Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 22 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 22 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    Op zoek naar een onderhoudsmonteur

    Anonymous
    Gast
    Gast


    Op zoek naar een onderhoudsmonteur Empty Op zoek naar een onderhoudsmonteur

    Bericht van Gast zo jul 08, 2012 2:18 pm

    Hallo allen,
    Ik ben in het bezit van een Edilkamin Marea.
    Ik ben op zoek naar een onderhoudsmonteur, aangezien mijn kachel vraagt om de jaarlijkse servicebeurt.
    Tevens heb ik de indruk dat de hoeveelheidsregeling voor de hoeveelheid pallets niet meer juist is. Hij geeft zoveel dat ik meerdere malen een "max.temp"-melding heb gehad de afgelopen periode.

    Wie weet er een goed adres voor mij voor het nakijken van mijn kachel? Ik woon in Enschede.
    Gr. Niek
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Op zoek naar een onderhoudsmonteur Empty Re: Op zoek naar een onderhoudsmonteur

    Bericht van Gast zo jul 08, 2012 2:28 pm

    Niek,

    je zou het hier eens kunnen vragen: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

    M.v.g.,
    Dick
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Op zoek naar een onderhoudsmonteur Empty Re: Op zoek naar een onderhoudsmonteur

    Bericht van Gast zo jul 08, 2012 8:56 pm

    Dick,
    Bedankt voor dit advies.
    Maar hier zit nou net mijn probleem. Ik heb deze kachel bij hun (Euron in Raalte) aangeschaft. Nu ik probeer een service monteur via hun te krijgen, zijn ze niet thuis. Ik heb meerdere keren telefonisch (+ mail) contact gehad, maar telkens met mooie beloftes waar in de praktijk tot op heden nog niets van terecht is gekomen.
    Mijn vertrouwen in Euron is dan ook drastisch gedaald.
    Gr. Niek
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Op zoek naar een onderhoudsmonteur Empty Re: Op zoek naar een onderhoudsmonteur

    Bericht van Gast ma jul 09, 2012 6:48 am

    Niek,

    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

    Deze verkopen ook pelletkachels, zijn geen specifiek dealer van Edilkamin en of ze een technicus hebben die daar in thuis is weet ik niet. Ze waren begin dit jaar bezig om mensen op te leiden.

    M.v.g.,
    Dick

    Gesponsorde inhoud


    Op zoek naar een onderhoudsmonteur Empty Re: Op zoek naar een onderhoudsmonteur

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu di mei 07, 2024 7:41 am