Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
Wie is er online?
Er zijn in totaal 20 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 19 gasten
Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
+20
krusty
piet
bertus
atlasgust
Fleur
Luc Melis
dxnature
Philip
spydi
niepoort
Jef
Péétje Brik
Annejanne
steven
erwin
ann
francky
Block
ss
Uthrex
24 plaatsers
ss op de motorfiets
Uthrex- Pelletkachel
- Aantal berichten : 904
Registration date : 29-10-08
- Bericht nummer 276
Re: ss op de motorfiets
Ja Fleur, gij moet u dringend is scheren.
Fleur- PELLETKACHEL!
- Aantal berichten : 3130
Registration date : 06-12-11
- Bericht nummer 277
k weet het uthrex da ge mij nie graag zie.....
HOE MINDER JE WEET HOE MINDER JE VERGEET
HOE MINDER JE VERGEET HOE MEER JE WEET
Registration date : 22-11-10
- Bericht nummer 278
Tjah jongen, wat wilt ge, ge ziet er op uwen foto dan ook zo'n brute norse vent uit...
Fleur- PELLETKACHEL!
- Bericht nummer 280
je moest eens weten SS.....WAT DE VROUWTJES DAAR VAN DENKEN
- Bericht nummer 281
Jah, Fleur, je moet het maar eens nalezen, naar 't schijnt hebben die reuzeapen zowat het kleinste p..meltje van de hele zoogdierenwereld
Lekker voor de vrouwtjes die geen sex lusten... ze worden het niet gewaar...
Oei, is dit seksistisch?
Lekker voor de vrouwtjes die geen sex lusten... ze worden het niet gewaar...
Oei, is dit seksistisch?
Fleur- PELLETKACHEL!
- Bericht nummer 282
ja ....kga klacht indienen bij admin....
- Bericht nummer 283
terdjuu, waarheid kwetst, "k had het kunnen weten...
Sorry he makker, maar je gaf de juiste voorzet...
Ik moest toch scoren...kon het echt niet laten...
Sorry he makker, maar je gaf de juiste voorzet...
Ik moest toch scoren...kon het echt niet laten...
francky- Pelletkachel
- Aantal berichten : 633
Registration date : 29-10-10
- Bericht nummer 284
@ pallete dat komt wel weer goed bij jullie een breuk is erg ,maar voor mij ziet het HEEL somber uit voor 2012 ,wilde ik dit jaar nog een bbq geven die niet kon doorgaan doordat men vrouw moets geopereerd worden(tong kanker)krijgen we verleden week terug slecht nieuws dat er uitzaaiingen zijn en dat ze op 10 januari de schildklieren gaan verwijderen: dus denk dat ge nog niet mag klagen ! Onze boot licht te koop, dat is nog wat anders he... dan een keer vallen met de moto, ik vind de foto niet gepast !
Laatst aangepast door francky op di dec 27, 2011 7:11 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Phono solar 30x195 5850 wp omvormer SMA 4600A
Gast- Gast
- Bericht nummer 285
Franky,
dat is inderdaad slecht nieuws. Ik wens jullie alle sterkte voor de komende zware tijd.
Dick
dat is inderdaad slecht nieuws. Ik wens jullie alle sterkte voor de komende zware tijd.
Dick
Luc Melis- Pellet
- Aantal berichten : 118
Leeftijd : 68
Registration date : 09-10-11
- Bericht nummer 286
@ franky ,,
we duimen van hieruit mee voor een goede afloop !!
we duimen van hieruit mee voor een goede afloop !!
De pan european is ondertussen vervangen door een BMW R1200 GS LC !! [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Gast- Gast
- Bericht nummer 287
Excuus Franky als het voor u zo overkomt. Het was zo zeker niet bedoeld aangezien mij alleen maar gevraagd werd hoe het met mijn herstel ging. Ik ben geen helderziende,
Het doet mij spijt te horen dat het zo slecht gaat met jullie, ik hoop het beste voor u en uw vrouw en wens jullie beiden veel kracht toe het komende jaar.
Het doet mij spijt te horen dat het zo slecht gaat met jullie, ik hoop het beste voor u en uw vrouw en wens jullie beiden veel kracht toe het komende jaar.
ss- PELLETKACHEL!
- Aantal berichten : 2085
Leeftijd : 71
- Bericht nummer 288
Francky, wij wensen u en uw echtgenote veel moed en sterkte!
We duimen mee voor de goede afloop.
We zitten hier maar te grappen en te grollen, maar we zijn nu efkens stil na je bericht. We wensen je echtgenote van harte beterschap, moge 2012 een ommekeer voor haar ziekte betekenen.
Groeten,
ss
We duimen mee voor de goede afloop.
We zitten hier maar te grappen en te grollen, maar we zijn nu efkens stil na je bericht. We wensen je echtgenote van harte beterschap, moge 2012 een ommekeer voor haar ziekte betekenen.
Groeten,
ss
steven- Moderator
- Aantal berichten : 5472
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08
- Bericht nummer 289
@Francky: Heel veel sterkte in deze moeilijk tijden
Veel sterkte Franky! Hopelijk komt het toch nog goed.
francky- Pelletkachel
- Bericht nummer 292
Dank voor de steun ! Ik weet wel dat ik daar beter niet over begin op een forum ,maar het moest er eens uit.
En laat de grappen en de grollen maar terug zien, want het leven gaat verder
Grt Francky
En laat de grappen en de grollen maar terug zien, want het leven gaat verder
Grt Francky
Gast- Gast
- Bericht nummer 293
Ik weet wel dat ik daar beter niet over begin op een forum ,maar het moest er eens uit.
Ik kan me dat goed voorstellen en daar is ook helemaal niks mis mee in mijn ogen
atlasgust- Pellet
- Aantal berichten : 100
Leeftijd : 80
Registration date : 01-01-09
- Bericht nummer 294
ss op de motorfiets
Hoi Francky,
Ik kan je 100% volgen, omdat het hier ook van hetzelfde is. Na zo een halfjaar weegt het al flink door he ....maar we blijven hopen he.
Ik kan je 100% volgen, omdat het hier ook van hetzelfde is. Na zo een halfjaar weegt het al flink door he ....maar we blijven hopen he.
Gast- Gast
- Bericht nummer 295
voor de liefhebbers
te koop
yamaha xtx 250 cc dubbele leovinci uitlaat ,origineel ook er bij
11.000 KM bouwjaar 2006
25 kw doch full power
weg wegens aankoop nieuwe moto
prijs overeen te komen
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.][Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
te koop
yamaha xtx 250 cc dubbele leovinci uitlaat ,origineel ook er bij
11.000 KM bouwjaar 2006
25 kw doch full power
weg wegens aankoop nieuwe moto
prijs overeen te komen
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.][Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
bertus- Pellet
- Aantal berichten : 184
Registration date : 06-02-12
- Bericht nummer 296
@jl , nog een zeer mooie motor, die ga je makkelijk kunnen verkopen er zijn forums genoeg om het op te zetten.
Veel s6
Veel s6
piet- Pelletkacheltje
- Aantal berichten : 250
Registration date : 23-11-11
- Bericht nummer 297
Hallo mede forumleden en motorrijders
Ik heb ook nun 1200 RT beamer
Ik weet dat hij op een pallet is aangekomen
In de koffers kan ik wel 3 zakken pellets kwijt
Nou nog een omvormer
Maar als straks onze kacheltjes uitgaan kunnen we het misschien wel over motoren hebben
Groetjes
Piet
Ik heb ook nun 1200 RT beamer
Ik weet dat hij op een pallet is aangekomen
In de koffers kan ik wel 3 zakken pellets kwijt
Nou nog een omvormer
Maar als straks onze kacheltjes uitgaan kunnen we het misschien wel over motoren hebben
Groetjes
Piet
- Bericht nummer 298
alsof de duivel ermee speelt: ben de vorige week donderdag voor het eerst gaan rijden op de CBR. Hij stond al een aantal maanden op t werk omdat hij 50meter van mn werk vandaan getaxeerd was, en een collega m gestald heeft op t werk. Nu zaten we in een vergadering al grapjes te maken "wanneer neem je m mee? dan plakken we er nog een paar weken ziektewet bij!"
Nu rijd ik dus donderdag naar huis, haaks bochtje, rustig genomen met een km of 35/40.....zonder waarschuwing KLAP! onderuit. Ik lig net van t asfalt af maar de bike schiet door over t zand huplakee...de sloot in....op zn KOP!!!!
Ik torsen en trekken aan dat ding, ondertussen een achtiental auto's doorgereden zonder ook maar even te vragen wat er gebeurd was. 2 jonge jongens stopten wel, sleepkabel erbij en even aangeduwd, de jongens hartelijk bedankt en weer verder....pijn in de zij....auw.
Ribben gekneusd links.....t houd niet over zeg. De CBR gaat eruit nu, ik vertrouw m niet meer, alsof er de duvel zelf in gekropen is zeg.....
Dus een slecht begin van t seizoen voor mij, en t stookseizoen is nog niet eens helemaal voorbij...
Zal straks eens een foto posten van hoe de cbr er nu bijstaat....
Nu rijd ik dus donderdag naar huis, haaks bochtje, rustig genomen met een km of 35/40.....zonder waarschuwing KLAP! onderuit. Ik lig net van t asfalt af maar de bike schiet door over t zand huplakee...de sloot in....op zn KOP!!!!
Ik torsen en trekken aan dat ding, ondertussen een achtiental auto's doorgereden zonder ook maar even te vragen wat er gebeurd was. 2 jonge jongens stopten wel, sleepkabel erbij en even aangeduwd, de jongens hartelijk bedankt en weer verder....pijn in de zij....auw.
Ribben gekneusd links.....t houd niet over zeg. De CBR gaat eruit nu, ik vertrouw m niet meer, alsof er de duvel zelf in gekropen is zeg.....
Dus een slecht begin van t seizoen voor mij, en t stookseizoen is nog niet eens helemaal voorbij...
Zal straks eens een foto posten van hoe de cbr er nu bijstaat....
ss- PELLETKACHEL!
- Aantal berichten : 2085
Leeftijd : 71
- Bericht nummer 299
Mana, man, man, wat steek jij uit de laatste tijd???
Rij eerst wat met een brommer om te oefenen, te lang geleden dat je nog gereden hebt denk ik! Lag er olie? of ijs?
Rij eerst wat met een brommer om te oefenen, te lang geleden dat je nog gereden hebt denk ik! Lag er olie? of ijs?
Jef- Pelletkachel
- Aantal berichten : 618
Leeftijd : 67
Registration date : 31-10-08
- Bericht nummer 300
Mijn pannetje(Pan European) is van zaterdag jongsleden de deur uit en er komt geen nieuwe voor in de plaats.
Het is plezant geweest maar de tijd om te stoppen zat er al enkele jaartjes aan te komen.
De laatste 2 jaar ben ik hem nog ongv 8 maal gaan uitlaten een beetje weinig voor hem nog langer te houden.Tegenwoordig hou ik het bij fietsen(E-Bike) is een beetje veiliger,je beweegt wat meer en je ziet meer van het landschap.Heb me onlangs een fietsdrager voor achterop de auto gekocht zo kan je ook wat meer van het land en omringende zien.Alleen de bergen die ga ik missen denk dan maar aan de eifelstreek of het zwarte woud.
Tja we zien wel......
Het is plezant geweest maar de tijd om te stoppen zat er al enkele jaartjes aan te komen.
De laatste 2 jaar ben ik hem nog ongv 8 maal gaan uitlaten een beetje weinig voor hem nog langer te houden.Tegenwoordig hou ik het bij fietsen(E-Bike) is een beetje veiliger,je beweegt wat meer en je ziet meer van het landschap.Heb me onlangs een fietsdrager voor achterop de auto gekocht zo kan je ook wat meer van het land en omringende zien.Alleen de bergen die ga ik missen denk dan maar aan de eifelstreek of het zwarte woud.
Tja we zien wel......
Laatst aangepast door Jef op ma feb 27, 2012 4:32 pm; in totaal 1 keer bewerkt
francky- Pelletkachel
- Bericht nummer 301
Ja ze kunnen onvoorspelbaar zijn die cbr,s, ben ook eens met de mijne tegen dek gegaan.
Een keer nadien een twee rij vakken en het fietspat nodig gehad om hem weer recht te krijgen ! (slingeren)
Een keer nadien een twee rij vakken en het fietspat nodig gehad om hem weer recht te krijgen ! (slingeren)