van ss wo jan 12, 2011 2:10 pm
Zeg Uthrex in chit Chat had ik het reeds meer dan een jaar geleden over motoren he...
Momenteel heb ik een BMW R1200R (109pk)... (2-3j geleden nieuw gekocht bij BMW LIEVENS in Zottegem).
Geschiedenis:
Op mijn 14 met een paar vrienden een Villiers 350 gekocht en omgebouwd tot cross, na het crossen met mobyletjes was dit de eerste echte moto-ervaring! Vallen en opstaan dus...Mooie tijd!
Ik ben op mijn 16 begonnen met een "Flandria" 49cc, dan een Zundapp, Yamaha50cc en op 18 mijn eerste eigen motor, een tweedehands Honda CB100 ééncilinder, dan Yam RD350 (kort), enkele jaren onderbreking (
en heropstart met een Suzuki GS250Tweetakt, dan Suzuki RM250Tweetakt crosser, Suzuki 650, Yamaha 900, Yamaha Diversion 900 en nu dus de BMW... De BMW is een full option, dus mijn eerste ervaringen met ABS en centraal gestuurd remsysteem met comfortregeling en antislip.
Vroeger deed ik samen met een vriend (elk op zijn motor) veelvuldig dagtrips, hij week echter uit naar de Vs en sedertdien rij ik af en toe alleen voor de ontspanning of bij goed weer naar mijn job en af en toe naar een vergadering of depanage bij een klant.
Ge ziet, ervaring zat en ik heb mijn beide benen nog, behalve kneuzingen in al die jaren loop ik nog redelijk recht
Met de moto ontspan ik totaal!
Heerlijk! Spijtig genoeg heb ik te weinig vrije tijd...
Nog motoliefhebbers hier?
Groeten,
ss