We effen een glas.....
We pissen een plas.......
En alles bleef zoals het was.....
Er zijn in totaal 26 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 26 gasten
Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
pallette schreef:woah, dat voelde goed dat ff te zeggen
Voila se, ik sleutel vandaag nog de uitlaat van mijnen auto eraf ... ik ben een overtuigde volgeling !
pallette schreef:
Momenteel zijn de grootste groep voertuigen betrokken bij een voetganger-aanrijding in de stad-centrums de hybride auto. In Nederland is het zelfs zo erg geworden dat hybride's (zoals ik al aangaf) een optie krijgen bij aankoop: een speaker onder de motorkap waaruit een geronk komt die voetgangers zou moeten waarschuwen dat er een voertuig in hun buurt is. Zie HIER een artikeltje
pallette schreef:te koop: sample cd's voor je prius!! Nu met o.a geluid van een v8, F16, CBR900rr en nog veel meer!
*grinnik*
pallette schreef:Dat is bijna niet te doen, wil het best eens proberen maar denk dat de micro van mn camera het niet doet overkomen. Wordt vervolgd
Ss: idd soit, je mist de helft van mn posts kennelijk, want het verhaal van de enduro rit gaf aan dat een dergelijke meting volkomen onzin is. Hoe kan het zijn dat mijn orinele gekeurde dempers het afleggen tegen een acrapovish met db killertje??
Dan vindt ik de term oeverloos gezwam erg hard en je weet dat zulke on onderbouwde kritieken alleen maar de discussie aanwakkeren. Zeg wat je wilt maar houd het vriendelijk, luchtig en stop met vlammetjes aansteken! Als je er niet tegen kunt dat een ander zn mening niet de jouwe is dan zou ik geen forum bezoeken....
Beetje erg flauw zelfs, jou reactie......afkappen met het gelijk naar jezelf toegetrokken. Politicus pur sang?
ss schreef:Allez, 't slot is er weer af... Met dank aan Uthrex. Iets anders na voorgaande discussie, ik heb last om de banden van mij BMW R1200R op te pompen (of na te zien) bij 99% van de tankstations omdat er te weinig plaats is tussen het ventiel en het center van het wiel. Ik heb dus eigenlijk een soort van adapter onder een hoek nodig om op het ventiel te zetten... Iemand een idee waar je zoiets moet gaan zoeken? Met mijn compressor thuis is er geen probleem.
Groeten,
ss