Merci he jongen, vandaag ga ik hem ophalen! Heb aan mijn echtgenote je email doorgegeven, als ik met mijn kop tegen een paal rij omdat ik de weg niet vond op die Tripy, ze zich tot jou kan wenden voor uitleg!!! Spijtig dat het weer hier nu weer helemaal aan het veranderen is, koud en geen zon te bekennen
En? Het is wel typisch Belgisch weer (mooi als je moet werken en balen als je thuis bent), maar hoe zit het? Al tijd gehad om iets te testen? Je hebt toch zeker de laatste updates al? Ben eigenlijk een beetje benieuwd. Want niet zoveel mensen nemen de stap om te kiezen voor het avontuurlijke van bol/pijl (digitaal wel te verstaan). Al een roadbook kunnen rijden ofzo? Hopelijk geraak ik van de zomer tot die kanten. Dan spreken we ne keer af om een ritje te doen. Drinken op Uthrex zijn kosten. Die kanten kom ik niet zoveel. Anderhalf uur rijden om te kunnen starten. En voor 200km start ik mijn Truus niet
Uthrex
_________________ Remember time, when moto's were dangerous en sex was safe.
Bah, strontweer en nog geen km gereden, behalve naar onze winkel... Zal niet voor morgen zijn die trip, kleine zelfstandige he... Werk 6 op 7!!!Als ge in de buurt zijt, kom maar af, je weet me wel te bereiken...