Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 13 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 13 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers

+25
cuypersmarc
grossard.rob
costerke
Johnny Derveaux
mantas
colleken
Bram N.
Fleur
dxnature
xeno-dusty
player
atlasgust
francky
erwin
ss
Philip
biezoe
Annejanne
stoffel
Relax
kempenaar
pellbox
pedro
Block
steven
29 plaatsers

verkooppunten Badger pellets

Gast
    Gast

verkooppunten Badger pellets - Pagina 5 Empty Re: verkooppunten Badger pellets

Bericht van Gast do jan 13, 2011 1:38 pm

Eens gekeken naar DB.
    Badger: Din+ 6mm
    Inhoud per pallet : 65 zakken van 15kg
    Transportkost : 0 EUR
    Levering gratis vanaf : 1 pallet(ten)
    Afhalen op zaterdag: mogelijk
    Prijs : 290euro Prijs per kilo : 0.297euro
    Dus 290 euro : 65 zakken = 4,46euro - 0.10forumkorting = 4,36euro per zak Badger.
    Juist gerekend?
    Kryss
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!

Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 71
    Registration date : 22-11-10

Bericht van ss do jan 13, 2011 1:40 pm

Kryss schreef:Eens gekeken naar DB.
    Dus 290 euro : 65 zakken = 4,46euro - 0.10forumkorting = 4,36euro per zak Badger.
    Juist gerekend?
    Kryss

PM sturen naar ADMIN Steven voor kortingcode bij DB en je krijgt bij DB nog een pelletforum-korting, DB levert een uitstekende service, je betaalt € 10 voor de pallet maar als je hem terugbrengt of afgeeft bij volgende bestelling krijg je die waarborg terug!
    Groeten,
    ss
    Anonymous
    Gast
    Gast

Bericht van Gast do jan 13, 2011 2:04 pm

Kryss schreef:Eens gekeken naar DB.
    Juist gerekend?
    Kryss

mis denk ik kryss

Badger prijs per zak afgehaald: 4,20 (okt 09)
    Palletprijs afgehaald(65 zakken): 3,90 euro per zak
    Palletprijs geleverd (65 zakken): 280 euro + 10 euro waarborg pallet

min nog de forumkorting kryss

gr fleur
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!

Bericht van ss do jan 13, 2011 2:34 pm

niet goed € 290/ per pallet he Fleur en € 10 waarborg!
    Kryss was juist vrees ik!
    Groeten,
    ss
    Anonymous
    Gast
    Gast

Bericht van Gast do jan 13, 2011 2:36 pm

ss schreef: niet goed € 290/ per pallet he Fleur en € 10 waarborg!
    Kryss was juist vrees ik!
    Groeten,
    ss

ss
    + 10 euro waarborg voor de pallet ,die 10 euro krijg je toch terug en mag je niet verekenen op 1 zak pellets toch
    Anonymous
    Gast
    Gast

Bericht van Gast do jan 13, 2011 2:40 pm

pallet thuis geleverd

280 euro - 10% FORUMKORTING = 252 euro gedeeld door 65 zakken is 3.876923 THUISGELEVERD

en dan nog beweren dat badger duur is ........wat willen jullie eigenlijk.... Rolling Eyes

gr fleur
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!

Bericht van ss do jan 13, 2011 2:44 pm

fleur schreef:pallet thuis geleverd

280 euro - 10% FORUMKORTING = 252 euro gedeeld door 65 zakken is 3.876923 THUISGELEVERD

en dan nog beweren dat badger duur is ........wat willen jullie eigenlijk.... Rolling Eyes

gr fleur

FLEUR OP DE SITE vzn DB STAAT € 290 heel kwaad en 't is 0.10 korting per zakje!

Laatst aangepast door ss op do jan 13, 2011 2:54 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Anonymous
    Gast
    Gast

Bericht van Gast do jan 13, 2011 2:47 pm

fleur schreef:pallet thuis geleverd

gr fleur

Ik denk dat forumkorting 10 cent is, geen 10%. Ofwel vergis ik mij.
    Anonymous
    Gast
    Gast

Bericht van Gast do jan 13, 2011 2:54 pm

is volgens mij, alhoewel ik er nog geen gebruik van heb gemaakt 10 cent per zak forumkorting.
    2 paletten Badger zou 290euro zijn - 20 euro korting (vanwege 2 paletten) - forumkorting.
    290-20=270:65=4,15-10centforumkorting = 4,05euro per zak
    Mij verbeteren als het niet juist is.

Kryss
    Anonymous
    Gast
    Gast

Bericht van Gast do jan 13, 2011 2:59 pm

Kryss schreef:is volgens mij, alhoewel ik er nog geen gebruik van heb gemaakt 10 cent per zak forumkorting.
    2 paletten Badger zou 290euro zijn - 20 euro korting (vanwege 2 paletten) - forumkorting.

Kryss

juist mathias en kryss ,ik heb mij misrekend of verkeerd gelezen ergens,sorry......nu zal de prijs correct zijn 4.05 de zak voor 2 palletten thuisgeleverd.
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!

Bericht van ss do jan 13, 2011 2:59 pm

Kryss schreef:is volgens mij, alhoewel ik er nog geen gebruik van heb gemaakt 10 cent per zak forumkorting.

Kryss

Zuu juust of gaid zeggen ze bij ons...
    Vertaling: zo juist als goud!
    Enne, onze Fleur heeft een rekenprobleem! klop
    erwin
    erwin
    Admin

Man Aantal berichten : 32441
    Leeftijd : 62
    Registration date : 15-02-10

Bericht van erwin do jan 13, 2011 3:17 pm

Zuu juust of gaid zeggen ze bij ons...
    Vertaling: zo juist als goud!
    Enne, onze Fleur heeft een rekenprobleem! klop

niet juist Smile
    korting 20euro alleen op 2de palet he !

Voorbeeld 2 palletten Badger geleverd:

Prijs pallet Badger geleverd: 290 euro
    Prijs bestelling van 2 palletten: 580 euro - 20 euro korting 2de pallet - 13 euro forumkorting (0.1 x 130 zakken) = 547 euro

Dat komt neer op 4.21 euro per zak geleverd aan huis

ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!

Bericht van ss do jan 13, 2011 3:40 pm

KLOPT NIET VOLGENS MIJ!? Ik meen dat DB € 20 korting geeft op iedere pallet van zodra je er 2 bestelde! Dus € 40 op 2 pallets, ik belde DB, was voicemail ik zet het op dit topic als ik meer weet.
    Groeten,
    ss
    steven
    steven
    Moderator

Man Aantal berichten : 5472
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

Bericht van steven do jan 13, 2011 3:54 pm

uitleg staat hier: https://pellets.forummotion.com/t1259-forumkorting-aankoop-pellets?highlight=forumkorting

1 pallet pellets geleverd = 290 euro (65 zakken)
    forumkorting : 0,1 x 65 zakken = 6,5 euro
    Kostprijs 1 geleverde pallet = 283,5 euro
    per zak = 4,36 euro

2 palleten pellets geleverd = 290 euro x 2 = 580 euro (130 zakken)
    forumkorting : 0,1 x 130 zakken = 13 euro
    Korting 20 euro bestelling 2de pallet
    Kostprijs 2 geleverde palleten = 580 - 13 - 20 = 547 euro
    Per zak = 4,2 euro

Kryss, je berekeningen kloppen beide!

Gast

Bericht van Gast do jan 13, 2011 3:59 pm

Op de website van DB staat

Korting vanaf 2de pallet: - 20 EUR / pallet

en als je een bestelling simuleert van 2 palletten, wordt er inderdaad alleen maar 20euro afgetrokken van 2de pallet.

Naam Lengte Kwaliteit Hoeveelheid Prijs Wis
    Badger pellets DIN+ 0.6 cm din kwaliteit X 65 zakken op palet m³ 560 EUR

SUBTOTAAL 560 EUR
    TRANSPORTKOST 0 EUR

Het ziet er naar uit dat Erwin gelijk heeft, maar kijk ook uit naar het antwoord van DB via SS

In ieder geval allen reeds bedankt voor de antwoorden.
    Kryss
    steven
    steven
    Moderator

Bericht van steven do jan 13, 2011 4:04 pm

staat ook zo in mijn berekening en in het voorbeeld die al een tijdje op het pelletforum staat.

als ik mij niet vergis heb je vanaf 3 of 4 palletten ook de korting van 20 euro op de eerste pallet

Gast

Bericht van Gast do jan 13, 2011 4:05 pm

Bedankt Steven,

We geraken er toch nog uit.
    Het bleutje die ik ben, zal op die manier rap professioneel worden Smile

Kryss
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!

Bericht van ss do jan 13, 2011 4:06 pm

Db niet van de rapste in het terugbellen vrees ik
    steven
    steven
    Moderator

Bericht van steven do jan 13, 2011 4:10 pm

SS,

DB heeft nog een andere job ook. Die mensen zijn transporteurs en leveren brandstoffen. De zaakvoerder is niet altijd vrij.

Stuur ze een mail, je zal wel antwoord krijgen. Iets meer geduld hebben.

Mvg,

Steven

PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!

Bericht van ss do jan 13, 2011 4:14 pm

Ja ik weet het, maar die mail ga ik aan Kryss overlaten... Ben aan het werk nu, Ik bestelde vroeger reeds bij DB eb het was netzo...
    Maar zeer tevreden over hun service...
    Groeten,
    ss
    Anonymous
    Gast
    Gast

Bericht van Gast do jan 13, 2011 4:19 pm

wordt er iets aangerekend voor de palletten zelf ,want badgerpalletten worden aangerekend ,ik weet niet hoe dit bij DB zit ???

gr fleur
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!

Bericht van ss do jan 13, 2011 5:14 pm

Neen Fleur, bij DB betaalde ik € 10 waarborg voor de pallet, dat is alles.
    Echt goeie service en super vriendelijk! Vriendelijker dan ik zou ik moeten zeggen hoor ik net.
    Heb je de ervaring trouwens gelezen van Meeki met Granilux?
    Had jij touwens ooit een "slechte" levering Badger?
    Groetjes,
    ss
    Anonymous
    Gast
    Gast

Bericht van Gast do jan 13, 2011 6:03 pm

ss schreef:Neen Fleur, bij DB betaalde ik € 10 waarborg voor de pallet, dat is alles.
    Echt goeie service en super vriendelijk! Vriendelijker dan ik zou ik moeten zeggen hoor ik net.
    Heb je de ervaring trouwens gelezen van Meeki met Granilux?
    Had jij touwens ooit een "slechte" levering Badger?
    Groetjes,
    ss

is die 10 euro voor die pallet in de prijs inbegrepen of betaal je die apart en komen ze die eens ophalen of doe je die zelf terug ss ??
    ja heb juist de kommentaren gelezen van granilux en makro ........t is elk jaar hetzelfde hè en wat mij opvalt juist na nieuwjaar (ik denk verleden jaar hetzelfde ,want er werdt gesuggereerd dat ze blijkbaar in de kerstvakantie de persen hadden gekuist en daardoor misschien.....)
    met badger na 14 palletten stoken steeds dezelfde kwaliteit ,nooit geen koek ,vuurkorf wordt gereinigd en alle gaatjes blijven zuiver......maar toch moet een mens een keer met de pook door de gaatjes gaan om dezelfde diameter te behouden omdat ze na een poos durven aanladen en zo verkleinen.

gr fleur
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!

Bericht van ss do jan 13, 2011 6:15 pm

Neen Fleur, de palletwaarborg is niet inbegrepen, je kan de pallet terugbrengen of ze bij een volgende levering meegeven.

ja, wat betreft Badger moet ik je gelijk geven, al lachen we er weleens mee, nooit vodden met die Badger-pellets, jij zult het na 14 pallets nu wel weten zeker... Je kiest voor zekerheid en uiteindelijk na een jaar stoken is het verschil in prijs niet echt fors te noemen... Nog iets, ik giet altijd mijn zakken pellets rechtstreeks in mijn Neema en ik heb met die plastiekzakken toch echt een probleem, ben ik nu zo brutaal of onhandig, ik zou het niet weten, maar ik had er gisteren weer ene van Cleanfire met een klein gat en heel mijn kachel en omgeving onder het stof! Balen man!!! de tweede keer in één week Evil or Very Mad Dat is toch ook een groot voordeel van die Badgers vind ik!
    Groeten,
    ss
    Anonymous
    Gast
    Gast

Bericht van Gast do jan 13, 2011 6:31 pm

14 Palletten op 1.5 winters ? Fleur, en ik die al dikwijls gelezen heb dat ge een goed geïsoleerde woning hebt met zelfs isolatieplaten tegen uw glazen verandadak ?
    14 Palletten staat voor 910 zakken Badger of meer dan 3.600 Euro !!!!
    Dat had ge moeten plaatsen in de "stop de pellets" topic, dat is pas een afschrikker zo'n hoog verbruik want ik vond persoonlijk mijn verbruik van 250 zakken over dezelfde periode al redelijk veel.
    En mocht het voor de 2 kachels samen zijn dan is het nog een hele hoop hé ! Misschien parameters of schouw aanpassen en externe verbrandingslucht ?
    lol!
    Anonymous
    Gast
    Gast

Bericht van Gast do jan 13, 2011 6:35 pm

ik ga binnenkort terug 8 palletten inkopen ,want ik verwacht tegen eind deze zomer terug een prijsstijging ,ik kan ze nu nog kopen aan 3.93 thuisgeleverd maar denk dat dit wel eens de laatste keer zou kunnen zijn.
    badgerfabriek heeft waarschijnlijk een vaste verkoopprijs met elk jaar een stijging van 0.10 cent de zak.

gr fleur

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu do nov 21, 2024 7:29 pm