ik bedoel nie op motorcrossgebied of bekende namen of rijbewijs halen
bedoelde cultuur,rock motorscene leeft veel meer in nederland,en ook een stuk in duitsland.
Weer niet me je eens helaas
Alleen bij mij in de buurt in een straal van 20 km heb je al zeker 3 motorclubs (MC Overpelt, Streetbikers, BACA), Er zijn er nog meer, maar ik ken ze niet allemaal. Maar als de streetbikers hun jaarlijkse rit houden, met feestje op t veld van Overpelt, met veel drank, bodypaint en rock n roll kun je toch spreken van een mini zwarte cross Ik spreek hier niet uit mn eigen mening, maar meer over wat ik zie. In NL is het allemaal iets individueler. Maar ze heben dan wel de zwarte cross, dat dan weer wel. Echter wordt die voor 25% bezocht door niet-motorrijders.
En dan heb je t over 3 dorpjes....
In Duitsland zijn ze treng qua controle, maar k ben eens geflistst met 28 km te hard, en hoefde maar 80 euro af te rekenen, en een hele mooie foto waar je zag dat ik netjes mn gordel droeg. Dat was een jaartje geleden.
Snelweg doet mij zelf niet veel, misschien als ik ooit een goldwing koop, maar vandaag de dag doe ik t voor de bochten, binnendoor waar weinig verkeer is. Lekker hangen en slepen met de knie, op de snelweg ga ik toch altijd veel te hard.