van cuypersmarc zo 16 dec 2012 - 8:09
ik heb deze mail klaar staan om door te sturen naar stroomop en rika oostenrijk
is dit een beetje ok , vertaling is met google vertaler gebeurd
cuypers marc
peeters peggy
xxxxxxxxxxxxxxx nooit adresgegevens openbaar zetten op het forum
Geachte,
naar aanleiding van uw interventie's vorig jaar(door stroomop) aan onze pelletkachel rika topo, moet ik nog steeds vaststellen dat het enorme lawaai van de pelletaanvoer nog steeds niet is opgelost.
daar ik vernomen heb dat er nog rika klanten zijn, waar u ook interventie's hebt uit gevoerd en ook nog steeds met de zelfde terug komende problemen zit.
moet dit probleem toch gekend zijn bij rika verdelers en distributeurs .
bij deze laat ik u ook weten dat ik een aangetekend schrijven van ingebrekestelling zal sturen, en blijf ik nog steeds hopen op een fatsoenlijke oplossing van dit probleem binnen een redelijke termijn.
ik hoop natuurlijk ook dat ik met dit schrijven nog steeds kan hopen op een goede afloop en dat jullie ( stroomop en rika.at ) ons niet letterlijk in de koude laat staan.
mvg
marc cuypers
peggy peeters
lisa cuypers
Sehr geehrter Herr,
nach Ihren Interventionen der letzten Jahre (von upstream) an unsere Pellet rika topo, habe ich noch feststellen, dass die überwiegende Lärm der Pellet-Zufuhr ist immer noch nicht gelöst.
wie ich gehört habe, dass es rika Kunden, wo auch immer Sie Intervention Programme haben und immer noch mit der gleichen wiederkehrenden Schwierigkeiten gemacht.
Dieses Problem muss noch von rika Händlern und Distributoren bekannt.
in dieser Zeit habe ich auch weiß, dass ich bin ein registrierter Mahnschreiben schicken, und ich habe noch immer Hoffnung auf eine anständige Lösung für dieses Problem innerhalb einer angemessenen Frist.
Ich hoffe auch, dass ich dies schreibe, vielleicht noch Hoffnung auf ein gutes Ergebnis, und dass Sie (vor-und rika.at) nicht wörtlich geschweige denn in der Kälte.
MVG
marc cuypers
peggy peeters
lisa cuypers