Ik ben al bijna een jaar in het bezit van een mzc air en deze brande zeer goed tot een week of 2 geleden
Het branderspotje raakt overvol en rookt enorm .Ik gebruik de lange pellets( bruin ) en die zijn prima dacht ik .
Het branderspotje zit ook snel vol met asse die de luchttoevoer doet verstoppen .
Elke dag maken wij de kachel schoon maar dit maakt niets uit
De vlam staat ook erg hoog terwijl deze voorheen naar een lager punt zakte
De aanvoer van verse lucht komt van buiten via een aanvoerpijp door de muur met aan de buitenkant een rooster tegen ongedierte .
De pellet toevoer staat om -30% ,rookgasventilator plus 30 .
Ik kan niet in het servicemenu komen omdat ik daar de code niet van heb
Heeft iemand dezelfde ervaring of evt een oplossing voor dit probleem ?
Ik kan altijd nog de verdeler bellen om de kachel na te laten kijken maar wie weet is het een klein probleem dat ik niet kan oplossen
alvast bedankt
Het branderspotje raakt overvol en rookt enorm .Ik gebruik de lange pellets( bruin ) en die zijn prima dacht ik .
Het branderspotje zit ook snel vol met asse die de luchttoevoer doet verstoppen .
Elke dag maken wij de kachel schoon maar dit maakt niets uit
De vlam staat ook erg hoog terwijl deze voorheen naar een lager punt zakte
De aanvoer van verse lucht komt van buiten via een aanvoerpijp door de muur met aan de buitenkant een rooster tegen ongedierte .
De pellet toevoer staat om -30% ,rookgasventilator plus 30 .
Ik kan niet in het servicemenu komen omdat ik daar de code niet van heb
Heeft iemand dezelfde ervaring of evt een oplossing voor dit probleem ?
Ik kan altijd nog de verdeler bellen om de kachel na te laten kijken maar wie weet is het een klein probleem dat ik niet kan oplossen
alvast bedankt