Valt dus nog mee, het kon erger...
Groeten,
ss
Er zijn in totaal 15 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 15 gasten
Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
pallette schreef:kak! beestje houd in bij 10.000 toeren, eenmaal thuis, accu compleet dood.
Morgen ff nieuwe accu steken maar dat inhouden...heel vreemd. geloof nu niet direct dat een accu die op zn hoogst sluiting maakt dat veroozaken kan. *zucht* weer sleutelen.....weer 56 euri...seizoen begint goed...
@ Utrex: hoe was de trip? weer was goed he? Ikzelf heb in mijn middag-pauze ook lekker ff met mn kop in de zon gezeten, wat zijn de eerste lente straaltjes toch altijd heilzaam Zeker na deze winter
pallette schreef:kak! beestje houd in bij 10.000 toeren, eenmaal thuis, accu compleet dood.
Morgen ff nieuwe accu steken maar dat inhouden...heel vreemd. geloof nu niet direct dat een accu die op zn hoogst sluiting maakt dat veroozaken kan. *zucht* weer sleutelen.....weer 56 euri...seizoen begint goed...
@ Utrex: hoe was de trip? weer was goed he? Ikzelf heb in mijn middag-pauze ook lekker ff met mn kop in de zon gezeten, wat zijn de eerste lente straaltjes toch altijd heilzaam Zeker na deze winter
Amaai 486 km ,ik en mijn ktm en mijn achterste [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Zijn blouw na zoveel km, ik doe er maar 1200 km op een heel jaar(wel op een wiel [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] )spaar wel een voorband uit dan [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Uthrex schreef:Het was mooi weer. Beetje fris in de morgen, de winterhandschoenen kwamen nog goed van pas. Tegen de middag heb ik ze toch de toolrol gestoken en de zomerdingskes aangedaan. Geeft toch altijd een prettiger gevoel hé.
De rit zelf was ook aangenaam. Tis altijd prettig vertoeven daar. Zo rustig, geen flitspaleen (maar ik rijd niet zo dikwijls te snel), geen drempels, weinig verkeer en vooral weinig tankstations. Volgens mij rijden ze ginder op water ofzo.
In La Croix moeten ze wel is met de klak rondgaan. Hebben daar dringend wat zakjes asfalt nodig. De winter heeft er genadeloos toegeslagen.
Mooie rit, niet voor herhaling vatbaar (want ik rijd nooit 2x dezelfde roadbook).
Bij thuiskomst 486km bij op de teller. Het was trouwens de eerste 'langere' rit van dit jaar. De laatste 10 dagen heb ik 900km gereden (mooi weer hé).
Eén klein minpuntje. Met dit goede weer komen ook weer alle boeren buiten. Ze zijn volop mest aan het verspreiden. Met de geur kan ik leven, maar die smeerlapperij op de baan is gevaarlijk. Men weze gewaarschuwd...
Uthrex
ps: @pallette. Zoals hierboven al staat, waarschijnlijk uwe spanningsregelaar naar de maan (batterij hoeft dan zelfs niet kapot te zijn). Maar ik zou ook de massa-kabel is goed nazien.
Uthrex schreef:Sinds wanneer is er een wet in België die het heeft over 90db? Ik rij ook met open uitlaten. En mij zien ze liever over de markt komen dan die kikkers met hunnen BMW die denken dat ze meer zijn. Om maar te zwijgen over de buikschuivers die met hun legale (circuit)uitlaten denken dat ze tegen 50 m/s moeten rijden.
Wat voor den ene lawaai is, is voor iemand anders geluid. Laten we direct ook alle speelpleinen afschaffen.
En een technische controle op motorfietsen? Djeez, straks rijden we allemaal met zo'n boten rond.
Uthrex (nen asociale dwaas)