaild naar "De Groene KAchel"vanwaar hij komt,maar krijg geen antwoord.Natuurlijk is hij sedert maart uit garantie ,waardoor ik kan fluiten naar een gratis herstelling of omruiling. Sad


    De ervaring met zelfstandigen heeft me geleerd dat het altijd beter is van te bellen ipv te mailen.de meesten antwoorden nooit. Men neemt altijd werk voor van mensen die bellen , die kan men zomaar niet afschepen.
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    pelletkachel gaat uit Empty Re: pelletkachel gaat uit

    Bericht van ss wo nov 02, 2011 12:05 pm

    flair schreef:
    dijjj7 schreef:Wie kan me helpen?

    Na het zomerseizoen stak ik mijn kachel aan,die vorige winter probleemloos werkte.
    Na enige tijd te werken (1-2u)krijg ik de melding "alarm-geen pellets meer".De kachel valt dan uit.
    Nochtans is het reservoir vol.
    Het gaat over een LAST CALOR,model ZOE,13 kW

    IK heb al gemaild naar "De Groene KAchel"vanwaar hij komt,maar krijg geen antwoord.Natuurlijk is hij sedert maart uit garantie ,waardoor ik kan fluiten naar een gratis herstelling of omruiling. Sad


    De ervaring met zelfstandigen heeft me geleerd dat het altijd beter is van te bellen ipv te mailen.de meesten antwoorden nooit. Men neemt altijd werk voor van mensen die bellen , die kan men zomaar niet afschepen.

    Ik ben een zelfstandige en ik reageer steeds op mail!
    Maar sommige zelfstandigen zijn niet zo vertrouwd met de computer of nemen er gewoon de tijd niet voor omdat ze werk genoeg of teveel hebben. Reageert een zelfstandige niet op je mail? Wel inderdaad, hij zal de telefoon wel opnemen! Dat heeft weinig te maken met afschepen he jongens!
    Ik erger me steeds meer op het forum omdat men meer en meer de gewwoonte krijgt op dit forum om collega-zelfstandigen hier steeds in een negatief daglicht te brengen. Durft men eens iets positiefs over een merk, importeur of verdeler te plaatsen krijg je al vlug commentaar alsof je zelf aandelen in die zaak hebt. Foei hoor!
    Groeten,
    ss duivel
    Groeten,
    ss
    Mijn verontschuldigingen om af te dwalen...


    Laatst aangepast door ss op wo nov 02, 2011 12:18 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : off topic excuses bijgevoegd)

    Gesponsorde inhoud


    pelletkachel gaat uit Empty Re: pelletkachel gaat uit

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo apr 28, 2024 7:26 pm