van Uthrex zo maa 04, 2012 11:03 pm
Oei, een demo. Bij Motoblog Vlaanderen vind je wel wat. Dit is de introductie:
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]Hier staat beetje info over firmware update 1.3:
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]Over de nieuwe firmware weet ik niet zo direct een review staan.
De handleiding staat op de Tripy site dacht ik. Moest je ze niet direct vinden wil ik ze wel online zetten.
Trouwens op die Motoblog Vlaanderen staan nog véél meer reviews (montana vs zumo etc). Je zal er zeker toffe info vinden en best wel objectief.
Om een Tripy te testen spring je best binnen bij een verdeler. Meestal mag je hem een dagje meenemen (eventueel huren tegen een zachte prijs).
@ss: Ik start altijd eerst mijn gps, dan de motor. Niet alleen dat ie dan als zijn positei kan zoeken, maar ik heb het navigatievermogen van een vlo (warm nest vind ik overal wel). En dat ding neemt automatisch altijd uw route op (eigenlijk de 69 laatste ofzo geloof ik). Als ik dan wat leuks tegenkom kan ik het thuis uitlezen en er eventueel een mooi toerke van maken.
Mvg,
Uthrex