Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 20 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 20 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    onderhoudstechnieker voor kalor paola insert

    Anonymous
    Gast
    Gast


    onderhoudstechnieker voor kalor paola insert  Empty onderhoudstechnieker voor kalor paola insert

    Bericht van Gast vr sep 21, 2012 5:36 pm

    Beste,

    Ik ben opzoek naar iemand die de onderhoud kan doen van een kalor inbouw model namelijk type Paola

    Mijn leverancier is ermee gestopt
    Ik heb zelf al eens onderhoud gedaan, maar denk dat een echte technieker dit beter kan en juist afstellen

    Alle tips zijn welkom

    Als je dit hier niet mag vermelden mag je mij steeds e mailen mijn adres is xxxxxxx

    oost - west vlaandern



    geen email adressen, gebruik de pm functie
    Anonymous
    Gast
    Gast


    onderhoudstechnieker voor kalor paola insert  Empty Re: onderhoudstechnieker voor kalor paola insert

    Bericht van Gast vr sep 21, 2012 6:00 pm

    Je zou het hier kunnen proberen, is in ieder geval dealer van Kalor: http://www.mv-pelletkachels.be/
    Anonymous
    Gast
    Gast


    onderhoudstechnieker voor kalor paola insert  Empty Re: onderhoudstechnieker voor kalor paola insert

    Bericht van Gast vr sep 21, 2012 6:22 pm

    bedankt voor de tip

    maar is een kleine 100 km van men deur denk dat her een redelijke factuur zal zijn ze zijn zeker 2,30 u onderweg heen en terug
    Als er anders geen zijn zal ik niet anders kunne he

    Nog es bedankt voor de tip
    Anonymous
    Gast
    Gast


    onderhoudstechnieker voor kalor paola insert  Empty Re: onderhoudstechnieker voor kalor paola insert

    Bericht van Gast vr sep 21, 2012 6:33 pm

    Ken de topografie van Vlaanderen niet zo en in je gegevens staat geen plaatsnaam, anders even zoeken onder de leveranciers van Kalor in de buurt?
    Anonymous
    Gast
    Gast


    onderhoudstechnieker voor kalor paola insert  Empty Re: onderhoudstechnieker voor kalor paola insert

    Bericht van Gast vr sep 21, 2012 6:40 pm

    ik ben van Aalter postcode 9880

    Bedankt voor je hulp
    Anonymous
    Gast
    Gast


    onderhoudstechnieker voor kalor paola insert  Empty Re: onderhoudstechnieker voor kalor paola insert

    Bericht van Gast vr sep 21, 2012 6:41 pm

    Je kunt ook kijken op Adler, zijn identieke kachels qua techniek.
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31403
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    onderhoudstechnieker voor kalor paola insert  Empty Re: onderhoudstechnieker voor kalor paola insert

    Bericht van erwin vr sep 21, 2012 6:42 pm

    dat zijn er niet zoveel, maar misschien weten zij iemand korter in de buurt

    als dat niet lukt dan zou de verkoper die ermee stopt u de gegevens van de invoerder kunnen bezorgen en kunnen die u eventueel verderhelpen


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    onderhoudstechnieker voor kalor paola insert  Empty Re: onderhoudstechnieker voor kalor paola insert

    Bericht van Gast vr sep 21, 2012 6:47 pm

    beste erwin

    de verkoper was de Gilbert everflam veel negatief gelezen over hem
    Is éénmaal onderhoud komen doen en heb genoeg gezien
    Ik heb vernomen dat hij zou gestopt zijn
    Ga hem zeker niet vragen voor een vervanger
    Anonymous
    Gast
    Gast


    onderhoudstechnieker voor kalor paola insert  Empty Onderdelen voor onderhoud Kalor pelletkachel

    Bericht van Gast do okt 03, 2013 7:12 pm

    Ik kan niemand vinden die de onderhoud wil of kan doen dus ga ik het zelf moeten doen.
    Kachel gaat nu zijn 3é jaargang in

    Weet iemand waar ik onderdelen ( vervangstukken ) kan kopen voor de onderhoud van mijn pelletkachel
    Merk Kalor
    Model Paola insert 115

    Onderdelen zoals bougie
    En dichtingen
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31403
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    onderhoudstechnieker voor kalor paola insert  Empty Re: onderhoudstechnieker voor kalor paola insert

    Bericht van erwin do okt 03, 2013 7:26 pm

    willems,

    voor je onderdelen bestelt, probeer het hier nog even, zij doen herstellingen en onderhoud aan verschillende merken...


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009

    Gesponsorde inhoud


    onderhoudstechnieker voor kalor paola insert  Empty Re: onderhoudstechnieker voor kalor paola insert

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr maa 29, 2024 10:09 am