Ga de volgende dagen enkele pogingen wagen om iets op het forum te zetten voor de provincie Brabant
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
Wie is er online?
Er zijn in totaal 34 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 34 gasten
Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
+2
mantas
steven
6 plaatsers
Pellets
Gast- Gast
- Bericht nummer 1
Pellets
Hoi,volg al een tijdje het forum,maar was er nog niet actief met bezig
Ga de volgende dagen enkele pogingen wagen om iets op het forum te zetten voor de provincie Brabant
steven- Moderator
- Aantal berichten : 5472
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08
- Bericht nummer 3
Re: Pellets
europellets, ben jij verkoper?
Ben ook van Brabant en misschien ook intresse voor groepsaankoop maar wel op voorwaarde dat ze minder kosten dan in de Macro
Moet toch niet speciaal naar Macro rijden want kom er regelmatig toch langs op weg naar een hobbyplaats.
Moet toch niet speciaal naar Macro rijden want kom er regelmatig toch langs op weg naar een hobbyplaats.
mantas- Pellet
- Aantal berichten : 106
Leeftijd : 57
Registration date : 19-11-11
- Bericht nummer 5
Hier ook zeker intresse voor een groepsaankoop in brabant.
Uthrex- Pelletkachel
- Aantal berichten : 904
Leeftijd : 55
- Bericht nummer 6
@Ilya
Uthrex (me, myself and i)
Wie is dan mee? Ilya, Filip slot of gvl? Want blijkbaar heb je last een persoonlijkheidscrisis. Dubbele accounts is not done, triple account is erover.Indien het een goede groepsaankoop betreft ben ik mee!
Uthrex (me, myself and i)
- Bericht nummer 7
ik heb 2 van de drie andere persoonlijkheden chirurgisch verwijderd
dat is ook gemakkelijk om maar 1 username + psw te moeten onthouden.
Waarvoor wij alllemaal niet goed zijn hé
dat is ook gemakkelijk om maar 1 username + psw te moeten onthouden.
Waarvoor wij alllemaal niet goed zijn hé
Leeftijd : 71
Registration date : 22-11-10
- Bericht nummer 8
Die meerdere accounts is echt een "pest" aan het worden!
Daar zou veel harder moeten tegen opgetreden worden!!!
Groeten,
ss
Daar zou veel harder moeten tegen opgetreden worden!!!
Groeten,
ss
Gast- Gast
- Bericht nummer 9
Utrex,Steven geen idee waar jullie het over hebben! Ben tot op heden geblokkeerd van het forum met gebruikersnaam Ilya... Na aantal keren contact te hebben ingevuld (geen reactie)dan maar besloten om Ilyabis aan te maken (nu heb ik een dubbel account inderdaad!). Ik zou graag te weten komen wat de relatie is tss Ilya,Filip slot of gvl.
Ik weet helemaal niet wie gvl of Filip slot is...Vind het niet kunnen dat jullie op deze manier te werk gaan!
@SS conclusie is voorbarig maar dat kan jij ook niet weten!
Ik weet helemaal niet wie gvl of Filip slot is...Vind het niet kunnen dat jullie op deze manier te werk gaan!
@SS conclusie is voorbarig maar dat kan jij ook niet weten!
ss- PELLETKACHEL!
- Aantal berichten : 2085
- Bericht nummer 10
Beste Ilyabis, ik had het niet over jou persoonlijk, zie je ergens je naam in mijn bericht? Maar die meerdere accounts zijn hier wel degelijk een pest!
Groeten,
ss
Groeten,
ss
Gast- Gast
- Bericht nummer 11
Ik geef je geen ongelijk maar hoe men er bij komt om conclusies te trekken dat ik dubbele accounts heb zonder verdere uitleg daar wordt ik op zijn zachts gezegd niet goed gezind van.
erwin- Admin
- Aantal berichten : 32449
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10
- Bericht nummer 12
Ik zou graag te weten komen wat de relatie is tss Ilya,Filip slot of gvl.
de relatie was dat de berichten van alle 3, gepost zijn van hetzelfde IP adres
- Bericht nummer 13
Dat lijkt me dan toch vrij duidelijk...
Gast- Gast
- Bericht nummer 14
Jongens... Ik had al begrepen dat we dezelfde IP gebruiken maar zou dat bijvoorbeeld aan de beveiligingssoftware kunnen liggen...? Ben even gaan kijken naar de andere gebruikers en hun berichten. Duidelijk dat we 3 verschillende gebruikers zijn! Eerlijk, heb maar 1 gebruiker, nu 2 een geblokkeerde (gelieve dat ongedaan te maken) en een alternatief om dit hier te kunnen posten (mag geblokkeerd worden na deblokkeren Ilya)
Gast- Gast
- Bericht nummer 15
zou dat bijvoorbeeld aan de beveiligingssoftware kunnen liggen...?
vrijwel uitgesloten! Wat wel mogelijk is, is dat je een (slechte) proxyserver gebruikt die een fixed ip-adres hanteert. Theoretisch kan het dan voorkomen dat anderen hetzelfde doen waardoor deze situatie zich voordoet.
Als dat het geval is kun je die beter uitzetten of, als je met alle geweld anoniem wilt surfen, een goede anonimizer gebruiken.
Gast- Gast
- Bericht nummer 16
@Dicktwist
Bedankt voor je feedback. Indien ik op het werk ben heb ik niet veel smaken vrees ik daar zitten we aan een proxy vast, de beveiligingssoftware heb ik ook geen keuze in. Ben niet van mening dat mijn bedrijf een slechte beveiliging heeft in tegendeel zou ik zeggen, extern beheer, Atos.
Bedankt voor je feedback. Indien ik op het werk ben heb ik niet veel smaken vrees ik daar zitten we aan een proxy vast, de beveiligingssoftware heb ik ook geen keuze in. Ben niet van mening dat mijn bedrijf een slechte beveiliging heeft in tegendeel zou ik zeggen, extern beheer, Atos.
Gast- Gast
- Bericht nummer 17
Ylia,
Als Flip slot en gvl vanaf dezelfde proxy (IP-adres) werken zouden dit logischerwijs collega's van je moeten zijn. Of dat zo is kan ik niet beoordelen, jij woont in Duisburg, Flip slot in Lennep en vgl heeft geen woonplaats ingevuld en waar iedereen werkt is niet bekend.
Misschien de situatie eens per PB uitleggen en bespreken....?
M.v.g.,
Dick
Indien ik op het werk ben heb ik niet veel smaken vrees ik daar zitten we aan een proxy vast
Als Flip slot en gvl vanaf dezelfde proxy (IP-adres) werken zouden dit logischerwijs collega's van je moeten zijn. Of dat zo is kan ik niet beoordelen, jij woont in Duisburg, Flip slot in Lennep en vgl heeft geen woonplaats ingevuld en waar iedereen werkt is niet bekend.
Misschien de situatie eens per PB uitleggen en bespreken....?
M.v.g.,
Dick
Gast- Gast
- Bericht nummer 18
@Dick,
Collega's denk ik niet maar hoe dan ook, lijkt het me voorbarig gebruikers te blokkeren op basis van IP ,meer wens ik ook niet te bereiken.
Cheers,
Collega's denk ik niet maar hoe dan ook, lijkt het me voorbarig gebruikers te blokkeren op basis van IP ,meer wens ik ook niet te bereiken.
Cheers,
Gast- Gast
- Bericht nummer 19
Daarom in overleg treden met het management van deze site en je zaak uit- en voorleggen.lijkt het me voorbarig gebruikers te blokkeren op basis van IP
M.v.g.,
Dick
Annejanne- PELLETKACHEL!
- Aantal berichten : 1387
Registration date : 05-07-09
- Bericht nummer 20
Ik dacht dat het hier over pellets ging........
- Aantal berichten : 5472
- Bericht nummer 21
Annejanne,
je hebt gelijk. SLOT er op!
ZELFDE IP-ADRESSEN = BLOKKEREN
je hebt gelijk. SLOT er op!
ZELFDE IP-ADRESSEN = BLOKKEREN