Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 14 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 14 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    ervaringen met kombi-ketel pellets en stukhout?

    Anonymous
    Gast
    Gast


    ervaringen met kombi-ketel pellets en stukhout? Empty ervaringen met kombi-ketel pellets en stukhout?

    Bericht van Gast ma jan 02, 2012 10:42 pm

    Hallo,

    Ik ben me aan het orienteren welke ketel ik ga aanschaffen. Aangezien ik met enige regelmaat aan normaal haardhout kan komen wil ik me eigenlijk niet toespitsen op pellets.
    Aangezien de hoeveelheid haardhout niet afdoende is om in mijn volledige warmtebehoefte te voorzien en het automaatische en modulernde van de pelletverbranding met wel aanspreekt zoek ik dus iets in de combinatie van beide.
    Nu heb ik een aantal ketels gevonden die een combinatie bieden van pellets en stukhout. Te weten;
    de Perhofer kombi v15 of v20, de Calore25 CB25SG en de Mescoli GLUP24.
    Is er iemand hier die ervaring heeft met 1 van de genoemde ketels?

    Alvast hartelijk dank,
    Gert Jan


    Edit;
    Zie net dat ik toch nog te snel geplaatst heb! Kan iemand dit verplaatsen naar het goede forum: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] ????


    Laatst aangepast door gj177 op ma jan 02, 2012 10:52 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : verkeerde forum)

      Het is nu za apr 27, 2024 12:23 pm