Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 13 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 13 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    MCZ Club multiair problemen timer functie...nieuwe afstandsbedienig

    Anonymous
    Gast
    Gast


    MCZ Club multiair problemen timer functie...nieuwe afstandsbedienig Empty MCZ Club multiair problemen timer functie...nieuwe afstandsbedienig

    Bericht van Gast di apr 10, 2012 3:57 pm

    Beste Forum leden,

    Wij hebben een club MCZ multi-air met de nieuwe afstandsbediening, op één of andere manier wil het bij mij niet lukken de timer functie te gebruiken...
    Ben nochtans redelijk vertrouwd met electronica, maar ergens zie ik iets over het hoofd.. of is er iets defect...
    Heb volgende stappen ondernomen:
    1 test programma ingesteld, start om 7h stop om 9h
    Daarna kachel op timer geplaatst en kachel uit met knop op afstandsbediening achteraan, deze start niet op 's morgens..
    Moet je buiten deze instellingen en mode timer kiezen, nog iets doen?
    Moet je de kachel misschien stoppen op een andere manier als je timer wil gebruiken?
    Alvast bedankt voor enige reactie.

    Mvg
    Geert
    Anonymous
    Gast
    Gast


    MCZ Club multiair problemen timer functie...nieuwe afstandsbedienig Empty Re: MCZ Club multiair problemen timer functie...nieuwe afstandsbedienig

    Bericht van Gast di apr 10, 2012 4:16 pm

    Ha Geert,
    Daarna kachel op timer geplaatst en kachel uit met knop op afstandsbediening achteraan, deze start niet op 's morgens..

    Ik denk dat het daar fout gaat, die knop is de "hoofdschakelaar". Als de kachel brandt en je laat de timer de kachel uitschakelen zal het wel werken denk ik. Staat niet echt duidelijk in de handleiding maar kom op dit idee door de uitleg van de functie van knop A.
    Suc7,
    Dick
    Anonymous
    Gast
    Gast


    MCZ Club multiair problemen timer functie...nieuwe afstandsbedienig Empty Re: MCZ Club multiair problemen timer functie...nieuwe afstandsbedienig

    Bericht van Gast di apr 10, 2012 6:39 pm

    Probleem is dat hij in de timer mode niet in of uitschakelt, dus hem automatisch laten uitschakelen lukt ook niet. Heb verkoper reeds gecontacteerd, deze op zijn beurt de invoerder we wachten af..
    Hem telkens moeten automatisch laten uitschakelen om timer te gaan gebruiken, lijkt mij ook niet echt handig..
    Anonymous
    Gast
    Gast


    MCZ Club multiair problemen timer functie...nieuwe afstandsbedienig Empty Re: MCZ Club multiair problemen timer functie...nieuwe afstandsbedienig

    Bericht van Gast di apr 10, 2012 7:00 pm

    Vreemde zaak. Forumlid edbl56 heeft problemen met de ECO-stop functie en die schijnt de TIMER functie wel te gebruiken.

    Ik vind de nieuwe AB een duidelijke verbetering t.o.v. de oude maar ik gebruik alleen de AUTO functie en dat werkt perfect. Ik neem aan dat Fero wel met een verlossend antwoord komt en ik hoop dat je dat dan hier vermeldt.

    M.v.g.,
    Dick
    vyncke002
    vyncke002
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 73
    Registration date : 16-10-11

    MCZ Club multiair problemen timer functie...nieuwe afstandsbedienig Empty Re: MCZ Club multiair problemen timer functie...nieuwe afstandsbedienig

    Bericht van vyncke002 di apr 10, 2012 8:25 pm

    En heb je die problemen ook met de standaardprogramma's?

    Ik gebruik P01 en als we vroeger gaan slapen gebruik ik de sleeperfunctie.

    Ik heb er nog nooit problemen mee gehad.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    MCZ Club multiair problemen timer functie...nieuwe afstandsbedienig Empty Re: MCZ Club multiair problemen timer functie...nieuwe afstandsbedienig

    Bericht van Gast di apr 10, 2012 9:00 pm

    Heb probleem gevonden, had selectie van de dagen verkeerd opgevat, waardoor er in principe wel een tijdstip geprogrammeerd was maar geen enkele dag... momenteel lijkt het ok we zullen zien morgenochtend.
    mvg geert

    Gesponsorde inhoud


    MCZ Club multiair problemen timer functie...nieuwe afstandsbedienig Empty Re: MCZ Club multiair problemen timer functie...nieuwe afstandsbedienig

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za okt 05, 2024 5:18 pm