Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 21 gebruikers online :: 2 Geregistreerd, 0 verborgen en 19 gasten

Cerutti, patricvds


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

    Affiliates

    Meest actieve berichtenplaatsers


    +20
    krusty
    piet
    bertus
    atlasgust
    Fleur
    Luc Melis
    dxnature
    Philip
    spydi
    niepoort
    Jef
    Péétje Brik
    Annejanne
    steven
    erwin
    ann
    francky
    Block
    ss
    Uthrex
    24 plaatsers

      ss op de motorfiets


      francky
      Pelletkachel
      Pelletkachel


      Aantal berichten : 633
      Registration date : 29-10-10

      ss op de motorfiets - Pagina 9 Empty Re: ss op de motorfiets

      Bericht van francky do jul 07, 2011 9:54 pm

      pallette schreef:Hihi ja idd, ik hou van snel thuis zijn na t werk, maar dit gaat mij toch ook een stapje te ver.

      Wannabe Ghostrider denk ik dan.....

      btw, de orginele demper is gestoken, beestje klinkt nu....als een stofzuiger...doeme, dis weer echt t andere uiterste zeg....

      Hebben we nog kachels die Sleep zijn af is het nog steeds te warm amai we zoeken de stilte....
      Anonymous
      Gast
      Gast


      ss op de motorfiets - Pagina 9 Empty Re: ss op de motorfiets

      Bericht van Gast di jul 12, 2011 7:35 pm

      tsja, summer time is gewoon slow. komkommertijd zeggen ze in Nederland altijd. Alleen maar herhalingen op de buis en te warm voor intensief internetten. Tsja, en de pelletkachel staat hier al een tijdje uit...en de achterdeur en ramen wagenwijd open.

      Ik heb zelfs mn release schema van mn labeltje een paar tandjes terug geschroefd. De klanten zijn allemaal op vakantie zo lijkt het....
      Anonymous
      Gast
      Gast


      ss op de motorfiets - Pagina 9 Empty Re: ss op de motorfiets

      Bericht van Gast wo jul 13, 2011 4:51 pm

      francky schreef:

      Hebben we nog kachels die Sleep zijn af is het nog steeds te warm amai we zoeken de stilte....

      Ik ken er niet zo veel van maar dit lijkt me een stukje pelletpoëzie,...niet slecht vind ik.

      Ik doe ook een poging, misschien een apart topic starten, pelletpoëzie voor de zomermaanden tongue

      We zoeken de koele stilte,... en toch missen we het zachtjes zoemen,
      een rateltje pellets, de zoevende, stilletjes zingende ventilator.
      Dansende vlammen, een warme onzichtbare deken kwam je tegemoet. Sleep
      kampvuur
      Anonymous
      Gast
      Gast


      ss op de motorfiets - Pagina 9 Empty Re: ss op de motorfiets

      Bericht van Gast wo jul 13, 2011 8:52 pm

      mooi mooi, natuurtalent!

      Ik zal eens een poging wagen creatief te zijn:

      de lente brengt nieuw leven in de brouwerij
      zo als de eerste zonnestralen
      Na een doorgewinterde periode ben ik dan blij
      Dat ik eindelijk weer voor mijn moto brandstof moet gaan betalen

      En toch, na een periode van warmte, bier en zweet
      Ben ik weer blij dat ik weet
      Dat als het weer koel en bar gaat zijn
      Ik kan gaan genieten van mn pelletkacheltje, en da vink ook fijn!


      Serieus zelf bedacht, hier, nu, net....
      sta er zelf van te kijken....
      Dit gaat me boven mn pet!
      Anonymous
      Gast
      Gast


      ss op de motorfiets - Pagina 9 Empty Re: ss op de motorfiets

      Bericht van Gast do jul 14, 2011 1:17 pm

      Hoi,

      Nog enkele dagen van dat weer wat we vandaag kennen en je kan achter je pelletkacheltje aan poezie doen.

      Je zal er vlugger achter zitten dan je zelf verwacht.

      En superbenzine gaan halen voor de motorfiets lijkt ook niet echt noodzakelijk te zijn.

      Ik zou graag een uitstap willen doen met de motor maar ipv superbenzine heb ik net een zakje pellets binnengehaald.

      Embarassed
      Anonymous
      Gast
      Gast


      ss op de motorfiets - Pagina 9 Empty Re: ss op de motorfiets

      Bericht van Gast do jul 14, 2011 1:59 pm

      spartherm schreef:Hoi,

      Nog enkele dagen van dat weer wat we vandaag kennen en je kan achter je pelletkacheltje aan poezie doen.

      Je zal er vlugger achter zitten dan je zelf verwacht.

      En superbenzine gaan halen voor de motorfiets lijkt ook niet echt noodzakelijk te zijn.

      Ik zou graag een uitstap willen doen met de motor maar ipv superbenzine heb ik net een zakje pellets binnengehaald.

      Embarassed

      Inderdaad, g*dv*rd*mm*, strontweer.
      Volgende week gedacht van er lekker op uit te gaan met de motor.
      Dan zijn we in verlof. Het legt niet goed aan.
      Het is nu 20,5 C° in de living. Dit om 14u30.
      Als we het gezellig willen houden vanavond zullen we onze pelletkachel
      efkes moeten opstarten inplaats van de motor.
      Toch optimistisch blijven....
      Na het mooie rijmen van Palette, zet ik er nog eentje tegen.


      pet, pet, de pelletpet
      die heb ik deze zomer afgezet
      een ronde helm op mijn kop
      dan op de moto en 't gas erop
      de ene, zoemend als een hommel
      een ander, met donderend gerommel
      soms hoog in toeren, jankend op één wiel
      of ploeterend door de modder, steunend op de hiel
      zo komen we met zijn allen op de baan
      als 't koud wordt is 't dan weer gedaan
      dan terug bij 't stoofke warm en fijn
      zo zal 't hopelijk nog vele jaarkes zijn

      Anonymous
      Gast
      Gast


      ss op de motorfiets - Pagina 9 Empty Re: ss op de motorfiets

      Bericht van Gast wo jul 27, 2011 4:57 pm

      hihi. wederom een mooie Wink

      Weer schiet echter niet echt op.......bah bah wat een triest gedoe zeg....lijkt wel herfst!
      Anonymous
      Gast
      Gast


      ss op de motorfiets - Pagina 9 Empty Re: ss op de motorfiets

      Bericht van Gast ma aug 08, 2011 8:51 pm

      [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

      *poser mode*


      Zo, ff nieuw leven blazen in het motor topic van t pelletforum.....stoken komt er niet van dus dan maar wat rond raggen....
      Anonymous
      Gast
      Gast


      ss op de motorfiets - Pagina 9 Empty Re: ss op de motorfiets

      Bericht van Gast ma aug 08, 2011 9:51 pm

      T'is toch een mooie nummerplaat dat je van mijn dorpsgenoot gekregen hebt hé, eerlijk toegeven héé !!!!
      Anonymous
      Gast
      Gast


      ss op de motorfiets - Pagina 9 Empty Re: ss op de motorfiets

      Bericht van Gast di aug 09, 2011 12:22 pm

      Ja, ik keek wel ff op toen ik m binnenkreeg haha

      Ik heb er al leuke reacties op gehad....zet bv een hartje tussen de 1 en de MAM....of aan elkaar IMAM (je weet wel, zo'n islamitische gebedsleider Razz )
      niepoort
      niepoort
      Pelletje
      Pelletje


      Man Aantal berichten : 22
      Registration date : 06-09-11

      ss op de motorfiets - Pagina 9 Empty Re: ss op de motorfiets

      Bericht van niepoort di sep 06, 2011 5:51 pm

      mmm brommer ik heb ook al wa brommers versleten
      supermagna 3stuks
      zx750rr 1stuk
      v max 1stuk
      triumph speed triplle t595 1ste model
      nu gsx1300r
      gebruik hem voor weekendje oostenrijk polen tjech.. alst ma ver is
      en met regelmaat ne keer een ritje rond de kerk
      Anonymous
      Gast
      Gast


      ss op de motorfiets - Pagina 9 Empty Re: ss op de motorfiets

      Bericht van Gast wo sep 07, 2011 8:11 pm

      GSX1300R....is dat niet een Busa?

      Ik zag er laats ene rijden op een mooie dag....met een korte broek en een shirtje aan....hoe dom kun je zijn! Ook laatst aan t stoplicht, een vent op een vt custom met een jongetje achterop, ook korte broek....dat ze een helm op hadden vondt ik een wonder gezien de rest van de kledij.

      Ik ging er naast staan en kon t niet laten. Eventjes verteld dat het behang er zo af ligt als ie met 100 over t asfalt schaaft....en een beetje taaier gereageerd dat ie een kleine achterop zet zonder enige vorm van beschermende kleding.

      Ge het er domme mensen bij zeg....ik had niet het idee dat het m iets deed, dat ie zelf nik aan doet allee, maar een kleine, kom op.

      Die gast op die Busa ook met zn korte broek, die moet een een strontvlieg op zn been krijgen met 250 p/uur. Das een open wond of op zn minst een hele dikke beurse plek.

      Nja, das mijn mening dan, je hebt altijd mensen die zich vrij willen voelen op zo'n ding met t risico dat er van je vel en botten nog maar weinig overblijft met een schuiver.
      spydi
      spydi
      Pellet
      Pellet


      Man Aantal berichten : 90
      Leeftijd : 53
      Registration date : 04-01-10

      ss op de motorfiets - Pagina 9 Empty Re: ss op de motorfiets

      Bericht van spydi do sep 08, 2011 3:42 pm

      Ja palette,

      Ik vraag Mij dan ook wel eens af,of die mensen nooit zijn gevallen met hun kinderfietsje vroeger,dat ging een stuk langzamer maar dat kon ook al verrotte zeer doen als Je goed kwam te vallen !!!


      _________________
      Artel Classic L,Artel Evo M (RR Pelletkachels) Pellets:Elite (GBS),Premium,Baltwood en Eik/Beuk pellets(GPP),Plospan pellets(Plomp groep)
      Uthrex
      Uthrex
      Pelletkachel
      Pelletkachel


      Man Aantal berichten : 904
      Leeftijd : 55
      Registration date : 29-10-08

      ss op de motorfiets - Pagina 9 Empty Re: ss op de motorfiets

      Bericht van Uthrex do sep 08, 2011 4:06 pm

      Laten we hopen dat ze strenge controles doen en iedereen die zo de baan op komt beboet.
      Hoewel ik die wet van geen kanten goed vind, is het toch al een begin. Maar in principe mag je nu wel rondrijden met een trainingsbroek en All-Stars Sad

      Uthrex


      _________________
      Remember time, when moto's were dangerous en sex was safe.
      spydi
      spydi
      Pellet
      Pellet


      Man Aantal berichten : 90
      Leeftijd : 53
      Registration date : 04-01-10

      ss op de motorfiets - Pagina 9 Empty Re: ss op de motorfiets

      Bericht van spydi do sep 08, 2011 4:09 pm

      ja precies als je in de auto geen gordel om hebt hup 100 euro boete,maar op de motor mag je wel in de zwembroek rond rijden als je dat zou willen !!!


      _________________
      Artel Classic L,Artel Evo M (RR Pelletkachels) Pellets:Elite (GBS),Premium,Baltwood en Eik/Beuk pellets(GPP),Plospan pellets(Plomp groep)
      niepoort
      niepoort
      Pelletje
      Pelletje


      Man Aantal berichten : 22
      Registration date : 06-09-11

      ss op de motorfiets - Pagina 9 Empty Re: ss op de motorfiets

      Bericht van niepoort do sep 08, 2011 4:21 pm

      de regels zijn veranderd men moet nu degelijke kledij aanhebben of men krijgt een boete,
      ja pallette is ne busa zalig ding
      Uthrex
      Uthrex
      Pelletkachel
      Pelletkachel


      Man Aantal berichten : 904
      Leeftijd : 55
      Registration date : 29-10-08

      ss op de motorfiets - Pagina 9 Empty Re: ss op de motorfiets

      Bericht van Uthrex do sep 08, 2011 5:01 pm

      Degelijke kledij? Da denk ik niet. Handschoenen, armen en benen moeten bedekt zijn en schoenen die uw enkels bedekken.
      Staat niks over keurmerken ofzo. Bedroevend...


      _________________
      Remember time, when moto's were dangerous en sex was safe.
      ss
      ss
      PELLETKACHEL!
      PELLETKACHEL!


      Man Aantal berichten : 2085
      Leeftijd : 70
      Registration date : 22-11-10

      ss op de motorfiets - Pagina 9 Empty Re: ss op de motorfiets

      Bericht van ss do sep 08, 2011 5:11 pm

      Volgens de nieuwe wet moet je een vest, een lange broek, een helm, handschoenen en minstens bottines aan je voeten hebben!
      Belachelijk tot en met!!! Nergens een specificatie of een norm waaraan die spullen moeten voldoen (behalve de helm natuurlijk).
      Er zou veel beter een duidelijk en EUROPESE wet komen dan die onnozele Belgische zever.
      Groeten,
      ss duivel

      Ja, hier zijn ONZE politiekers (tjeeven) ZEER sterk, iets minder sterk in het onderhandelen over BHV en andere BELANGRIJKE zaken zoals onze belabberde economie, maar flauwe zever, man wat hebben we toch TOP-mensen aan de macht...Ik moet er van kotsen!!!! heel kwaad Evil or Very Mad Crying or Very sad
      Anonymous
      Gast
      Gast


      ss op de motorfiets - Pagina 9 Empty Re: ss op de motorfiets

      Bericht van Gast do sep 08, 2011 5:45 pm

      Ruilen met Nederland? Smile
      ss
      ss
      PELLETKACHEL!
      PELLETKACHEL!


      Man Aantal berichten : 2085
      Leeftijd : 70
      Registration date : 22-11-10

      ss op de motorfiets - Pagina 9 Empty Re: ss op de motorfiets

      Bericht van ss do sep 08, 2011 5:53 pm

      dicktwist schreef:Ruilen met Nederland? Smile


      Is't daar dan beter Dick?
      Lijkt niet echt zo, niveau van jullie politiekers is niet echt hoger denk ik... Misschien wel minder onnozele wetgeving???
      Groeten,
      ss
      Anonymous
      Gast
      Gast


      ss op de motorfiets - Pagina 9 Empty Re: ss op de motorfiets

      Bericht van Gast do sep 08, 2011 6:10 pm

      Misschien wel minder onnozele wetgeving???

      Breek me de bek niet los.....
      Er wordt in Nederland wel eens lacherig gedaan over de Belgen en dat is omgekeerd ook het geval. Wat verkeer betreft kun je denk ik beter met jullie situatie te maken hebben, in Nederland wordt iedere overtreding zwaar beboet en worden de boetebedragen steeds hoger.

      Er wordt al standaard 7.000.000 € in de jaarlijkse begroting opgenomen als inkomsten uit verkeersboetes!!!

      Gelukkig mag ik komende zondag voor het eerst stemmen in Duitsland, zien of dat wat brengt. Strenge eisen maar ook soepele handhaving en ik heb hier nog geen "motards" in ongeschikte kleding gezien.

      Groet,
      Dick
      niepoort
      niepoort
      Pelletje
      Pelletje


      Man Aantal berichten : 22
      Registration date : 06-09-11

      ss op de motorfiets - Pagina 9 Empty Re: ss op de motorfiets

      Bericht van niepoort do sep 08, 2011 7:06 pm

      nederland is ook meer een echt motorland ,daar leeft die cultuur meer
      Uthrex
      Uthrex
      Pelletkachel
      Pelletkachel


      Man Aantal berichten : 904
      Leeftijd : 55
      Registration date : 29-10-08

      ss op de motorfiets - Pagina 9 Empty Re: ss op de motorfiets

      Bericht van Uthrex do sep 08, 2011 7:40 pm

      Strengere geluidsnormen, binnenkort verplichte keuring.. Nee dank je. België is zo slecht nog niet Wink
      En taks. Ge moet is vragen hoeveel dieseltaks ze daar betalen. Zie je haast ook geen diesels rijden hé (niet dat mijne motor nen diesel is).
      Wel vriendelijke motorflikken daar.

      Uthrex


      _________________
      Remember time, when moto's were dangerous en sex was safe.
      Anonymous
      Gast
      Gast


      ss op de motorfiets - Pagina 9 Empty Re: ss op de motorfiets

      Bericht van Gast do sep 08, 2011 9:36 pm

      Alles zn voors en tegens....

      Ik vindt de authoriteit in Belgie onvoorspelbaar, in Nederland is de straat polite een initiatief-loze sukkelaar. Ik heb over beiden niet veel goeds, maar er zitten altijd wel een paar goede tussen.

      Doorgaans heb je er mee te maken als je iets gedaan hebt, en dus is de consequentie altijd dokken, dus hoe leuk kan politie eigenlijk zijn?

      Ik persoonlijk voel me in Belgie als een vis in t water, ik ga soms sjagerijnig richting de grens, en als ik dan lommel binnen rijd, door naar Overpelt en dan Eksel....kom ik helemaal bij, zet de stoof aan, ne pint op schoot....Wij zijn pas echt gaan leven toen we de grens over getrokken zijn, dus voor mij is Belgie nr 1.

      Werkelijk, er is in Nederland NIKS beter dan hier. Belgen zouden wat mondiger moegen zijn misschien, af en to het hart uitstorten in het gezicht van degene waar t over gaat kan geen kwaad toch? Anderzijds, als ze niks zeggen weet je ook niet wat ze tegen je hebben dus stoort t me ook niet.

      In Nederland krijg je continu dingen te horen, ook dingen die je niet wilt horen.....vinden zichzelf zoooo slim.

      Ja....Nederlanders getuigen gemiddeld (niet allemaal!)zeker wel van iets meer arrogantie, en je zult ze niet snel de mond snoeren tenzij je een goeie patat geeft Smile

      resume: Belg praat te weinig, Nederlanders veeeel teveel. Kies ik toch weer voor de Belg Smile


      Zal t m zijn dat ik als kind van 4 al snel fan was van Urbanus??


      oei....beetje offtopic aan t raken....

      De wegen zijn wel veel beter in Nederland. Wil je eens lekker bochten maken, moet je eens rond gaan rijden bij t flightforum rondom vlieghaven Eindhoven, veel lange snelle bochten op strak nieuw asfalt, omhoog en omlaag, met af en toe o-rouge achtige taferelen en geen obstakels waar je tegenaan vliegt als je omvalt (helemaal vlak gras overal)

      Wordt ook wel t circuit gneoemd. Al je daar gaat rijden, eerst een verkenningsrondje maken, want ze staan er regelmatig met hun lasertjes te kwallen!


      nederland is ook meer een echt motorland ,daar leeft die cultuur meer

      Ben ik NIET met je eens Smile In Belgie hebben veel meer mensen een moto omdat de wat oudere Belgen die hun rijbewijs van voor 89 gehaald hebben, gratis hun A hebben gekregen, en vandaag de dag slagen de meeste Belgen in 8 lessen. Ook leeft de enduro in Belgie al veel langer, Ik ken meer Belgische toppers dan Nederlanders. Ja, nu heeft NL na lang niks gehad te hebben Herlings dan, maar de lijst Belgische top-crossers is eindeloos.

      En Nederland heb je een klein fortuin nodig om je papiertje te halen, en een klein fortuin nodig om m weer terug te krijgen als je m een jaartje later weer kwijt bent door te hard rijden.

      Wat ik wel apart vondt is dat je in NL je rijbewijs bij 50km te hard kwijt bent, en in Belgie al met 30?!?
      niepoort
      niepoort
      Pelletje
      Pelletje


      Man Aantal berichten : 22
      Registration date : 06-09-11

      ss op de motorfiets - Pagina 9 Empty Re: ss op de motorfiets

      Bericht van niepoort vr sep 09, 2011 7:10 am

      ik bedoel nie op motorcrossgebied of bekende namen of rijbewijs halen
      bedoelde cultuur,rock motorscene leeft veel meer in nederland,en ook een stuk in duitsland.
      Over boetes en politie vin dik dan weer duitsland strengste (al verschillende malen de microtegendeuitlaattest,snelheid,ea)
      Natuurlijk kan je blijven discussieren over dit dat en nog wat, elk heeft er zijn mening wel over,
      Favoriet cirquit croix in frankrijk.
      of als het echt hard moet gaan dan ist in duitsland te doen ,6vakken elk en knallen maar,natuurlijk als er een beperking staat dan hou jeje er best aan.
      Favoriete wegen ,goh ken er zoveel maar geeneen hier in de buurt ,Oostenrijk,Italie,Duitsland,Tjech,Engeland,weet er wel overal een paar Laughing
      slechtse land vind ik dan weer polen ,daar meen ne best een octaanboostertje mee ,ze hebben daar benzine waarvan ik nie weet dat het bestaat 88 en 86ron
      brrr
      Anonymous
      Gast
      Gast


      ss op de motorfiets - Pagina 9 Empty Re: ss op de motorfiets

      Bericht van Gast vr sep 09, 2011 8:45 am

      ik bedoel nie op motorcrossgebied of bekende namen of rijbewijs halen
      bedoelde cultuur,rock motorscene leeft veel meer in nederland,en ook een stuk in duitsland.

      Weer niet me je eens helaas Wink

      Alleen bij mij in de buurt in een straal van 20 km heb je al zeker 3 motorclubs (MC Overpelt, Streetbikers, BACA), Er zijn er nog meer, maar ik ken ze niet allemaal. Maar als de streetbikers hun jaarlijkse rit houden, met feestje op t veld van Overpelt, met veel drank, bodypaint en rock n roll kun je toch spreken van een mini zwarte cross Smile Ik spreek hier niet uit mn eigen mening, maar meer over wat ik zie. In NL is het allemaal iets individueler. Maar ze heben dan wel de zwarte cross, dat dan weer wel. Echter wordt die voor 25% bezocht door niet-motorrijders.

      En dan heb je t over 3 dorpjes....

      In Duitsland zijn ze treng qua controle, maar k ben eens geflistst met 28 km te hard, en hoefde maar 80 euro af te rekenen, en een hele mooie foto waar je zag dat ik netjes mn gordel droeg. Dat was een jaartje geleden.

      Snelweg doet mij zelf niet veel, misschien als ik ooit een goldwing koop, maar vandaag de dag doe ik t voor de bochten, binnendoor waar weinig verkeer is. Lekker hangen en slepen met de knie, op de snelweg ga ik toch altijd veel te hard.


      Gesponsorde inhoud


      ss op de motorfiets - Pagina 9 Empty Re: ss op de motorfiets

      Bericht van Gesponsorde inhoud

        Soortgelijke onderwerpen

        -

        Het is nu vr mei 10, 2024 6:34 pm