Groetjes Steven71.
Laatst aangepast door Steven op vr nov 04, 2011 8:53 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : andere berichten verwijderd, 1x is genoeg)
Er zijn in totaal 47 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 47 gasten
Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Steven schreef:ik denk voor de kachel 2200 euro zonder btw
Steven schreef:ik denk voor de kachel 2200 euro zonder btw
Berto schreef:Heren, er is een prijsverschil tss. de grijze Flexa en de rest ! Alleen de grijze Flexa is in promo.
En zo te zien is dit bij elke dealer het geval.
PS. Heb sinds kort de witte versie in de living staan
Berto schreef:Heren, er is een prijsverschil tss. de grijze Flexa en de rest ! Alleen de grijze Flexa is in promo.
En zo te zien is dit bij elke dealer het geval.
PS. Heb sinds kort de witte versie in de living staan
willy1959 schreef:Berto,
Dat monotoon geluid zoals je het goed beschreven als een transfo hoor ik ook wel maar ik denk dat je hier aan hewoon moet worden.Ik ga dit wel melden!!
willy1959 schreef:Beste Steven71.Om uw kachel op man te zetten moet U de linkse draaiknop indrukken en dan Uw graden verhogen tot boven de 40 gr en dan komt er man op uw scherm.En de P-stand aanpassen is geen probleem zo te lezen.En wat betreft het zoemend geluid,dat hoor ik ook niet als de kachel af staat.Groetjes,willy1959
willy1959 schreef:Steven71,de kachel op manueel zetten doe ik altijd als hij in werking is.Groetjes,Willy
willy1959 schreef:Steven,u draait de linkse knop boven de 40 gr zodat je man ziet staan op het display en dan druk je de linkse knop ook 1 maal in.Eens je dat gedaan hebt zie je daarna enkel links op je display WORK en daaronder de graden en rechts op je display de P-stand en daaronder het uur.Als je dan op de linkse draaiknop duwt zie MAN staan maar deze verdwijnt terug.Willy
willy1959 schreef:Dat is inderdaad vreemd.Dan zou ik in jou geval de firma contacteren die deze kachel heeft geplaatst want in de handleiding staat het ook zo beschreven dat je op deze manier naar MAN kan overschakelen.Ik moet wel zeggen toen ze deze kachel bij ons geplaatst hebben dat de installateur de parameters heeft aangepast daar deze volgens hem niet juist stonden omdat deze zo van het fabriek worden geleverd.Groetjes,willy
vandebosch schreef:Beste,
Om het toestel op manueel te zetten moet je de linker scrol toets ingedrukt houden en dan scrollen naar 40°C, daarna zie je man. Dan bevestig je met de rechter scrol toets door in te drukken. In standby stand(niet brandend) zie je dan op het display MAN staan in het midden. Om hem dan in een hoger of lager vermogen te schakelen dient het toestel aan te staan. Persoonlijk vind ik het toch interresant om het toestel te gebruiken in de automatische stand zodat hij zelf zal moduleren.
groeten,
Vandebosch Nicky