Goede morgen iedereen,
Ik ben nieuw hier op de site maar wil toch wel iets kwijt.
Ik heb sinds 3 jaar een pelletkachel Iris Edilkamin. Gatantie is verlopen.
Ze is in veiligheid gegaan H5 en ze wil niet meer startten.
Ik zoek een hersteller in de buurt van Tienen, ik denk dat ik al half Belgie gebeld heb, of ze kunnen niet of willen niet komen. Er zijn al twee herstellers bij geweest maar moeten zonder herstelling terug naar huis keren, bet resp. 159 € en 60 €. De invoerder Girretz Pierre heb ik ook al gebeld maar de technieker is ni dikwijls hier in de buurt !!!
Heb voorgesteld om mijn kachel bij Girretz te doen voor herstelling , antwoord: hier worden geen kachels hersteld !!! Zodoende zit ik hier met een pelletkachel waar ik alleen naar kan kijken !
Wie weet raad of kent een bekwame hersteller?
Groetjes, vleermuis
Ik ben nieuw hier op de site maar wil toch wel iets kwijt.
Ik heb sinds 3 jaar een pelletkachel Iris Edilkamin. Gatantie is verlopen.
Ze is in veiligheid gegaan H5 en ze wil niet meer startten.
Ik zoek een hersteller in de buurt van Tienen, ik denk dat ik al half Belgie gebeld heb, of ze kunnen niet of willen niet komen. Er zijn al twee herstellers bij geweest maar moeten zonder herstelling terug naar huis keren, bet resp. 159 € en 60 €. De invoerder Girretz Pierre heb ik ook al gebeld maar de technieker is ni dikwijls hier in de buurt !!!
Heb voorgesteld om mijn kachel bij Girretz te doen voor herstelling , antwoord: hier worden geen kachels hersteld !!! Zodoende zit ik hier met een pelletkachel waar ik alleen naar kan kijken !
Wie weet raad of kent een bekwame hersteller?
Groetjes, vleermuis