da is wa te lang geleden en der zat tveel alcohol in men bloed om me dat nog te herinnerenpallette schreef:
Had ie nog wat gewonnen in Gemert?
mijne brommer heeft 197ahwpk's
Er zijn in totaal 16 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 15 gasten
Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
da is wa te lang geleden en der zat tveel alcohol in men bloed om me dat nog te herinnerenpallette schreef:
Had ie nog wat gewonnen in Gemert?
En naft voor in mijn Truus. Amaai wat een verschil. Ik tank nooit meer bij Esso, alst echt moet dan een Q8, maar als het kan bij Total. Het grootst verschil merk ik als ik is in de bergen geweest ben en moet daar gaan tanken bij een merk nooit-van-gehoord-het-kan-wel-thee-zijn-ook. Horten en stoten en een duidelijk meerverbruik.
ss schreef:
Nog motoliefhebbers hier?
Groeten,
ss
pallette schreef:Verhaal Honda is mogelijk voorbij....
Ik ben afgelopen zondag een rotonde opgereden voor 3/4, bij afslag 1/2 vliegt er zonder goed te kijken (de bekende a-stijl fout) een fordje focus de rotonde op en passeerde mijn weg, ik kon twee dingen doen, er vol tegen aan vliegen of zo hard mogelijk remmen, terijl ik vol in de bocht zat.
Paniek reactie volgt, dus hard geremd, motor wil zich oprichten, maar dat was dus richtig de auto, doorhangen dus. Voorwiel bgint te silden en ik was m eigenlijk meteen daarna kwijt.
KWAK!
Au......AU!!!!!
Anfin, alles is geregeld, auto is netjes gestpot, ambulance en politie erbij en afgevoerd met een sleutelbeen breuk. Ik ben nu 8 dagen verder, het gaat gelukkig een beetje al is mn schouder paars en groen en ik kan letterlijk niks meer, iedere beweging is (nog steeds) verkeerd. Met de moto is het ook niet zo goed gesteld. Geschatte schade tot zover 3034 euro, pak helm en laarzen niet meegerekend. k heb de CBR gezien en dit wordt m niet meer vrees ik. Einde CBR....
Ik ben afgelopen zondag een rotonde opgereden voor 3/4, bij afslag 1/2 vliegt er zonder goed te kijken (de bekende a-stijl fout) een fordje focus de rotonde op en passeerde mijn weg, ik kon twee dingen doen, er vol tegen aan vliegen of zo hard mogelijk remmen, terijl ik vol in de bocht zat.
Paniek reactie volgt, dus hard geremd, motor wil zich oprichten, maar dat was dus richtig de auto, doorhangen dus. Voorwiel bgint te silden en ik was m eigenlijk meteen daarna kwijt.
KWAK!
Au......AU!!!!!
Anfin, alles is geregeld, auto is netjes gestpot, ambulance en politie erbij en afgevoerd met een sleutelbeen breuk. Ik ben nu 8 dagen verder, het gaat gelukkig een beetje al is mn schouder paars en groen en ik kan letterlijk niks meer, iedere beweging is (nog steeds) verkeerd. Met de moto is het ook niet zo goed gesteld. Geschatte schade tot zover 3034 euro, pak helm en laarzen niet meegerekend. k heb de CBR gezien en dit wordt m niet meer vrees ik. Einde CBR....
pallette schreef:orgineel, zat voorheen een open sportpijp op. (bolt on demper op orginele bochten)
Hij is verder orgineel, geen mods op t blok. We hebben m nu goed doorgelicht nu en na weken, zelf bijna maanden tobben komt het nu op 2 dingen aan, kop-problemen (onwaarschijnlijk) of pulse genrator.
T moest haast wel, ze loopt tot aan de 9500 toeren meestal kerngezond, en 2000 toeren op zn bereik missend vlamt ie nog 102 Pk uit op t achterwiel, wat fabriek af 123 Pk op de krukas moet zijn (bij 10.500 toeren).
Hij geeft nu bij 8000 toeren nog 87,5 Nm koppel uit wat af fabriek 88,7 bij 8500 toeren, dus die marge is voor een 14 jaar oude fiets nihil, zelfs helemaal niet slecht, dat vertelde de tuner mij ook bij de bank. Dus ik denk dat er mechanisch niet veel aan de hand is. Ik zal wellecht wel kunnen updaten of het gelukt is t ding onderhand eens goed te krijgen...t wordt koud dus ik moest wat haast gaan maken.
Kachel brand al goed hier wel! lekker 22 graden hier
Btw, mijn adres was in deze Ritzen motors uit Weert.
Die weet wat ie doet, heeft echt monsters gecreërd met zn dyno en zn vak kennis.
Check zijn site
En dan klik maar eens het filmpje van de all-gear run met Rincker zn Kawa (die Ritzen dus volledig getuned heeft ) Dit ding is absurd...en di vlammen tussen t schakelen??....das normaal
Kawa GPZ 1400 bestaat niet? Klopt, heeft Ritzen zelf opgeboord
KWAK!
Au......AU!!!!!
pallette schreef:ik moest de link ff ontcijferen maar wat geweldig grappig dit zeg!
Kostelijk hoe die Hildo zn ratbike de sporen geeft en met het onmiskenbare onverdroten koppel van een harley blok de fireblade toch wel t nakijken geeft.
Never underestimate the twins
francky schreef:pallette schreef:ik moest de link ff ontcijferen maar wat geweldig grappig dit zeg!
Kostelijk hoe die Hildo zn ratbike de sporen geeft en met het onmiskenbare onverdroten koppel van een harley blok de fireblade toch wel t nakijken geeft.
Never underestimate the twins
Palette
Koop u maar een Sm motor ge gaat er u veel beter mee voelen ! (hij gaat zo snel niet)lees eens wat ik schreef in het begin van de topik ! bericht 47 Nog snel gerstel toegewenst.
vrg