Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 23 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 22 gasten

krusty


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

    Affiliates

    Meest actieve berichtenplaatsers


    +20
    krusty
    piet
    bertus
    atlasgust
    Fleur
    Luc Melis
    dxnature
    Philip
    spydi
    niepoort
    Jef
    Péétje Brik
    Annejanne
    steven
    erwin
    ann
    francky
    Block
    ss
    Uthrex
    24 plaatsers

      ss op de motorfiets


      ss
      PELLETKACHEL!
      PELLETKACHEL!


      Aantal berichten : 2085
      Registration date : 22-11-10

      ss op de motorfiets - Pagina 6 Empty Re: ss op de motorfiets

      Bericht van ss za maa 19, 2011 5:09 pm

      Merci, we proberen ons altijd recht te houden he! Maar toch, mijn neef is deze week van zijn sokken gereden door een onvoorzichtige automobilist. Een hoop carosserieschade aan zijn Yamaha XJ900 en gelukkig enkel met wat kneuzingen en stijve ledematen tot gevolg... Nochtans een zeer voorzichtige piloot (trouwens politiecommissaris), maar ge ziet, een ongeluk zit soms in een klein hoekje...
      Valt dus nog mee, het kon erger...
      Groeten,
      ss
      Anonymous
      Gast
      Gast


      ss op de motorfiets - Pagina 6 Empty Re: ss op de motorfiets

      Bericht van Gast di maa 22, 2011 8:01 am

      XJ is een zwaar beestje, moeilijk om goed mee uit te wijken. Ik heb er 3 jaar op rondgereden op een XJ en nu ik mn CBR heb lijkt de XJ wel een doodswens op 2 wielen......Ik heb een paar keer flink geluk gehad op die wobblebike Wink

      Ik rijd nu iedee dag op de moto naar het werk, s'morgens koud maar s'middags volgt de belonging, warm, droog en veel grip Smile
      Uthrex
      Uthrex
      Pelletkachel
      Pelletkachel


      Man Aantal berichten : 904
      Leeftijd : 55
      Registration date : 29-10-08

      ss op de motorfiets - Pagina 6 Empty Re: ss op de motorfiets

      Bericht van Uthrex di maa 22, 2011 8:35 am

      Deze ga ik morgen doen. Vertrekken in Esneux, rondje achter Luik en aankomst in Les Cahottes. Toerke van 225km. Moet wel 135km heen en nog is terugkomen ook (alst goe is toch Smile)

      [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]


      _________________
      Remember time, when moto's were dangerous en sex was safe.
      ss
      ss
      PELLETKACHEL!
      PELLETKACHEL!


      Man Aantal berichten : 2085
      Leeftijd : 70
      Registration date : 22-11-10

      ss op de motorfiets - Pagina 6 Empty Re: ss op de motorfiets

      Bericht van ss wo maa 23, 2011 12:54 pm

      Mooie trip in prachtig weer!
      Veel plezier en kijk uit!
      Groeten,
      ss
      Anonymous
      Gast
      Gast


      ss op de motorfiets - Pagina 6 Empty Re: ss op de motorfiets

      Bericht van Gast do maa 24, 2011 9:19 pm

      kak! beestje houd in bij 10.000 toeren, eenmaal thuis, accu compleet dood.

      Morgen ff nieuwe accu steken maar dat inhouden...heel vreemd. geloof nu niet direct dat een accu die op zn hoogst sluiting maakt dat veroozaken kan. *zucht* weer sleutelen.....weer 56 euri...seizoen begint goed...

      @ Utrex: hoe was de trip? weer was goed he? Ikzelf heb in mijn middag-pauze ook lekker ff met mn kop in de zon gezeten, wat zijn de eerste lente straaltjes toch altijd heilzaam Smile Zeker na deze winter
      francky
      francky
      Pelletkachel
      Pelletkachel


      Man Aantal berichten : 633
      Registration date : 29-10-10

      ss op de motorfiets - Pagina 6 Empty Re: ss op de motorfiets

      Bericht van francky do maa 24, 2011 10:12 pm

      pallette schreef:kak! beestje houd in bij 10.000 toeren, eenmaal thuis, accu compleet dood.

      Morgen ff nieuwe accu steken maar dat inhouden...heel vreemd. geloof nu niet direct dat een accu die op zn hoogst sluiting maakt dat veroozaken kan. *zucht* weer sleutelen.....weer 56 euri...seizoen begint goed...

      @ Utrex: hoe was de trip? weer was goed he? Ikzelf heb in mijn middag-pauze ook lekker ff met mn kop in de zon gezeten, wat zijn de eerste lente straaltjes toch altijd heilzaam Smile Zeker na deze winter

      Dat zijn oude beestjes he maar oersterk pallette
      Péétje Brik
      Péétje Brik
      Pellet
      Pellet


      Man Aantal berichten : 175
      Leeftijd : 62
      Registration date : 19-01-11

      ss op de motorfiets - Pagina 6 Empty Re: ss op de motorfiets

      Bericht van Péétje Brik vr maa 25, 2011 2:48 am

      pallette schreef:kak! beestje houd in bij 10.000 toeren, eenmaal thuis, accu compleet dood.

      Morgen ff nieuwe accu steken maar dat inhouden...heel vreemd. geloof nu niet direct dat een accu die op zn hoogst sluiting maakt dat veroozaken kan. *zucht* weer sleutelen.....weer 56 euri...seizoen begint goed...

      @ Utrex: hoe was de trip? weer was goed he? Ikzelf heb in mijn middag-pauze ook lekker ff met mn kop in de zon gezeten, wat zijn de eerste lente straaltjes toch altijd heilzaam Smile Zeker na deze winter

      Honda, zal de spanningsregelaar zijn, even meten bij 3000 toeren, en je moet minstens 13.5 V hebben, en een lege accu kan zeker op je vermogen werken.
      Uthrex
      Uthrex
      Pelletkachel
      Pelletkachel


      Man Aantal berichten : 904
      Leeftijd : 55
      Registration date : 29-10-08

      ss op de motorfiets - Pagina 6 Empty Re: ss op de motorfiets

      Bericht van Uthrex vr maa 25, 2011 9:12 am

      Het was mooi weer. Beetje fris in de morgen, de winterhandschoenen kwamen nog goed van pas. Tegen de middag heb ik ze toch de toolrol gestoken en de zomerdingskes aangedaan. Geeft toch altijd een prettiger gevoel hé.
      De rit zelf was ook aangenaam. Tis altijd prettig vertoeven daar. Zo rustig, geen flitspaleen (maar ik rijd niet zo dikwijls te snel), geen drempels, weinig verkeer en vooral weinig tankstations. Volgens mij rijden ze ginder op water ofzo.
      In La Croix moeten ze wel is met de klak rondgaan. Hebben daar dringend wat zakjes asfalt nodig. De winter heeft er genadeloos toegeslagen.
      Mooie rit, niet voor herhaling vatbaar (want ik rijd nooit 2x dezelfde roadbook).
      Bij thuiskomst 486km bij op de teller. Het was trouwens de eerste 'langere' rit van dit jaar. De laatste 10 dagen heb ik 900km gereden (mooi weer hé).
      Eén klein minpuntje. Met dit goede weer komen ook weer alle boeren buiten. Ze zijn volop mest aan het verspreiden. Met de geur kan ik leven, maar die smeerlapperij op de baan is gevaarlijk. Men weze gewaarschuwd...

      Uthrex

      ps: @pallette. Zoals hierboven al staat, waarschijnlijk uwe spanningsregelaar naar de maan (batterij hoeft dan zelfs niet kapot te zijn). Maar ik zou ook de massa-kabel is goed nazien.


      _________________
      Remember time, when moto's were dangerous en sex was safe.
      Anonymous
      Gast
      Gast


      ss op de motorfiets - Pagina 6 Empty Re: ss op de motorfiets

      Bericht van Gast vr maa 25, 2011 12:36 pm

      Ja ik weet idd dat de spanningsregelaar een zwak punt is bij Honda, ze zetten dan ook in iedere honda dezelfde, dus ook dezelfde bras. Ik heb die van mn domi-ke ook al een keer moeten vervangen. Echter dan merkte ik altijd de pieken, dan gingen de klokken ineens heel fel branden en dan weer rustig. Dat had ik nu niet. Maar ik heb een multimeter dus ff meten doe ik ook, goeie tip, ik had er ff niet aan gedacht eerlijk gezegd. En zoals Franky al zegt, ze zijn oersterk dus ik gok ook dat het de sluiting in de batterij of de regelaar is. Het was er zo ineens....

      Verder vandaag toch maar de domi gepakt, batterij is pas vanmiddag binnen, vrouwke haalt die ff op. toch mooi, met noppen op droog asfalt. Been naar voren, bocht in en smeren maar Smile wat drift dat mooi zeg!

      Dus toch motorlol gehad vendaag ondanks de "zieke" CBR.
      erwin
      erwin
      Admin


      Man Aantal berichten : 31576
      Leeftijd : 61
      Registration date : 15-02-10

      ss op de motorfiets - Pagina 6 Empty Re: ss op de motorfiets

      Bericht van erwin vr maa 25, 2011 7:41 pm

      omdat het vandaag zo goed weer was, heb ik mijn HONDA ook van stal gehaald







      [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]


      HONDA GVC160 - 5.5 PK


      feest
      Annejanne
      Annejanne
      PELLETKACHEL!
      PELLETKACHEL!


      Vrouw Aantal berichten : 1387
      Registration date : 05-07-09

      ss op de motorfiets - Pagina 6 Empty Re: ss op de motorfiets

      Bericht van Annejanne vr maa 25, 2011 8:49 pm

      Heeft precies nog niet veel kilometers gemaaid Mad Smile


      _________________
      Edilkamin Iris Plus speksteen
      Green Energy, Badger, Mandi, Plospan, Bioflam, Jekro, GK, Basic Plus, Perfect Flame
      Anonymous
      Gast
      Gast


      ss op de motorfiets - Pagina 6 Empty Re: ss op de motorfiets

      Bericht van Gast vr maa 25, 2011 8:56 pm

      whah sjiek ding man! showroomstaat clown
      francky
      francky
      Pelletkachel
      Pelletkachel


      Man Aantal berichten : 633
      Registration date : 29-10-10

      ss op de motorfiets - Pagina 6 Empty Re: ss op de motorfiets

      Bericht van francky vr maa 25, 2011 9:47 pm

      Uthrex schreef:Het was mooi weer. Beetje fris in de morgen, de winterhandschoenen kwamen nog goed van pas. Tegen de middag heb ik ze toch de toolrol gestoken en de zomerdingskes aangedaan. Geeft toch altijd een prettiger gevoel hé.
      De rit zelf was ook aangenaam. Tis altijd prettig vertoeven daar. Zo rustig, geen flitspaleen (maar ik rijd niet zo dikwijls te snel), geen drempels, weinig verkeer en vooral weinig tankstations. Volgens mij rijden ze ginder op water ofzo.
      In La Croix moeten ze wel is met de klak rondgaan. Hebben daar dringend wat zakjes asfalt nodig. De winter heeft er genadeloos toegeslagen.
      Mooie rit, niet voor herhaling vatbaar (want ik rijd nooit 2x dezelfde roadbook).
      Bij thuiskomst 486km bij op de teller. Het was trouwens de eerste 'langere' rit van dit jaar. De laatste 10 dagen heb ik 900km gereden (mooi weer hé).
      Eén klein minpuntje. Met dit goede weer komen ook weer alle boeren buiten. Ze zijn volop mest aan het verspreiden. Met de geur kan ik leven, maar die smeerlapperij op de baan is gevaarlijk. Men weze gewaarschuwd...

      Uthrex

      ps: @pallette. Zoals hierboven al staat, waarschijnlijk uwe spanningsregelaar naar de maan (batterij hoeft dan zelfs niet kapot te zijn). Maar ik zou ook de massa-kabel is goed nazien.
      Amaai 486 km ,ik en mijn ktm en mijn achterste [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Zijn blouw na zoveel km, ik doe er maar 1200 km op een heel jaar(wel op een wiel [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] )spaar wel een voorband uit dan [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
      Anonymous
      Gast
      Gast


      ss op de motorfiets - Pagina 6 Empty Re: ss op de motorfiets

      Bericht van Gast ma maa 28, 2011 12:04 pm

      accu geswapped, start weer mooi, echter nog steeds in houden (regelaar is ook goed) Lijkt wel minder, iig in de lagere toeren doet ie t weer 100%, dus ik verwacht dat de kleppen veel te strak staan of de carbs een keertje gereinigd moeten worden.

      Ik denk dat ie dit weekend helemaal uit elkaar gaat, ff kleppen stellen, nieuwe koppelingsplaten/naaldlagers en balhoofdlagertje vervangen, gaat weer geld kosten vrees ik......
      erwin
      erwin
      Admin


      Man Aantal berichten : 31576
      Leeftijd : 61
      Registration date : 15-02-10

      ss op de motorfiets - Pagina 6 Empty Re: ss op de motorfiets

      Bericht van erwin di mei 31, 2011 2:47 pm

      Motards niet meer welkom in Vlaamse Ardennen


      Na de wielertoeristen, klagen nu ook motorrijders dat steeds meer wegen voor hen verboden zijn. "Gemeentes spelen het slim. Ze plaatsen geen verbodsbord, maar laten alleen maar plaatselijk verkeer toe", zegt André Paquay, auteur van het boek 'Heel België met de Motor', dinsdag in een Corelio-krant.

      Perfecte wegen langs weilanden, weinig passage, amper een paar villa's. Het lijkt het uitgelezen parcours voor wielertoeristen en motards die een ritje willen maken. Maar nadat verschillende bewoners en burgemeesters uit de Vlaamse Ardennen al klaagden over die 'wielerterroristen', blijken nu ook de motorrijders er steeds minder welkom, stelde auteur André Paquay vast.

      Hij ontdekte dat verschillende wegen verboden terrein zijn voor motards. "Er zijn zelfs steeds meer stroken waar het verboden is. Vooral in de regio rond Brussel is het erg. Het zijn ideale wegen, maar als de weinige bewoners bij hun burgemeester gaan klagen over geluidsoverlast, zijn wij de klos", luidt het.

      "Voor de veiligheid"

      In Oost-Vlaanderen is de Molenberg in Zwalm een van de geliefkoosde passages bij motorrijders. Maar burgemeester Bruno Tuybens (sp.a) zette daar een verbodsbord voor moto's. "Vooral uit veiligheidsoverwegingen. De kasseien op de Molenberg liggen ver uit elkaar en er zitten veel putten in de weg. Bij regen is de Molenberg spekglad. Als je er niet met 50 kilometer per uur overrijdt, heb je er gelegen. We pesten de motards niet, we beschermen hen."

      amai


      _________________
      Edilkamin Mariu - okt 2009
      Italiana Camini Mariu - okt 2009
      Anonymous
      Gast
      Gast


      ss op de motorfiets - Pagina 6 Empty Re: ss op de motorfiets

      Bericht van Gast di mei 31, 2011 4:01 pm

      A ja na de hetze tegen de rokers, tegen de zonnepanelen,tegen de quads, nu tegen de motards...
      T'is ne keer iets anders...... en tegen wat zal het volgende week zijn ??? heel kwaad
      ss
      ss
      PELLETKACHEL!
      PELLETKACHEL!


      Man Aantal berichten : 2085
      Leeftijd : 70
      Registration date : 22-11-10

      ss op de motorfiets - Pagina 6 Empty Re: ss op de motorfiets

      Bericht van ss di mei 31, 2011 4:31 pm

      Jongens, kalm blijven, eerst en vooral: ik ben al 39 jaar motard!!! Tweedens woon ik in de Vlaamse Ardennen!!!
      Die hetze tegen de motards valt nogal mee, maar het is inderdaad zo dat enkele populistische politici, partij doet niet terzake, nogal geneigd zijn hun kiezers "goed" te stemmen. De uitleg van SPa-vedette Tuybens, die ook heftig tekeer ging tegen managers die een zware bonus opstrijken, maar zelf boter op het hoofd heeft, raakt natuurlijk kant nog wal, i.p.v. de kasseien deftig te plaatsen stelt hij een verbod op het verkeer in!!!??? wat? Maar ook sommige motards maken het veelal te bont door in onze toeristische streek met illegale uitlaat (soms zelfs zonder uitlaat) door onze straten te vlammen, i.p.v. max 90DB is het veel voorkomend dat ze de 120DB overschrijden en dan schaam ik me rot als motard! Embarassed
      De politie zou beter wat controles organiseren tegen deze wegpiraten i.p.v. rustig op hun gemakske in hun zetelke te zitten "flitsen". Maar dat zal wel te lastig zijn vrees ik. Crying or Very sad
      Een technische controle op motorfietsen lijkt me ook een plausibel alternatief, want die lawaaimakers moeten er echt uit! Als deze hooligans zo verder schikken de goegemeente op te schrikken dan zullen Tuybens en co vlug een boel navolging krijgen en wij motards een steeds slechtere naam! Maar dat zal die asociale dwazen een zorg wezen vrees ik niet goed
      Groeten,
      ss duivel
      erwin
      erwin
      Admin


      Man Aantal berichten : 31576
      Leeftijd : 61
      Registration date : 15-02-10

      ss op de motorfiets - Pagina 6 Empty Re: ss op de motorfiets

      Bericht van erwin di mei 31, 2011 4:39 pm

      wist ik niet SS van die kontrole, dus je kan zomaar rondrijden met kapotte lichten, pinkers, versleten remmen,
      en wie weet wat nog allemaal.

      Dan zou een kontrole zeker een goed punt zijn dat iedereen ten goede komt


      _________________
      Edilkamin Mariu - okt 2009
      Italiana Camini Mariu - okt 2009
      Uthrex
      Uthrex
      Pelletkachel
      Pelletkachel


      Man Aantal berichten : 904
      Leeftijd : 55
      Registration date : 29-10-08

      ss op de motorfiets - Pagina 6 Empty Re: ss op de motorfiets

      Bericht van Uthrex di mei 31, 2011 4:42 pm

      Sinds wanneer is er een wet in België die het heeft over 90db? Ik rij ook met open uitlaten. En mij zien ze liever over de markt komen dan die kikkers met hunnen BMW die denken dat ze meer zijn. Om maar te zwijgen over de buikschuivers die met hun legale (circuit)uitlaten denken dat ze tegen 50 m/s moeten rijden.
      Wat voor den ene lawaai is, is voor iemand anders geluid. Laten we direct ook alle speelpleinen afschaffen.
      En een technische controle op motorfietsen? Djeez, straks rijden we allemaal met zo'n boten rond.

      Uthrex (nen asociale dwaas)


      _________________
      Remember time, when moto's were dangerous en sex was safe.
      Uthrex
      Uthrex
      Pelletkachel
      Pelletkachel


      Man Aantal berichten : 904
      Leeftijd : 55
      Registration date : 29-10-08

      ss op de motorfiets - Pagina 6 Empty Re: ss op de motorfiets

      Bericht van Uthrex di mei 31, 2011 4:45 pm

      @erwin,
      Natuurlijk mag je met kapotte lichten rondrijden. Alleen niet als het donker is hé, dat mag ook niet met uwe fiets. En pinkers zijn niet verplicht, ge moet wel te kennen geven dat ge gaat afdraaien (ja, zoals met uwe fiets). En kapotte remmen mag ook niet, ne motor moet ook nog verkeersveilig zijn (ja, zoals uwe fiets).
      Tis niet omdat er geen normen zijn, dat ge geen boetes riskeert...

      Uthrex


      _________________
      Remember time, when moto's were dangerous en sex was safe.
      ss
      ss
      PELLETKACHEL!
      PELLETKACHEL!


      Man Aantal berichten : 2085
      Leeftijd : 70
      Registration date : 22-11-10

      ss op de motorfiets - Pagina 6 Empty Re: ss op de motorfiets

      Bericht van ss di mei 31, 2011 5:26 pm

      Uthrex schreef:Sinds wanneer is er een wet in België die het heeft over 90db? Ik rij ook met open uitlaten. En mij zien ze liever over de markt komen dan die kikkers met hunnen BMW die denken dat ze meer zijn. Om maar te zwijgen over de buikschuivers die met hun legale (circuit)uitlaten denken dat ze tegen 50 m/s moeten rijden.
      Wat voor den ene lawaai is, is voor iemand anders geluid. Laten we direct ook alle speelpleinen afschaffen.
      En een technische controle op motorfietsen? Djeez, straks rijden we allemaal met zo'n boten rond.

      Uthrex (nen asociale dwaas)

      Niet zeveren he jongen, er bestaan zeerzekers wetten op geluid! En momenteel rij ik terug met een Yam, al staat de BMW ook thuis. Ik woon op de Vlaamse Ardennen (toeristische) route en als een gek als jij met open uitlaten mij de zondagmorgen om 7h uit mijnen nest blaast dan vind ik dat allesbehalve aangenaam. En als er dan een onnozele burgemeester zich geroepen voelt om het de motards moeilijk te maken omdat er lawaaimakers als jij rondrijden dan vind ik je dus inderdaad een asociale dwaas, zoals je blijkbaar zelf al concludeerde. heel kwaad
      Zet je kraam in je keuken en geef daar volle buzze, dan kun je optimaal van je "geluid" genieten zot
      Volgens mij speel je teveel op je computerke!
      Mijne tweeloop staat al klaar tegen dat je het waagt aan mijn deur te komen brullen lacher
      Toch vriendelijke groeten...
      ss duivel


      ss
      ss
      PELLETKACHEL!
      PELLETKACHEL!


      Man Aantal berichten : 2085
      Leeftijd : 70
      Registration date : 22-11-10

      ss op de motorfiets - Pagina 6 Empty Re: ss op de motorfiets

      Bericht van ss di mei 31, 2011 5:41 pm

      Speciaal voor onze lieve Uthrex en andere liefhebbers, geluidsovertreder(s) uit hobby:

      [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

      Groetjes uit de Vlaamse Ardennen...

      Je motovriend, meestal rijdend met Stille BMW of Stille Yam
      ss duivel

      Voor de liefhebber, gemakkelijk meetbaar, haal een goedkope DB-meter in een electronicazaak (vanaf zowat € 30) zet hem op slow of non peak(analoog) of gewoon slow (digitaal) en hou hem op 1m van de uitlaat...Geef dan maar gazze.... 104DBA? Motortje laten staan en tevoet naar huis...Stout geweest dus...
      Anonymous
      Gast
      Gast


      ss op de motorfiets - Pagina 6 Empty Re: ss op de motorfiets

      Bericht van Gast di mei 31, 2011 6:01 pm

      Laatst in Durbuy, dorpscenter en gezeten op een terras, ongelooflijk kabaal door passerende caravanen motards die ook blijkbaar van de open knalpijpen hadden, wat die kerels daar zoeken snap ik niet. Enfin ... schol, een hoop stank en lawaai.
      Toen het plots HEERLIJK rustig werd in dat pitoreske dorpje moest er een reden gevonden worden. Awel die was er !!!
      Aan de vrij brede ingang van het dorp stond een troep Federalen aan een mobiel controlecenter en werden geluidsmetingen uitgevoerd. Alle moto's in overtreding aan de kant en gebruiksverbod.

      Een echte machtsontplooing maar met resultaat. MEER DOEN !!
      ss
      ss
      PELLETKACHEL!
      PELLETKACHEL!


      Man Aantal berichten : 2085
      Leeftijd : 70
      Registration date : 22-11-10

      ss op de motorfiets - Pagina 6 Empty Re: ss op de motorfiets

      Bericht van ss di mei 31, 2011 6:09 pm

      Uthrexke gaat nu heeeeeeel ongelukkig zijn vrees ik... lacher lacher lacher
      Groeten,
      ss
      Uthrex
      Uthrex
      Pelletkachel
      Pelletkachel


      Man Aantal berichten : 904
      Leeftijd : 55
      Registration date : 29-10-08

      ss op de motorfiets - Pagina 6 Empty Re: ss op de motorfiets

      Bericht van Uthrex di mei 31, 2011 7:30 pm

      Haha. Tis niet omdat ik open uitlaten heb dat ik uberhaut overlast veroorzaak. Je zal me niet betrappen in dorpskernen tegen hoge(re) snelheden, ik sta geen gas te geven voor een rood licht en parkeer nooit naast een terras (in tegenstelling tot die bmw rijders die schrik hebben dat er iemand naar kijkt) Lol.
      Ik heb in al die jaren in België nog nooit 1 geluidscontrole gezien, noch van gehoord. In Duitsland mag ik niet binnen (daar moet men zelfs een EU gekeurde demper hebben) en in Nederland zouden ze moeilijk kunnen doen (maar zelfs daar zijn ze tolerant).
      Neen, ik heb gene schrik. En ss, als je me om 7u 'smorgens voor uw deur kunt betrappen dat ik 'overlast' bezorg, mag je schieten.
      En hobbymachine, smaken verschillen. Nogmaals, ik heb veel geluid bij, geen lawaai (voor mij toch niet). Ik zeur ook niet over iemands muziek keuze (om maar iets te zeggen).

      Uthrex


      _________________
      Remember time, when moto's were dangerous en sex was safe.
      Anonymous
      Gast
      Gast


      ss op de motorfiets - Pagina 6 Empty Re: ss op de motorfiets

      Bericht van Gast di mei 31, 2011 8:36 pm

      En zo.......

      We effen een glas.....
      We pissen een plas.......
      En alles bleef zoals het was..... lol!

      Gesponsorde inhoud


      ss op de motorfiets - Pagina 6 Empty Re: ss op de motorfiets

      Bericht van Gesponsorde inhoud

        Soortgelijke onderwerpen

        -

        Het is nu ma mei 20, 2024 8:50 pm