groetjes
Kristel
Er zijn in totaal 17 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 17 gasten
Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Mats schreef:Beste,
Ik heb een Rika Rio en heb meestal de makro pellets gebruikt zonder problemen , nu heb ik duizend kilo Aveve pellets gekocht die slecht branden , potje loopt over na enkele uren .
Als ik terug overschakel naar hardhouten (geleverd bij de kachel) of Makro pellets brand de kachel wel goed.
Iemand een idee wat het probleem kan zijn?
Met vriendelijke groet.
Mats schreef:Beste,
Ik heb een Rika Rio en heb meestal de makro pellets gebruikt zonder problemen , nu heb ik duizend kilo Aveve pellets gekocht die slecht branden , potje loopt over na enkele uren .
Als ik terug overschakel naar hardhouten (geleverd bij de kachel) of Makro pellets brand de kachel wel goed.
Met vriendelijke groet.
Mats schreef:Btw ik heb hier enkele van die harde koek bijgehouden , dat lijkt wel gesmolten glas , ik denk dat mijn zakken pellets niet van hun beste produktie zijn............
ssabine schreef:hallo, ik heb ook pellets van aveve gebruikt, en ben er heel tevreden over,
behalve dat ze veeeeeeel te duur zijn. Ga nog eens navragen hoeveel het is
voor aankoop per pallet.
Groetjes
ss schreef:De German Pellets zijn Granilux Pellets, dus zal Aveve ze al duur inkopen! Goedkope Aveve Pellets is dus onmogelijk zolang zij ze gaan halen bij Granilux, misschien kwalitatief de beste, maar zeker de duurste! Heeft weinig te maken met het bestuur van Aveve he Krusty! Slechte ervaringen met Aveve gehad???
Groeten,
ss
frue66 schreef:Mats schreef:Beste,
Met vriendelijke groet.
@mats
Vreemd, want volgens mij het het gewoon German Pellets, en daar ben ik erg tevreden over. Ik heb een keer 10 zakjes AVEVE gehad en ik merkte geen verschil met German pellets.
ssabine schreef:hallo, ik heb ook pellets van aveve gebruikt, en ben er heel tevreden over,
behalve dat ze veeeeeeel te duur zijn. Ga nog eens navragen hoeveel het is
voor aankoop per pallet.
Groetjes