Ervaringen granilux pellets - Pagina 8 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 15 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 15 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Ervaringen granilux pellets - Pagina 8 I_vote_lcapErvaringen granilux pellets - Pagina 8 I_voting_barErvaringen granilux pellets - Pagina 8 I_vote_rcap 
steven
Ervaringen granilux pellets - Pagina 8 I_vote_lcapErvaringen granilux pellets - Pagina 8 I_voting_barErvaringen granilux pellets - Pagina 8 I_vote_rcap 
pedro
Ervaringen granilux pellets - Pagina 8 I_vote_lcapErvaringen granilux pellets - Pagina 8 I_voting_barErvaringen granilux pellets - Pagina 8 I_vote_rcap 
krusty
Ervaringen granilux pellets - Pagina 8 I_vote_lcapErvaringen granilux pellets - Pagina 8 I_voting_barErvaringen granilux pellets - Pagina 8 I_vote_rcap 
Fleur
Ervaringen granilux pellets - Pagina 8 I_vote_lcapErvaringen granilux pellets - Pagina 8 I_voting_barErvaringen granilux pellets - Pagina 8 I_vote_rcap 
ss
Ervaringen granilux pellets - Pagina 8 I_vote_lcapErvaringen granilux pellets - Pagina 8 I_voting_barErvaringen granilux pellets - Pagina 8 I_vote_rcap 
jeanhup
Ervaringen granilux pellets - Pagina 8 I_vote_lcapErvaringen granilux pellets - Pagina 8 I_voting_barErvaringen granilux pellets - Pagina 8 I_vote_rcap 
Philip
Ervaringen granilux pellets - Pagina 8 I_vote_lcapErvaringen granilux pellets - Pagina 8 I_voting_barErvaringen granilux pellets - Pagina 8 I_vote_rcap 
Annejanne
Ervaringen granilux pellets - Pagina 8 I_vote_lcapErvaringen granilux pellets - Pagina 8 I_voting_barErvaringen granilux pellets - Pagina 8 I_vote_rcap 
Maryline
Ervaringen granilux pellets - Pagina 8 I_vote_lcapErvaringen granilux pellets - Pagina 8 I_voting_barErvaringen granilux pellets - Pagina 8 I_vote_rcap 

 

 Ervaringen granilux pellets

Ga naar beneden 
+13
krusty
niel
nikkel
jo.deceuster
pedro
peter van den Branden
ss
erwin
knoepken
Block
kempenaar
Geert
steven
17 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
AuteurBericht
colleken
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje



Aantal berichten : 233
Registration date : 25-11-12

Ervaringen granilux pellets - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen granilux pellets   Ervaringen granilux pellets - Pagina 8 Emptyza jan 26, 2013 9:05 am

@ gino . Ik ben deze een paar maanden geleden bij aveve gaan kopen en aan je beschrijving te zien zou het om dezelfde pellets gaan maar deze hebben een calorische waarde van 5,4 kw
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen granilux pellets - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen granilux pellets   Ervaringen granilux pellets - Pagina 8 Emptyza jan 26, 2013 11:28 am

ben er wel tevreden van moet ik zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen granilux pellets - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: granilux pellets te koop 141 zakken   Ervaringen granilux pellets - Pagina 8 Emptyza jan 26, 2013 11:38 am

Ik heb nog 2.1 ton granilux pellets of 141 zakken van 15 kg van bovenstaande leverancier in mijn garage liggen. Ik doe ze weg aangezien ik overgeschakeld ben op stukhout met een nieuwe ketel van GUNTAMATIC die het uitstekend doet.

Zelf te komen afhalen voor € 3.8 / 15 kg in Lint (postcode 2547) tegen lier, is een goede prijs voor de granilux pellets. Ze liggen droog in mijn garage.

laat me maar iets weten als je intresse hebt

groeten

Dieter

Terug naar boven Ga naar beneden
colleken
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
colleken


Vrouw Aantal berichten : 233
Leeftijd : 56
Registration date : 25-11-12

Ervaringen granilux pellets - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen granilux pellets   Ervaringen granilux pellets - Pagina 8 Emptyza jan 26, 2013 12:42 pm

Mooie prijs , maar jammer genoeg te ver voor mij Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen granilux pellets - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen granilux pellets   Ervaringen granilux pellets - Pagina 8 Emptyzo feb 03, 2013 7:09 pm

eerste zak is half weg, en ik moet zeggen ,dit zijn de beste pellets die ik al in mijn kachel heb gestookt!!(ik zie bijna geen asse ,meer warmte t.o agricon, kachel start in no time op) al zeker bedankt ortmeister,als trekhaak eronder staat(norml dinsdag 5/2 )neem ik terug contact met u op .
grts eric
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen granilux pellets - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen granilux pellets   Ervaringen granilux pellets - Pagina 8 Emptyma feb 11, 2013 11:52 am

@ ortmeister Ervaringen granilux pellets - Pagina 8 Rkpojb
ik ben tevreden over de qualiteit van de pellets maar ik ben dit regel matig tegen gekomen in de zakken ,en ben bang dat het wormwiel blokkeerd ,op de zakken staat ,word verdeeld en geproduceerd door agricon!mijn vorige ervaring met agricon (en velen!)was bar slecht,nu dit ,ik neem geen risico ,zeven,zeven en op zoek naar ander merk
grts eric
Terug naar boven Ga naar beneden
colleken
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
colleken


Vrouw Aantal berichten : 233
Leeftijd : 56
Registration date : 25-11-12

Ervaringen granilux pellets - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen granilux pellets   Ervaringen granilux pellets - Pagina 8 Emptyma feb 11, 2013 12:12 pm

Voor mij waren dit ook de beste pellets voor mijn kachel , maar als we zelfs de duurdere pellets al moeten gaan zeven , zijn ze voor mij hun geld niet meer waard .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen granilux pellets - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen granilux pellets   Ervaringen granilux pellets - Pagina 8 Emptyma feb 11, 2013 12:26 pm

duurder? thuis geleverd 3,70€ /zak/2palletten gratis levering maar van mij mogen ze ,ze houden ,spijtig want van de pellet zelf ben ik zeer tevreden!colleken heb jij nog geen schors tegen gekomen ?
grts eric www.brandhouthandel.be . € 3,70 per zak van 15kg en 2 palletten gratis bezorgd in heel België
Terug naar boven Ga naar beneden
cuypersmarc
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
cuypersmarc


Man Aantal berichten : 274
Leeftijd : 60
Registration date : 29-11-10

Ervaringen granilux pellets - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen granilux pellets   Ervaringen granilux pellets - Pagina 8 Emptyma feb 11, 2013 2:25 pm

als ik die pellets uitreken kom ik uit boven de 4.50 euro zak 15 kg en per palet ?
bij de brandhouthandel ? 70 zakken van 15kg a 320 euro
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31733
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ervaringen granilux pellets - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen granilux pellets   Ervaringen granilux pellets - Pagina 8 Emptyma feb 11, 2013 2:32 pm

3.70 geleverd zal een promotie geweest zijn, die nu voorbij is..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen granilux pellets - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen granilux pellets   Ervaringen granilux pellets - Pagina 8 Emptyma feb 11, 2013 3:15 pm

Re: goedkopere pellets proberen

van marc1955 op wo feb 06, 2013 6:29 pm https://pellets.forummotion.com/t6715p20-goedkopere-pellets-proberen#79089
hier staat het van de brandhouthandel en is nog maar 1 week geleden
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31733
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ervaringen granilux pellets - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen granilux pellets   Ervaringen granilux pellets - Pagina 8 Emptyma feb 11, 2013 3:49 pm

op de site is het allessinds nu weg:

http://www.brandhouthandel.be/brandhout/index.php?page=27

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
niel
Pellet
Pellet
niel


Man Aantal berichten : 59
Leeftijd : 45
Registration date : 14-10-09

Ervaringen granilux pellets - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen granilux pellets   Ervaringen granilux pellets - Pagina 8 Emptyma feb 11, 2013 8:20 pm

Ik heb in september 3 paletten laten leveren en ben heel tevreden over de kwaliteit, het zijn samen met bioflam de beste pellets die ik al heb gehad.
Wel wat stof in de zakken,maar nog niets tegengekomen wat er niet mag in zitten.

_________________
Thermorossi 3001
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31733
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ervaringen granilux pellets - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen granilux pellets   Ervaringen granilux pellets - Pagina 8 Emptyma feb 11, 2013 8:23 pm

in september waren er nog genoeg pellets, als er schaarste is van zagemeel moet het allemaal snel gaan en dan gebeuren zulke dingen, is jammer maar dat is de realiteit.

agricon, ecofire, granilux dat komt allemaal uit dezelfde pot zagemeel

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
niel
Pellet
Pellet
niel


Man Aantal berichten : 59
Leeftijd : 45
Registration date : 14-10-09

Ervaringen granilux pellets - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen granilux pellets   Ervaringen granilux pellets - Pagina 8 Emptyma feb 11, 2013 9:28 pm

Om die reden koop ik m'n pellets zelden of nooit in de winter, maar sla ik een voorraad in in de lente/zomer. Nadeel is dat je pas enkele maanden later in de winter weet welke kwaliteit je gekocht hebt.

_________________
Thermorossi 3001
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen granilux pellets - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen granilux pellets   Ervaringen granilux pellets - Pagina 8 Emptyma feb 11, 2013 9:43 pm

Granulix en Ecofire zijn inderdaad ook Agricon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ervaringen granilux pellets - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen granilux pellets   Ervaringen granilux pellets - Pagina 8 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ervaringen granilux pellets
Terug naar boven 
Pagina 8 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 Soortgelijke onderwerpen
-
» verkooppunten Granilux pellets
» Ervaringen Wonterspan pellets
» Ervaringen met Bioflam pellets

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pellets :: Granilux pellets-
Ga naar: