Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 26 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 26 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


4 plaatsers

    Mechanieker voor Onderhoud van een Edilkamin Moon gezocht.

    grossard.rob
    grossard.rob
    Admin


    Man Aantal berichten : 898
    Leeftijd : 40
    Registration date : 18-04-12

    Mechanieker voor Onderhoud van een Edilkamin Moon gezocht. Empty Mechanieker voor Onderhoud van een Edilkamin Moon gezocht.

    Bericht van grossard.rob ma jun 25, 2012 10:06 pm

    Iedere mechanieker die een onderhoud wil uitvoeren voor een Edilkamin Moon te Wezemaal (Regio Aarschot Leuven)
    gelieve een pm te sturen voor een prijsopgave en tijdspanne waarin dit kan gebeuren.

    Diegenen die ik al meerdere keren gecontacteerd heb via telefoon of via e-mail de voorbije + 6 maand,
    gelieve U te onthouden.

    Enkel serieuze aanbiedingen aub.


    Dit ter frustratie op installateurs verkopers die wel de tijd hebben reclame, "goede raad" en tijd te steken in commentaren op dit forum, maar potentiele klanten die rechtstreeks contacteren gewoon in de kou laten staan.

    Met vriendelijke groeten
    Grossard Rob
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Mechanieker voor Onderhoud van een Edilkamin Moon gezocht. Empty Re: Mechanieker voor Onderhoud van een Edilkamin Moon gezocht.

    Bericht van steven ma jun 25, 2012 10:12 pm

    je zal er niet veel horen ...


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Annejanne
    Annejanne
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Vrouw Aantal berichten : 1387
    Registration date : 05-07-09

    Mechanieker voor Onderhoud van een Edilkamin Moon gezocht. Empty Re: Mechanieker voor Onderhoud van een Edilkamin Moon gezocht.

    Bericht van Annejanne di jun 26, 2012 7:03 am

    Kan je eigen verkoper - installateur je dan niet uit de nood helpen......of is dat enkel een verkoper???


    _________________
    Edilkamin Iris Plus speksteen
    Green Energy, Badger, Mandi, Plospan, Bioflam, Jekro, GK, Basic Plus, Perfect Flame
    grossard.rob
    grossard.rob
    Admin


    Man Aantal berichten : 898
    Leeftijd : 40
    Registration date : 18-04-12

    Mechanieker voor Onderhoud van een Edilkamin Moon gezocht. Empty Re: Mechanieker voor Onderhoud van een Edilkamin Moon gezocht.

    Bericht van grossard.rob di jun 26, 2012 8:05 am

    Daar heb ik al veel te veel miserie van in het begin.

    Ik had foto's bij van de plaats en de oude kachel voor praktische doeleinden.
    Heeft dat een vluchtig bekeken. De man had 30 jaar ervaring voor kachels, is ook een selexion.
    Voorwaarden waren hetzelfde als ergens anders maar zij verkochten edilkamin en de Moon,
    daar hadden we ons oog op laten vallen.
    Wegens dezelfde prijs kozen we voor hem omdat het nabij was. (ivm met problemen of onderhoud)

    Eenmaal bij de levering breken ze alles af, gooien de oude kachel om op het glas in de tuin,
    en zien dan dat het een enkelwandige buis is. 2u extra loon en 1000€ kosten.
    Want op voorhand komen kijken is te veel werk, ja je moet rekening houden met extra kosten,
    maar 1000€ op 3250€ = 1/3 extra.

    Bij de melding onderhoud installateur heb ik hem gebeld, maar geen tijd.
    Brand maar verder, kan geen kwaad, we bellen terug.
    Na 3 maanden nog eens en niks....
    te schriek

    Andere verkoper in hoeselt 3x gemaild voor een gsm module = niks.
    Dan een aanvraag voor een onderhoud, raad eens ... niks
    Deze zondag reed ik daar voorbij, zijn gratis pellets stonden op een volle pallet ... in de regen??????
    te Hoeselt

    Nog een andere gaf een prijs met de aankoop van 1 pallet pellets.
    Anders moest je meer betalen.

    En nu zijn we 6 maand verder..


    _________________
    Mcz Aki Hydromatic 18m2
    Edilkamin Moon 11KW Te Koop
    Pellets: Verschillend onder 4€

    12 Sunpower X20 355WP Panelen & 9 Longi 375WP Panelen
    Goodwe 6.5KW Hybride + BYD HVS Thuisbatterij 10.8KW + 3Fase
    Vaillant Aurostep 300L Zonneboiler + Hr++ VCW 206 Condensatieketel.
    Duco C+ Tronic Ventilatiesysteem

    Dj-Sets (House)
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Mechanieker voor Onderhoud van een Edilkamin Moon gezocht. Empty Re: Mechanieker voor Onderhoud van een Edilkamin Moon gezocht.

    Bericht van Gast di jun 26, 2012 6:52 pm

    Beste,

    Ik kan begrijpen dat U teleurgesteld bent in Uw eigen installateur, maar niets verplicht mij om een onderhoud uit te voeren waar ik het toestel niet verkocht. Dat is nu eenmaal de plicht van Uw verkooppunt. De pellets die hier buiten staan, staan afgedekt onder plastic. Zo lang deze dicht blijft kan dat absoluut geen kwaad. En hier staan de pellets uiteraard niet zo lang als dat bij U het geval zou zijn. Hier arriveren en vertrekken verscheidene palletten per week. U mag Uw mening hebben, daar heb ik heus geen problemen mee. Maar dat ik gratis andermans miserie mag oplossen gaat voor mij wat te ver. De enige waar U lastig op hoeft te zijn is Uw eigen verkooppunt, zij laten U in de kou staan na met de winst te zijn gaan lopen. Aan service verdienen wij als installateurs niets, daarom dat het ook Service is naar onze klanten toe.
    Hopelijk kan U nu ons standpunt ook wat begrijpen, op deze manier vallen de slechte er op termijn vanzelf uit als er genoeg negatieve reclame is. Spijtig voor U uiteraard, maar als ik 2 man moet opsturen naar Leuven voor een onderhoud waarbij ze 1u op en 1u terug onder weg zijn kost dat uiteraard geld, dan wordt gezegd dat het te duur is enz... Dus laat ik het gewoon zo zijn.

    Groeten,

    Vandebosch Nicky
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Mechanieker voor Onderhoud van een Edilkamin Moon gezocht. Empty Re: Mechanieker voor Onderhoud van een Edilkamin Moon gezocht.

    Bericht van Gast di jun 26, 2012 7:02 pm

    Nicky,

    uit de openingspost van Rob:
    Iedere mechanieker die een onderhoud wil uitvoeren voor een Edilkamin Moon te Wezemaal (Regio Aarschot Leuven)
    gelieve een pm te sturen voor een prijsopgave en tijdspanne waarin dit kan gebeuren.

    Ik begrijp daaruit dat hij een vakman zoekt voor een onderhoudsbeurt en daar ook voor wil betalen....of staat er iets tussen de regels wat ik niet gezien heb?

    M.v.g.,
    Dick

    Anonymous
    Gast
    Gast


    Mechanieker voor Onderhoud van een Edilkamin Moon gezocht. Empty Re: Mechanieker voor Onderhoud van een Edilkamin Moon gezocht.

    Bericht van Gast di jun 26, 2012 7:13 pm

    Andere verkoper in hoeselt 3x gemaild voor een gsm module = niks.
    Dan een aanvraag voor een onderhoud, raad eens ... niks
    Deze zondag reed ik daar voorbij, zijn gratis pellets stonden op een volle pallet ... in de regen??????
    te Hoeselt

    Dicktwist: Dit gaat over mijn Firma. Daarop reageerde ik dus ook.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Mechanieker voor Onderhoud van een Edilkamin Moon gezocht. Empty Re: Mechanieker voor Onderhoud van een Edilkamin Moon gezocht.

    Bericht van Gast di jun 26, 2012 7:17 pm

    Nicky,

    okay. Ik begrijp dat Rob een beetje aangebrand raakt en dan boos naar jou kijkt. Ik heb echter niet begrepen dat jij een gratis servicebeurt zou moeten geven dus misschien heb je er een nieuwe (betalende) klant bij.

    M.v.g.,
    Dick
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    Mechanieker voor Onderhoud van een Edilkamin Moon gezocht. Empty Re: Mechanieker voor Onderhoud van een Edilkamin Moon gezocht.

    Bericht van ss di jun 26, 2012 7:20 pm

    Dick, in de plaats van Nicky deed ik als zelfstandige verdeler echt net hetzelfde!!!
    Groeten,
    ss
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    Mechanieker voor Onderhoud van een Edilkamin Moon gezocht. Empty Re: Mechanieker voor Onderhoud van een Edilkamin Moon gezocht.

    Bericht van ss di jun 26, 2012 7:25 pm

    Ik verduidelijk, om een kachel te kopen lopen ze je deur voorbij, hebben ze miserie dan zijn ze daar, ben je niet direct ter beschikking of reken je volgens hun teveel dan krijg je ook nog bakken kritiek!!! Neen, ik zou er 100% buiten blijven, hier valt geen eer te rapen vrees ik.
    Ik heb echt ervaring met dit soort zaken, de klant moet het oplossen met zijn installateur of inderdaad een andere welwillende vinden... Het is Nicky zijn goed recht om dat te weigeren en ik geef hem gelijk! Temeer omdat de klant ook al bij voorbaat kritiek blaast in zijn richting aangaande de "pellets" die buiten zouden staan...
    Voor ik hier bakken kritiek krijg wil ik verduidelijken dat ik een zelfstandige ben binnen de muziek/electronica sector...
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Mechanieker voor Onderhoud van een Edilkamin Moon gezocht. Empty Re: Mechanieker voor Onderhoud van een Edilkamin Moon gezocht.

    Bericht van Gast di jun 26, 2012 7:29 pm

    ss,

    ik begrijp dat de situatie in België blijkbaar wat anders ligt. Toen ik emigreerde nam ik mijn hele spul mee en moest toen op zoek naar servicetechniekers hier voor auto's, apparatuur enzo. Zelfs de garantie aan twee nieuwe auto's werd zonder problemen overgenomen.

    Uiteraard koop ik dan bij vervanging bij het bedrijf wat mij goede service verleent, ik betaal bij de locale leverancier meer dan bij de witgoeddump maar als er iets is komt deze wel voorrijden om het op te lossen en hoef ik mijn kapotte wasmachine niet uit de kelder te halen om deze ergens voor reparatie af te leveren.

    M.v.g.,
    Dick
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Mechanieker voor Onderhoud van een Edilkamin Moon gezocht. Empty Re: Mechanieker voor Onderhoud van een Edilkamin Moon gezocht.

    Bericht van steven di jun 26, 2012 7:30 pm

    Ik versta beide standpunten, maar wat ik toch bijzonder vind is dat er ook geen interesse is in een betalende klant.

    Dat iemand anders de garantieperiode niet op zich wil nemen, OK.
    Maar geen dienst tegen betaling wil leveren? Rare wereld!


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    grossard.rob
    grossard.rob
    Admin


    Man Aantal berichten : 898
    Leeftijd : 40
    Registration date : 18-04-12

    Mechanieker voor Onderhoud van een Edilkamin Moon gezocht. Empty Re: Mechanieker voor Onderhoud van een Edilkamin Moon gezocht.

    Bericht van grossard.rob di jun 26, 2012 7:37 pm

    @ Nicky,

    Ik heb gebeld met jullie voor die gsm module, 3 maal een mail verstuurd.
    Ook 2 x een mail voor een onderhoud.

    Nooit met de vraag gratis, waar haal je dat, telkens met de onderwerp OFFERTE.

    Ik snap je punt van zelfstandige. Maar gewoon niet terug mailen is geen service, ook niet voor toekomstige klanten!
    Je belooft terug te bellen aan telefoon (Mevrouw) maar niets. Je mailt zelfs niet terug,
    het moet nu op deze manier gaan zo om een 'fatsoenlijk' antwoord te krijgen.

    Ge stopt meer tijd in reclame op dit forum dan om uw zakelijke mails te beantwoorden.
    Dat is service kerel! Niet een antwoord heb ik terug gehad.

    En dan verbaast zijn dat een mens na 5 keer zijn mening ventileert.
    Ik verdraai geen feiten in tegenstelling tot jou (GRATIS?)

    Met vriendelijke groeten.

    Grossard Rob


    _________________
    Mcz Aki Hydromatic 18m2
    Edilkamin Moon 11KW Te Koop
    Pellets: Verschillend onder 4€

    12 Sunpower X20 355WP Panelen & 9 Longi 375WP Panelen
    Goodwe 6.5KW Hybride + BYD HVS Thuisbatterij 10.8KW + 3Fase
    Vaillant Aurostep 300L Zonneboiler + Hr++ VCW 206 Condensatieketel.
    Duco C+ Tronic Ventilatiesysteem

    Dj-Sets (House)
    grossard.rob
    grossard.rob
    Admin


    Man Aantal berichten : 898
    Leeftijd : 40
    Registration date : 18-04-12

    Mechanieker voor Onderhoud van een Edilkamin Moon gezocht. Empty Re: Mechanieker voor Onderhoud van een Edilkamin Moon gezocht.

    Bericht van grossard.rob di jun 26, 2012 7:40 pm

    @ dicktwist,

    Dat was ook de bedoeling.
    Het hoeft dus voor hem niet, dus persoonlijk reageren om te zeggen dat dat niet gaat hoeft dus ook niet.
    Daar komt het nu op neer...


    _________________
    Mcz Aki Hydromatic 18m2
    Edilkamin Moon 11KW Te Koop
    Pellets: Verschillend onder 4€

    12 Sunpower X20 355WP Panelen & 9 Longi 375WP Panelen
    Goodwe 6.5KW Hybride + BYD HVS Thuisbatterij 10.8KW + 3Fase
    Vaillant Aurostep 300L Zonneboiler + Hr++ VCW 206 Condensatieketel.
    Duco C+ Tronic Ventilatiesysteem

    Dj-Sets (House)
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    Mechanieker voor Onderhoud van een Edilkamin Moon gezocht. Empty Re: Mechanieker voor Onderhoud van een Edilkamin Moon gezocht.

    Bericht van ss di jun 26, 2012 7:41 pm

    Steven, iemand die werk genoeg heeft, of zelfs teveel moet toch zijn klanten niet extra laten wachten omdat een klant die zijn kachel niet bij hem kocht denkt dat hij MOET geholpen worden??? De klant is vrij te kiezen waar hij koopt, zijn er naderhand problemen dan is het naar mijn mening de taak van de installateur om zijn klant te helpen, is men hier niet aan het schieten naar de verkeerde persoon in casu Nicky??? Je sloot onlangs een topic waarin men Jeanhup aanpakte omdat hij zijn klant in de steek liet!? Dat was toch heel iets anders, of niet? SCHIET op de installateur van de topicstarter, maar niet op een installateur die geen zin heeft andermans plichten te vervullen aub!! niet goed ! EERLIJK BLIJVEN!
    Groeten,
    ss

    PS Als Nicky nu verstandig is dan zegt hij nu "no comment"
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    Mechanieker voor Onderhoud van een Edilkamin Moon gezocht. Empty Re: Mechanieker voor Onderhoud van een Edilkamin Moon gezocht.

    Bericht van ss di jun 26, 2012 7:45 pm

    Grossard ik begrijp absoluut niet waarom je niet furieus bent op je eigen installateur, maar schijnbaar wel op Nicky, terwijl je geen klant van hem bent!? ONBEGRIJPELIJK!
    grossard.rob
    grossard.rob
    Admin


    Man Aantal berichten : 898
    Leeftijd : 40
    Registration date : 18-04-12

    Mechanieker voor Onderhoud van een Edilkamin Moon gezocht. Empty Re: Mechanieker voor Onderhoud van een Edilkamin Moon gezocht.

    Bericht van grossard.rob di jun 26, 2012 8:07 pm

    SS,

    Het is geen verplichting. Hij MOET me niet helpen.
    Ik probeerde zelfs meerdere keren een offerte te krijgen om een GSM-module aan te kopen.
    Dan ben je toch een klant.
    Als je niet tevreden bent over je installateur en je vraagt een offerte voor onderhoud, dan ben je toch ook klant

    Maar als je als zelfstandige wilt WERKEN, moet je WERKEN voor je geld.
    Als je SERVICE wilt bieden, is antwoorden op telefoons en e-mails toch een must of misschien zelfs verplichting.

    Als jij na 5 keer onbeantwoord wordt, en ziet dat er wel commentaar op anderen geleverd wordt,
    of meer tijd op fora's besteed wordt dan het nakijken van eigen emails, hoe reageer jij dan?

    Ook mijn eigen installateur is beschoten, ik heb heel het verhaal toch bovenaan beschreven.
    Ik heb de economische inspectie zelfs erbij betrokken, daar de kosten en de onbruikbare kachel de pan uit swingde.
    Het hele verhaal staat ook onder zijn naam bij de verkopers topic.

    Om de mensen te waarschuwen, ook al kan ik een alleenstaand geval zijn!

    Het spijtige is:
    Dus verkopen, verkopen, verkopen, dat gaat zonder probleem. Maar...
    service na verkoop als ik goesting heb?
    Dat is tegenwoordig de trend, en dat lees je op meerdere posts.





    _________________
    Mcz Aki Hydromatic 18m2
    Edilkamin Moon 11KW Te Koop
    Pellets: Verschillend onder 4€

    12 Sunpower X20 355WP Panelen & 9 Longi 375WP Panelen
    Goodwe 6.5KW Hybride + BYD HVS Thuisbatterij 10.8KW + 3Fase
    Vaillant Aurostep 300L Zonneboiler + Hr++ VCW 206 Condensatieketel.
    Duco C+ Tronic Ventilatiesysteem

    Dj-Sets (House)
    grossard.rob
    grossard.rob
    Admin


    Man Aantal berichten : 898
    Leeftijd : 40
    Registration date : 18-04-12

    Mechanieker voor Onderhoud van een Edilkamin Moon gezocht. Empty Re: Mechanieker voor Onderhoud van een Edilkamin Moon gezocht.

    Bericht van grossard.rob di jun 26, 2012 8:28 pm

    @ Steven;

    Wanneer begon die cursus in Syntra west; moet ik proberen van daar te raken, want de afstand is groot Leuven - Brugge. Maar 130€ en wat op en afrijden om het dan altijd alleen te kunnen doen is alleszins beter dan niemand te vinden die het wil doen voor welke prijs dan ook.
    of tijd neemt om te reageren pelletje)

    Bij nader inzien was dat een zeer oud bericht steven.... WHOOPPSS affraid
    grossard.rob
    grossard.rob
    Admin


    Man Aantal berichten : 898
    Leeftijd : 40
    Registration date : 18-04-12

    Mechanieker voor Onderhoud van een Edilkamin Moon gezocht. Empty Re: Mechanieker voor Onderhoud van een Edilkamin Moon gezocht.

    Bericht van grossard.rob di jun 26, 2012 9:29 pm

    Bedankt Vandenbosch voor je PM,
    je laat zien dat je begaan met je zaak bezig bent.

    Voor mij was jou antwoord meer dan voldoende.
    Spijtig dat het zo gelopen is, waarvoor gedeeltelijk mijn excuses.
    Hoop hiermee een tegenzet hebben gedaan voor je zaak bij degenen die dit topic volgen...
    Dan is het voor wat mij betreft voor ons afgesloten.

    Met vriendelijke groeten,
    Grossard Rob


    _________________
    Mcz Aki Hydromatic 18m2
    Edilkamin Moon 11KW Te Koop
    Pellets: Verschillend onder 4€

    12 Sunpower X20 355WP Panelen & 9 Longi 375WP Panelen
    Goodwe 6.5KW Hybride + BYD HVS Thuisbatterij 10.8KW + 3Fase
    Vaillant Aurostep 300L Zonneboiler + Hr++ VCW 206 Condensatieketel.
    Duco C+ Tronic Ventilatiesysteem

    Dj-Sets (House)
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    Mechanieker voor Onderhoud van een Edilkamin Moon gezocht. Empty Re: Mechanieker voor Onderhoud van een Edilkamin Moon gezocht.

    Bericht van ss di jun 26, 2012 10:19 pm

    Verstandig opgelost, ik stel voor dat je dit topic sluit Steven?
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Mechanieker voor Onderhoud van een Edilkamin Moon gezocht. Empty Re: Mechanieker voor Onderhoud van een Edilkamin Moon gezocht.

    Bericht van steven wo jun 27, 2012 12:29 am

    Grossard,

    de volgende keer dat je zoveel heisa maakt op het forum, mag je gaan.

    Hierbij is het topic gesloten.


    Mvg,


    Steven


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF

    Gesponsorde inhoud


    Mechanieker voor Onderhoud van een Edilkamin Moon gezocht. Empty Re: Mechanieker voor Onderhoud van een Edilkamin Moon gezocht.

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 02, 2024 1:23 am