ik ben roland woon in sauerland pal bij winterberg
geen gas in het dorp daarom pellets kreeg mijn kachel prince hydro type18k met cv op 16-8-2010 vanaf dag 1 een ramp krijg volgende week van de fabriek een nieuwe
biker schreef:Hallo, ben nieuw hier.
In januari vertrekken we naar onze nieuwe woning, daar hebben we reeds cv.
Maar graag hadden we ons een pelletkachel aangeschaft.(budget 3000€, liefst minder natuurlijk)
Nu hebben we ons al een beetje laten informeren bij een verdeler van pelletkachels,maar door de enorme keuze van merken zien we echt de bomen door het bos niet meer) De woonopp.bedraagt 30m2.Hoeveel kw. zou de pelletkachel moeten hebben om deze opp. te verwarmen.
Philip schreef:welkom dafke
wie weet kan je ons nog iets bijleren met tips en andere zaken
en wie weet kom jezelf ook wel nog iets nuttigs te weten
grtz
ps werk je zelfstandig of voor een baas ?
indien jouw of zijn gegevens hier nog niet op het forum staan kan je dit doorgeven via pm aan een van de admins of modjes
dafke_307 schreef:
Ik werk voor een baas. Ik kan het doorgeven maar we zitten met zoveel werk dat reclame niet aan de orde is momenteel. Je moet bij ons rekening houden met een wachttijd van ongeveer 2-3maand. Wij zijn steeds met 3 ploegen op baan en dan nog eens ik(technieker) en baas(offertes).
Wij werken vooral met MCZ, palazzetti, Rika, RED. Saey zijn we met gestopt wegens teveel problemen toen.
Philip schreef:veel te veel vragen ineens
roland schreef:hallo
geen gas in het dorp daarom pellets kreeg mijn kachel prince hydro type18k met cv op 16-8-2010 vanaf dag 1 een ramp krijg volgende week van de fabriek een nieuwe
cuypersmarc schreef:roland schreef:hallo
iets minder pellets gebruiken brand beter
gille schreef:dank u jl,en boeiend forum mijn gedacht
Geert schreef:ja fleur dit gaat eveneens met de 7000 mijn installateur zijn technieker heeft het mij voorgestelt en getoont dit gaat na een kleine aanpassing, heel gemakkelijk zelfs.