Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 23 gebruikers online :: 2 Geregistreerd, 1 verborgen en 20 gasten

pepe911, polle90

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 7:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 I_vote_lcapErvaringen granilux pellets - Pagina 6 I_voting_barErvaringen granilux pellets - Pagina 6 I_vote_rcap 
steven
Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 I_vote_lcapErvaringen granilux pellets - Pagina 6 I_voting_barErvaringen granilux pellets - Pagina 6 I_vote_rcap 
pedro
Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 I_vote_lcapErvaringen granilux pellets - Pagina 6 I_voting_barErvaringen granilux pellets - Pagina 6 I_vote_rcap 
krusty
Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 I_vote_lcapErvaringen granilux pellets - Pagina 6 I_voting_barErvaringen granilux pellets - Pagina 6 I_vote_rcap 
Fleur
Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 I_vote_lcapErvaringen granilux pellets - Pagina 6 I_voting_barErvaringen granilux pellets - Pagina 6 I_vote_rcap 
ss
Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 I_vote_lcapErvaringen granilux pellets - Pagina 6 I_voting_barErvaringen granilux pellets - Pagina 6 I_vote_rcap 
jeanhup
Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 I_vote_lcapErvaringen granilux pellets - Pagina 6 I_voting_barErvaringen granilux pellets - Pagina 6 I_vote_rcap 
Philip
Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 I_vote_lcapErvaringen granilux pellets - Pagina 6 I_voting_barErvaringen granilux pellets - Pagina 6 I_vote_rcap 
Annejanne
Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 I_vote_lcapErvaringen granilux pellets - Pagina 6 I_voting_barErvaringen granilux pellets - Pagina 6 I_vote_rcap 
Maryline
Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 I_vote_lcapErvaringen granilux pellets - Pagina 6 I_voting_barErvaringen granilux pellets - Pagina 6 I_vote_rcap 

 

 Ervaringen granilux pellets

Ga naar beneden 
+13
krusty
niel
nikkel
jo.deceuster
pedro
peter van den Branden
ss
erwin
knoepken
Block
kempenaar
Geert
steven
17 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
pedro
Admin



Aantal berichten : 4778
Registration date : 18-12-08

Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen granilux pellets   Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Emptydo jan 27, 2011 4:02 pm

Van Gent naar merkem achter pellets Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 13581
Zullen kostelijke pellets zijn Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 22557
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen granilux pellets   Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Emptydo jan 27, 2011 4:04 pm

pedro schreef:
Van Gent naar merkem achter pellets Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 13581
Zullen kostelijke pellets zijn Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 22557

Tja maat als ge der niet eens iets voor over gaat hebben. Daarbij khad goeie reden om zo ver eens te rijden.
En het was duidelijk niet voor niks ze zijn top.
Mvg Meeki
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32127
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen granilux pellets   Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Emptydo jan 27, 2011 6:05 pm

meeki001 schreef:

- Brandpot= geen koekvorming en alles mooi opgebrand zelfs enorm weinig as in de gehele brandhaard te vinden

meeki kontroleer je ook wat in het Tpotje achterblijft Rolling Eyes

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen granilux pellets   Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Emptyvr jan 28, 2011 1:08 am

erwin123 schreef:
meeki001 schreef:

- Brandpot= geen koekvorming en alles mooi opgebrand zelfs enorm weinig as in de gehele brandhaard te vinden

meeki kontroleer je ook wat in het Tpotje achterblijft Rolling Eyes

Da ga ik binnen een paar dagen eens doen. 1 dag is wat te weinig vind ik.
Meeki
Terug naar boven Ga naar beneden
Geert
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
Geert


Man Aantal berichten : 334
Leeftijd : 51
Registration date : 02-12-08

Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen granilux pellets   Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Emptyvr jan 28, 2011 5:28 am

spijtig dat de goede granilux hier in de buurt niet meer verkrijgbaar is

_________________
Thermorossi Ecotherm 7000(11/2008)
Terug naar boven Ga naar beneden
jo.deceuster
Pelletje
Pelletje
jo.deceuster


Man Aantal berichten : 43
Registration date : 15-11-10

Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen granilux pellets   Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Emptyza jan 29, 2011 11:29 pm

Jammer dat ik nu pas de commentaren op Granilux (van bij CV Het Volk) lees:-( Ik verwarm altijd met Wonterspan en ben er best tevreden over, maar door een late levering moest ik me even depanneren en CV Het Volk is hier bij mij in de buurt. Zelfde verhaal als ik hiervoor al las: héél veel stof in de zakken en een ramp in de kachel. Een reusachtige koekvorming (wat ik nog nooit gehad heb met Wonterspan). Het viel me idd op dat ze bij Het Volk maar één palletje meer staan hadden met misschien nog 15 zakken op ofzo... Blijkbaar geen eerlijke praktijken dus, jammer...
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32127
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen granilux pellets   Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Emptyza jan 29, 2011 11:55 pm

jo.deceuster schreef:
Jammer dat ik nu pas de commentaren op Granilux (van bij CV Het Volk) lees:-( Ik verwarm altijd met Wonterspan en ben er best tevreden over, maar door een late levering moest ik me even depanneren en CV Het Volk is hier bij mij in de buurt. Zelfde verhaal als ik hiervoor al las: héél veel stof in de zakken en een ramp in de kachel. Een reusachtige koekvorming (wat ik nog nooit gehad heb met Wonterspan). Het viel me idd op dat ze bij Het Volk maar één palletje meer staan hadden met misschien nog 15 zakken op ofzo... Blijkbaar geen eerlijke praktijken dus, jammer...

geld terugvragen die pellets hebben twee winters buiten gestaan in weer en wind

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen granilux pellets   Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Emptyzo jan 30, 2011 12:16 pm

jo.deceuster schreef:
Jammer dat ik nu pas de commentaren op Granilux (van bij CV Het Volk) lees:-( Ik verwarm altijd met Wonterspan en ben er best tevreden over, maar door een late levering moest ik me even depanneren en CV Het Volk is hier bij mij in de buurt. Zelfde verhaal als ik hiervoor al las: héél veel stof in de zakken en een ramp in de kachel. Een reusachtige koekvorming (wat ik nog nooit gehad heb met Wonterspan). Het viel me idd op dat ze bij Het Volk maar één palletje meer staan hadden met misschien nog 15 zakken op ofzo... Blijkbaar geen eerlijke praktijken dus, jammer...

Doch de nieuwe zakken die ik heb gekocht bij dirk33 hier op het forum zijn echt top pellets. Zelfs iets te goed qua temperatuur. Na een halve dag stoken liep mijn moeder bijna uit huis en dit op de laagste stand werd het maar liefst 28° in haar kleine living.
Mvg Meeki
Terug naar boven Ga naar beneden
nikkel
Pellet
Pellet
nikkel


Man Aantal berichten : 53
Leeftijd : 45
Registration date : 21-09-11

Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen granilux pellets   Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Emptywo nov 09, 2011 2:02 pm

Beste,

Ik heb de prijs eens bekeken van deze pellets, ze verkopen ze ook bij DB Brandhout, in zulte (op de grens van oost en west vlaanderen)
Wanneer je deze laat leveren kosten ze 4,17€ per zak. Wanneer je ze gaat gaan afhalen kosten ze slechts 3,60€ per zak. Ik weet wel niet of deze prijzen up to date zijn of niet, maar dit zijn de prijzen dat ik terug vind op hun site.
Volgens ik gelezen heb krijg je zelfs nog forumkorting! (dit is van horen zeggen!!)
Heeft er iemand ervaring met deze pellets? Of zijn dit die pellets van het goedkopere type?

Nikkel
Terug naar boven Ga naar beneden
ss
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
ss


Man Aantal berichten : 2085
Leeftijd : 70
Registration date : 22-11-10

Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen granilux pellets   Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Emptywo nov 09, 2011 3:21 pm

Ik begin in spoken te geloven, ik dacht dat ik 20 min geleden al reageerde op dit bericht en nu blijkt er niets in het topic te staan..Alzheimer?
Soit, die aanbieding van Granilux aan € 3.60/zak is een schitterende maar tijdelijke promo! Al voorbij vrees ik, best eens naar het GSMnr van DB bellen. Overingens een betrouwbare leverancier!!! Je krijgt bij DB inderdaad forumkorting (Met dank aan Steven).Grtn
ss
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen granilux pellets   Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Emptyma nov 14, 2011 6:55 pm

hen ook al gedacht dat bepaalde posts e rniet op stonden. dacht dat het aan mij lag. ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: iemand ervaring met Leersnijder uit Zulte als leverancier van Granilux pellets   Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Emptyzo nov 20, 2011 10:57 am

lees op het internet dat de firma Leersnijder uit Zulte de Granilux pellets momenttel aanbiedt als promotie aan 3.6€/zak genomen per 2 paletten. Heeft er iemand ervaring met deze leverancier?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen granilux pellets   Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Emptyzo nov 20, 2011 3:42 pm

dokus schreef:
lees op het internet dat de firma Leersnijder uit Zulte de Granilux pellets momenttel aanbiedt als promotie aan 3.6€/zak genomen per 2 paletten. Heeft er iemand ervaring met deze leverancier?

Ik heb 2 zakken granilux te testen als deze goed branden ga ik er daar ook bestellen.
Via de admins hier krijg je als forum member nog een kleine kortings code.

Natuurlijk niet iedereen steekt zo maar 2 paletten pellets weg in de garage.
Terug naar boven Ga naar beneden
niel
Pellet
Pellet
niel


Man Aantal berichten : 59
Leeftijd : 45
Registration date : 14-10-09

Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen granilux pellets   Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Emptyma nov 21, 2011 5:11 pm

Ben benieuwd naar de testresultaten, want wil ook wel 2 paletten kopen aan deze prijs.Zelf kan ik geen testzakjes gaan halen want 138 km rijden is me iets te ver.
Terug naar boven Ga naar beneden
nikkel
Pellet
Pellet
nikkel


Man Aantal berichten : 53
Leeftijd : 45
Registration date : 21-09-11

Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen granilux pellets   Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Emptydo jan 05, 2012 9:17 am

Ik heb in december een mail gestuurd naar DB Brandhout en heb het volgende terug gekregen:

Beste
Wij hebben verschillende soorten pellets nl badger, mandi en granilux allen zijn din+ kwaliteit.Deze kan je per zak komen afhalen bij ons enkel op zaterdag (nu zaterdag open van 8.00 tot 12.00).
Deze kunnen worden afgehaald in Karreweg 32 Zulte (industriepark zaubeek).
Badger 4€/zak van 15kg
Mandi 3.90€/zak van 15kg
Granilux 3.60€/zak van 15kg.
mvg


Ik ben er dan die zaterdag omgeweest, ik heb van elke soort 2 zakken meegedaan. Heb Badger en Mandi al getest maar Granilux nog niet.
Volgens de persoon daar is Granilux uitgeroepen tot beste pellet bij test aankoop.

Terug naar boven Ga naar beneden
krusty
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
krusty


Man Aantal berichten : 4483
Leeftijd : 74
Registration date : 19-11-11

Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen granilux pellets   Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Emptydo jan 05, 2012 10:54 am

""Volgens de persoon daar is Granilux uitgeroepen tot beste pellet bij test aankoop.""

Ik ben nochtans al 20 jaar lid van test-aankoop en ik heb dat nergens zie staan.

Terug naar boven Ga naar beneden
ss
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
ss


Man Aantal berichten : 2085
Leeftijd : 70
Registration date : 22-11-10

Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen granilux pellets   Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Emptydo jan 05, 2012 12:50 pm

Klopt nochtans hoor Krusty, getest vorig jaar en inderdaad vonden ze Granilux "de beste!".
Terug naar boven Ga naar beneden
krusty
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
krusty


Man Aantal berichten : 4483
Leeftijd : 74
Registration date : 19-11-11

Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen granilux pellets   Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Emptydo jan 05, 2012 3:26 pm

Fris eens mijn geheugen op met een fotoken van bewuste pagina !
Terug naar boven Ga naar beneden
ss
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
ss


Man Aantal berichten : 2085
Leeftijd : 70
Registration date : 22-11-10

Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen granilux pellets   Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Emptydo jan 05, 2012 3:32 pm

moet bij mijn schoonvader gaan kijken, hij heeft die ergens liggen, toen hij het gelezen had was hij de eerste om me, met testaankoop in de hand, te komen zeggen dat ik de verkeerde gekocht had. (toen Badger)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen granilux pellets   Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Emptydo jan 05, 2012 3:42 pm

Test-aankoop heeft ze in 2009 getest (tijd vliegt Wink ), en toen stond granilux blijkbaar op 1.
https://pellets.forummotion.com/t772-test-aankoop-test-verschillende-pellets
Terug naar boven Ga naar beneden
krusty
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
krusty


Man Aantal berichten : 4483
Leeftijd : 74
Registration date : 19-11-11

Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen granilux pellets   Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Emptydo jan 05, 2012 3:50 pm

Ja inderdaad dat wist ik ook!!
Maar dit is het enige wat ik ervan vind, maar moeten wij in dit geval met pellets uit 2009 nog rekening houden ??

http://www.test-aankoop.be/energie/verwarmen-met-houtpellets-s567713.htm
Terug naar boven Ga naar beneden
ss
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
ss


Man Aantal berichten : 2085
Leeftijd : 70
Registration date : 22-11-10

Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen granilux pellets   Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Emptydo jan 05, 2012 4:07 pm

Mischien niet, maar de Badgers die ik heb van 2009 zijn nog perfect, evenwaardig aan die van 2011!!!!


Laatst aangepast door ss op vr jan 06, 2012 10:37 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen granilux pellets   Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Emptydo jan 05, 2012 5:54 pm

badger wordt nog altijd in België geproduceerd.
Granilux heeft daarentegen zijn pers verkocht en laat zijn zijn pelletzakken nu afvullen in de Litouwse cooperatieve.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32127
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen granilux pellets   Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Emptydo jan 05, 2012 7:45 pm

in die rangschikking van 2009 was er ook geen sprake van cleanfire, en bioflam staat daar laatst, momenteel zou dat er heel anders uitzien denk ik

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen granilux pellets   Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Emptydo jan 05, 2012 8:12 pm

best Ivo eens contacteren
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans52
Pellet
Pellet
Hans52


Man Aantal berichten : 191
Leeftijd : 72
Registration date : 21-11-11

Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen granilux pellets   Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Emptydi feb 21, 2012 10:57 pm

Vandaag langs geweest in Makro Eke voor nog een lading Premium woodwpellets aan de 15% korting met M-Card, maar helaas geen enkel zakje meer voorradig. Uitleg was dat de fabriek zonder grondstoffen zat. Ze zitten te wachten op een levering van een andere leverancier en dat zouden volgens de man en het prijsetiket Granilux pellets zijn aan dezelfde prijs als de Premium Woodpellets dus 2.92€ per zak van 15 kg (dat zou toch erg goedkoop zijn voor Granilux pellets). Benieuwd of dit zal kloppen... afwachten tot ze er zijn.

Vriendelijke groeten

Hans


_________________
MCZ Mercury 8Kw

PREMIUM WOODPELLETS (Makro) 2,92 €/zak van 15 Kg
GRANILUX pellets (Makro) ook aan 2.92 €/zak van 15Kg
ELITE pellets (Groepsaankoop West Vlaanderen GBS) 3.60 €/zak van 15Kg (Thuis geleverd)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen granilux pellets   Ervaringen granilux pellets - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ervaringen granilux pellets
Terug naar boven 
Pagina 6 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» verkooppunten Granilux pellets
» Ervaringen Wonterspan pellets
» Ervaringen met Bioflam pellets

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pellets :: Granilux pellets-
Ga naar: