Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 14 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 14 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    De tijd is nu gekomen dat ik me ook even voorstel

    Anonymous
    Gast
    Gast


    De tijd is nu gekomen dat ik me ook even voorstel Empty De tijd is nu gekomen dat ik me ook even voorstel

    Bericht van Gast do dec 29, 2011 11:11 am

    Hallo Pelletkachelliefhebbers (leuk woord voor galgje trouwens) Smile

    Ik ben al geruime tijd actieve lezer op dit forum echter heb ik nog nooit wat gepost.
    Aangezien er binnenkort wat verandering m.b.t. de huidige pelletkachel op stapel staan waarbij ik jullie adviezen uiteraard kan gebruiken is het wel zo netjes je even voor te stellen.

    Wij wonen in het noorden van Nederland en hebben nu ruim 21 maanden een pelletkachel.
    We hebben inmiddels bijna 1600 stookuren op de pelletkachel staan.

    We hebben op dit moment een Kalor 145c met donker grijze keramiek welke we gekochten hebben bij FutureFlames uit Zweeloo.
    Deze zaak kan ik jullie overigens aanbevelen. Prima service!

    We zijn tot op heden echt super tevreden over onze pelletkachel.
    Het wordt lekker warm in huis en het vlammenspel is leuk om naar te kijken.
    En.... niet onbelangrijk het scheelt een hoop gas verstoken.

    We hebben de afgelopen tijd diverse pellets gestookt (merkloos, Westerwalder en German pellets), maar blijven nu bij German pellets.
    Als je de rookgasventilator en en de hoeveelheid pellets juist hebt afgesteld branden ze perfect. Je houdt het ruitje mooi schoon en je hebt dan geen last van slakken in je bakje.
    We maken de kachel 2x per week schoon met een karcher nat en droogzuiger met stofzak ( WD3200)

    We lopen nu met wat plannen om het huis wat te gaan verbouwen en dan een inbouw pelletkachel te nemen.
    Ik zal in een ander topic jullie adviezen willen vragen over de toekomstige aankoop.

    Mochten er mensen zijn niet nog meer willen weten, vragen staat vrij uiteraard.
    Leuk te lezen dat er zoveel mensen zijn die inmiddels een pelletkachel hebben en elkaar via dit forum helpen bij " problemen" en adviezen geven
    Anonymous
    Gast
    Gast


    De tijd is nu gekomen dat ik me ook even voorstel Empty Re: De tijd is nu gekomen dat ik me ook even voorstel

    Bericht van Gast do dec 29, 2011 12:15 pm

    hallo, ik heb sinds augustus ook verbouwingen gedaan en ook overgeschakelt naar een inbouw MCZ VIVO 80 ben daar zeer tevreden over kan alle pellets stoken de kachel regeld zich zelf ook heel gemakkelijk te reinigen
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4752
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    De tijd is nu gekomen dat ik me ook even voorstel Empty Re: De tijd is nu gekomen dat ik me ook even voorstel

    Bericht van pedro do dec 29, 2011 1:32 pm

    Welkom Moew30,

    ik ben in het bezit van een Ecoteck sara inbouwkachel.

    Grtz,
    Pedro


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena

    Gesponsorde inhoud


    De tijd is nu gekomen dat ik me ook even voorstel Empty Re: De tijd is nu gekomen dat ik me ook even voorstel

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu do mei 02, 2024 3:45 am