Ze zitten verpakt onder de naam van aveve.
Ik ga er mij straks een paar halen.
Ik weet wel dat ze per zak 4,5€ kosten en per palllet 4€ kosten
Er zijn in totaal 21 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 20 gasten
Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
chukky schreef:in de colruyt staan ze aan 3.99
niel schreef:Pellet toevoer kan ik niet verminderen kan alleen de uitlaatgassen aanpassen bij de thermorossi.Als ik deze verhoog is de kachel wel minder vuil maar de koek in de vuurkorf blijft.Ik denk dat deze pellets niet geschikt zijn voor m'n kachel.
stookgoedkoop schreef:niel schreef:Pellet toevoer kan ik niet verminderen kan alleen de uitlaatgassen aanpassen bij de thermorossi.Als ik deze verhoog is de kachel wel minder vuil maar de koek in de vuurkorf blijft.Ik denk dat deze pellets niet geschikt zijn voor m'n kachel.
Beste Niel,
Wij verkopen EdilKamin en Nordic Fire pelletkachels. De German Pellets willen alleen netjes branden als wij de kachel helemaal opnieuw instellen naar deze korrels. German Pellets hebben 20 tot 30% meer kW per kg. Dit betekend dat de pellet toevoer met 20 to 30% omlaag moet, en soms moet de lucht toevoer omhoog. Hiermee moet u experimenteren, uw dealer van de kachel moet weten hoe dit te doen is. Elke kachel moet af te stellen zijn, alleen niet elke dealer weer hoe dit moet. Laat je kachel afstellen, dan zal hij goed branden. En dus ook aanzienlijk minder pellets gebruiken!
groet,
Paul Bijvoet
Stookgoedkoop.nl
fadocheetah schreef:Ik heb navraag gedaan bij AVEVE en dit is het antwoord dat ik heb gekregen:
Geachte,
'Granilux' is een merknaam. De vroegere producent van granilux (vorig jaar) is onze huidige producent.
Het nummer dat u zoekt staat op de zijkant nl 7A030
De houtpellets van AVEVE zijn van premiumkwaliteit
bvb 5,4 kw/u tegenover 4,9 kw/u de normen.
Ook zijn onze houtpellets stofvrij.
Ik hoop u hiermee voldoende informatie gegeven te hebben