Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 22 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 22 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


5 plaatsers

    grote prijsverschillen van verdeler naar verdeler

    Anonymous
    Gast
    Gast


    grote prijsverschillen van verdeler naar verdeler Empty grote prijsverschillen van verdeler naar verdeler

    Bericht van Gast do feb 23, 2012 1:54 pm

    Hallo

    Ik ben volledig nieuw in het pelletkachel gebeuren.
    Maar kom nu al tot een verbazende ontdekkingen. Ik heb bij verschillende verdelers naar de prijs gevraagd van een piazetta en sta met verstomming geslagen als ik merk hoeveel prijsverschil er is voor het zelfde toestel.
    En het is niet gering ik spreek van het goedkoopste tot het duurste over 650€ vershil.
    Zelf heb ik een factuur van een verdeler gezien verkocht de p958 voor 2756€ met 1000kg pellets
    schow moest zelf geplaatst worden dus levering en aansluiting inbergrepen
    Een andere verdeler vroeg voor hetzelfde toestel 3400€ zonder pellets levering en plaatsing inb.
    Nu ik vermeld dit maar even maar als een modirator meer info wil hierover kan ik hem ok meer info geven.

    Anonymous
    Gast
    Gast


    grote prijsverschillen van verdeler naar verdeler Empty Re: grote prijsverschillen van verdeler naar verdeler

    Bericht van Gast do feb 23, 2012 2:39 pm

    Dit is wel appelen met peren vergelijken. De tweede is met plaatsing en de eerste is zonder, wel met 1 ton gratis pellets.