Gietijzeren warmtewisselaar - Pagina 2 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 18 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 18 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Gietijzeren warmtewisselaar - Pagina 2 I_vote_lcapGietijzeren warmtewisselaar - Pagina 2 I_voting_barGietijzeren warmtewisselaar - Pagina 2 I_vote_rcap 
steven
Gietijzeren warmtewisselaar - Pagina 2 I_vote_lcapGietijzeren warmtewisselaar - Pagina 2 I_voting_barGietijzeren warmtewisselaar - Pagina 2 I_vote_rcap 
pedro
Gietijzeren warmtewisselaar - Pagina 2 I_vote_lcapGietijzeren warmtewisselaar - Pagina 2 I_voting_barGietijzeren warmtewisselaar - Pagina 2 I_vote_rcap 
krusty
Gietijzeren warmtewisselaar - Pagina 2 I_vote_lcapGietijzeren warmtewisselaar - Pagina 2 I_voting_barGietijzeren warmtewisselaar - Pagina 2 I_vote_rcap 
Fleur
Gietijzeren warmtewisselaar - Pagina 2 I_vote_lcapGietijzeren warmtewisselaar - Pagina 2 I_voting_barGietijzeren warmtewisselaar - Pagina 2 I_vote_rcap 
ss
Gietijzeren warmtewisselaar - Pagina 2 I_vote_lcapGietijzeren warmtewisselaar - Pagina 2 I_voting_barGietijzeren warmtewisselaar - Pagina 2 I_vote_rcap 
jeanhup
Gietijzeren warmtewisselaar - Pagina 2 I_vote_lcapGietijzeren warmtewisselaar - Pagina 2 I_voting_barGietijzeren warmtewisselaar - Pagina 2 I_vote_rcap 
Philip
Gietijzeren warmtewisselaar - Pagina 2 I_vote_lcapGietijzeren warmtewisselaar - Pagina 2 I_voting_barGietijzeren warmtewisselaar - Pagina 2 I_vote_rcap 
Annejanne
Gietijzeren warmtewisselaar - Pagina 2 I_vote_lcapGietijzeren warmtewisselaar - Pagina 2 I_voting_barGietijzeren warmtewisselaar - Pagina 2 I_vote_rcap 
Maryline
Gietijzeren warmtewisselaar - Pagina 2 I_vote_lcapGietijzeren warmtewisselaar - Pagina 2 I_voting_barGietijzeren warmtewisselaar - Pagina 2 I_vote_rcap 

 

 Gietijzeren warmtewisselaar

Ga naar beneden 
+3
Philip
jeanhup
steven
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Fleur
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!



Aantal berichten : 3095
Registration date : 06-12-11

Gietijzeren warmtewisselaar - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gietijzeren warmtewisselaar   Gietijzeren warmtewisselaar - Pagina 2 Emptydo feb 09, 2012 12:12 pm

een warmtewisselaar zo als bij jou jl word waarschijnlijk gebruikt in kachels die MET en ZONDER ruimteventilator kunnen functioneren ,of heb ik mis.
kun jij dan ook makkelijk de zijkanten in de branderkamer wegnemen om assen daar uit te halen??
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Gietijzeren warmtewisselaar - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gietijzeren warmtewisselaar   Gietijzeren warmtewisselaar - Pagina 2 Emptydo feb 09, 2012 2:13 pm

denk niet dat deze zou werken zonder ruimteventilater want er zit een voeler in de achterkant die de ventilater stuurd

de zijkanten kan ik niet wegnemen ,maar als je de warmtewisselaar verwijder zie je de zijgangen lopen en kan je deze met een bortels kuisen
ook onder de asbak kan je een plaat verwijderen waar de zijgangen in komen om te stofzuigen daar zie je ook de schroef van de rookgasventilater
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Gietijzeren warmtewisselaar - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gietijzeren warmtewisselaar   Gietijzeren warmtewisselaar - Pagina 2 Emptydo feb 09, 2012 6:19 pm

Die "getande" gietijzeren plaat bedoel ik idd, jl. Laughing Naar ik dacht toch de warmtewisselaar? (of een deel ervan?)
Ik zag het ook bij de club, en zelfs bij de RED, het budgetmerk van MCZ. Maar ik vroeg me af of andere merken dit ook hebben?
Want al de rest wat ik tot nu toe ben gaan bekijken (en waar ik eens in mocht kijken) hebben bovenaan staalplaat met holtes in (buizen?).
We zouden liever en kachel kopen met het gietijzeren systeem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Gietijzeren warmtewisselaar - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gietijzeren warmtewisselaar   Gietijzeren warmtewisselaar - Pagina 2 Emptydo feb 09, 2012 7:28 pm

die gietijzeren getande plaat is inderdaad de warmtewisselaar
gans de voorkant is gietijzer van de musa ook de bovenplaat
de brandkamer zelf is staalplaat met een zware vuurvaste steen achter aan
verder ben ik ook zeer tevreden van het active systeem ,brand alle soorten pellets zonder problemen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Gietijzeren warmtewisselaar - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gietijzeren warmtewisselaar   Gietijzeren warmtewisselaar - Pagina 2 Emptyvr feb 10, 2012 6:49 pm

Dat van die vuurvaste steen wist ik nog niet. Smile

Terug naar boven Ga naar beneden
pollydor
Pellet
Pellet
pollydor


Man Aantal berichten : 88
Leeftijd : 60
Registration date : 08-07-11

Gietijzeren warmtewisselaar - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gietijzeren warmtewisselaar   Gietijzeren warmtewisselaar - Pagina 2 Emptyvr jan 18, 2013 11:07 am

ijn MCZ Sagar heeft dezelfde warmtewisselaar als de jouwe JL voorkant en wisselaar in gietijzer. ik heb deze nog nooit afgenomen nu ik dit hier lees zal ik me daar eens aan wagen lijkt me ook niet zo moeilijk te zijn. De zijkanten zijn van de Sagar zeer gemakkelijk te demonteren enkel 2 schroefjes bovenaan lossen
en je kan ze zo afnemen. Heel makkelijk trouwens om de binnenkant proper te maken

_________________
MCZ Sagar - Aug 2011
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Gietijzeren warmtewisselaar - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gietijzeren warmtewisselaar   Gietijzeren warmtewisselaar - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gietijzeren warmtewisselaar
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» gietijzeren brandkorf brand anders als rvs
» warmtewisselaar
» Zelf jaarlijks onderhoud doen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Algemeen + pelletkachels-
Ga naar: