Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
Wie is er online?
Er zijn in totaal 23 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 22 gasten
Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
+66
Daniel00
demarc
colleken
costerke
grossard.rob
bvernail
Syl79
makhila
opajust
strolisp
Bram N.
marlotje
zoom
ponneke
curleo
Greenhorn
jbke
wakuwaku
framaro
eendracht
walter
piet
bertus
Dave G.
rloncke
Keteltje
john-159
hermanV
Fleur
sickofitall
shadow10
ben-revo
Omerta
oswald
krusty
nick1
braxx
mantas
vyncke002
marver
dxnature
karamanliali
niepoort
francky
demosthenes
peter van den Branden
atlasgust
ss
stefke
Annejanne
polle90
knoepken
theco
pellbox
petrah
turkoois
Uthrex
Geert
erwin
biker
cuypersmarc
lupus
Philip
boxke
pedro
steven
70 plaatsers
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)
Annejanne- PELLETKACHEL!
- Aantal berichten : 1387
Registration date : 05-07-09
Veel stookplezier Wim s met je nieuwe kachel
Gast- Gast
Hallo Wim,
Ik hoop voor u dat die Heestermans zich aan zijn woord houd
Veel succes .
Ik hoop voor u dat die Heestermans zich aan zijn woord houd
Veel succes .
OPGELET: Vanaf heden mag je enkel commentaar geven over een installateur als je STARTER LID bent. STARTER LID = minimum 5 posts geplaatst op dit forum. Dit om allerhande misbruiken tegen te gaan.
Gast- Gast
hallo ik ben karel ,en ben van deze week eigenaar van een edelkamin seven , ben er redelijk kontent van , na een paar dagen mee verwarmd te hebben
Gast- Gast
Welkom Karel,
veel stook- en leesplezier.
M.v.g.,
Dick
veel stook- en leesplezier.
M.v.g.,
Dick
Gast- Gast
hallo sinds een paar maanden hebben wij een pelletkachel artel easy s wat ons prima bevalt via internet vond ik deze site zelf brand ik op elite pellets prima pelets dit is ons eerste pelletkachel maar het bevalt ons prima gr jonny
Gast- Gast
Welkom op het forum jgk,
kost soms wat moeite maar dan heb je ook wat. Veel leesplezier en stookgenot.
M.v.g.,
Dick
kost soms wat moeite maar dan heb je ook wat. Veel leesplezier en stookgenot.
M.v.g.,
Dick
Gast- Gast
Hoi ik ben robby uit zwankendamme ik ben hier terecht gekomen vie Google
Ik heb een nature line inbouw toestel laten steken door desender-desmedt in maart dacht ik
Ben er super content van nog noois geen problemen gehad en heeft genoeg warmte af voor de living en open keuken op te warmen boven is er een cv instaltie op gas
Ik heb een nature line inbouw toestel laten steken door desender-desmedt in maart dacht ik
Ben er super content van nog noois geen problemen gehad en heeft genoeg warmte af voor de living en open keuken op te warmen boven is er een cv instaltie op gas
Gast- Gast
Welkom Robby op ons forum,
veel stookplezier gewenst en lees en doe mee zou ik zeggen.
M.v.g.,
Dick
veel stookplezier gewenst en lees en doe mee zou ik zeggen.
M.v.g.,
Dick
zoom- Pellet
- Aantal berichten : 109
Registration date : 21-10-12
@asma
ofwel een uur of 2 de kachel op maximum (ook ventilatie) zetten met de deuren en vensters overal open. dan ben je daarna
ook van de geur af.
ofwel een uur of 2 de kachel op maximum (ook ventilatie) zetten met de deuren en vensters overal open. dan ben je daarna
ook van de geur af.
Gast- Gast
Beste pelletkachelgebruikers.
ik ben sedert 3 weken in het bezit van een nature line Alice 140 met kanalisatie.
ben enorm teleurgesteld over de resultaten.
veel lawaai vanaf stand 3.
kanalisatie diend tot niets .krijg de extra ruimtes niet opgewarmd
temperatuur moeilijk te regelen
tamelijk hoog verbruik
Groeten: georges
ik ben sedert 3 weken in het bezit van een nature line Alice 140 met kanalisatie.
ben enorm teleurgesteld over de resultaten.
veel lawaai vanaf stand 3.
kanalisatie diend tot niets .krijg de extra ruimtes niet opgewarmd
temperatuur moeilijk te regelen
tamelijk hoog verbruik
Groeten: georges
pedro- Admin
- Aantal berichten : 4782
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08
Joskes,
welkom hier.
Hebt u uw verkoper al gecontacteerd ivm uw vragen/probs?Het is immers zijn taak/plicht om de kachel goied af te stellen!
Grtz,
Pedro
welkom hier.
Hebt u uw verkoper al gecontacteerd ivm uw vragen/probs?Het is immers zijn taak/plicht om de kachel goied af te stellen!
Grtz,
Pedro
Mijn installatie bestaat uit een Edilkamin IRIS, al een jaar of 5, zelf meegebracht in de wagen vanuit Italië omdat het prijsverschil toen wel spectaculair was.
Mijn installatie bestaat uit een Edilkamin IRIS, al een jaar of 5, zelf meegebracht in de wagen vanuit Italië omdat het prijsverschil toen wel spectaculair was.
erwin- Admin
- Aantal berichten : 32444
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10
welkom op het forum boenke, eindelijk geregistreerd dan...
veel lees en schrijfgenot.
veel lees en schrijfgenot.
Registration date : 16-10-12
Hallo iedereen,
Ik lees al een tijdje mee op het forum als gast, maar heb me onlangs geregistreerd.
Wij hebben een Edilkamin Logo besteld bij Maratra (Buggenhout), deze zal begin december geplaatst worden.
Hopelijk hebben we een goede keuze gemaakt, maar ik zie dat Edilkamin hier goed vertegenwoordigd is op het forum dus dat zal wel meevallen.
Maratra verkoopt ENplus ID –NR NL301 en EN 14961 pellets, daar vond ik nog niet veel over terug op het forum.
Las wel veel positieve commentaar over Badger, deze zal ik zeker ook eens proberen.
Ik lees al een tijdje mee op het forum als gast, maar heb me onlangs geregistreerd.
Wij hebben een Edilkamin Logo besteld bij Maratra (Buggenhout), deze zal begin december geplaatst worden.
Hopelijk hebben we een goede keuze gemaakt, maar ik zie dat Edilkamin hier goed vertegenwoordigd is op het forum dus dat zal wel meevallen.
Maratra verkoopt ENplus ID –NR NL301 en EN 14961 pellets, daar vond ik nog niet veel over terug op het forum.
Las wel veel positieve commentaar over Badger, deze zal ik zeker ook eens proberen.
Gast- Gast
Welkom BramN,
veel leesplezier op het forum en stookplezier als de kachel is geplaatst.
M.v.g.,
Dick
veel leesplezier op het forum en stookplezier als de kachel is geplaatst.
M.v.g.,
Dick
Gast- Gast
Dit forum gevonden op het net... Wij zijn op zoek naar een pelletkachel inbouw van ongeveer 12kw.
Schouw beschikbaar, maar beperkt in formaat... H55 B70 D70 en enkel vulbaar via voorste lade mogelijk.
Wij hadden gedacht aan "Piano" van Stove Italy, maar nu nog een leverancier vinden op wie ik kan vertrouwen...
Iemand tips of alternatieven van pelletkachels inbouw?
Schouw beschikbaar, maar beperkt in formaat... H55 B70 D70 en enkel vulbaar via voorste lade mogelijk.
Wij hadden gedacht aan "Piano" van Stove Italy, maar nu nog een leverancier vinden op wie ik kan vertrouwen...
Iemand tips of alternatieven van pelletkachels inbouw?
Gast- Gast
Hebben onlangs een uitbreiding gedaan van de keuken en hebben toen gekozen voor een pelletkachel Edilkamin Seven als bijverwarming.Staat er nog maar een week, dus kan er nog niet veel over kwijt.Vraag mij wel af of er geen duidelijker handleiding bestaat, want heb de indruk dat er aan de temperatuur weinig te regelen valt.Heb geen bezoek gekregen van een fabrieksinstallateur, wat gezegd was en het betreft een nieuwe dealer die ook niet zogoed op de hoogte is.Hoe ik aan P1,P2 of P3 geraak weet ik niet en welke stand de ventilator moet hebben ook niet.Wordt ook nergens beschreven. Momenteel staat er 10° op als temperatuur, maar het blijft wel heel warm (maar beter dan te koud hé) Weet iemand raad?
Dank bij voorbaat
Dank bij voorbaat
Gast- Gast
Hoi
Hoe kom je hier terecht? Via google. Ik was op zoek naar een oplossing voor een probleem.
Waarom een pelletkachel? Ons mazoutverbruik was ontzettend hoog (oude ketel) en door een pelletkachel is dit ontzetten gedaald (in euro's) en dit is ook een veel aangenamere warmte
Welke pelletkachel heb je of zou je willen aanschaffen? We hebben een Edil Kamin Atena en een Abag Cristal Eco 2
Welke pellets gebruik je? Badger
Ben je tevreden van je pelletkachel? Ja
Groeten,
Jurgen
Hoe kom je hier terecht? Via google. Ik was op zoek naar een oplossing voor een probleem.
Waarom een pelletkachel? Ons mazoutverbruik was ontzettend hoog (oude ketel) en door een pelletkachel is dit ontzetten gedaald (in euro's) en dit is ook een veel aangenamere warmte
Welke pelletkachel heb je of zou je willen aanschaffen? We hebben een Edil Kamin Atena en een Abag Cristal Eco 2
Welke pellets gebruik je? Badger
Ben je tevreden van je pelletkachel? Ja
Groeten,
Jurgen
Gast- Gast
Welkom KatrienR, Wacko7 en Voorter,
veel plezier op het forum toegewenst.
M.v.g.,
Dick
veel plezier op het forum toegewenst.
M.v.g.,
Dick
Annejanne- PELLETKACHEL!
- Aantal berichten : 1387
Registration date : 05-07-09
@wacko, om in P1, P2, en P3 te geraken, druk je eenmaal op de menuknop en dat is het. Hier staat de kachel op P1 en de ventilatie ook op 1.
Hallo,
Via google dit forum gevonden, ik was op zoek naar pellets voor onze kachel die op't eind van deze maand geplaatst zal worden.
Groetjes,
fikea
Via google dit forum gevonden, ik was op zoek naar pellets voor onze kachel die op't eind van deze maand geplaatst zal worden.
Groetjes,
fikea
Gast- Gast
Meningen over en ervaringen met verkopers/installateurs na vijf (5) zinvolle berichten toegestaan!
Laatst aangepast door dicktwist op do nov 01, 2012 2:50 pm; in totaal 4 keer bewerkt
Gast- Gast
hallo allemaal,
ondertussen twee jaar een tevreden Piazetta MP 973 van 13kw (of is het 15kw?) gebruiker.
Heb hier al regelmatig als gast wat info gezocht (en ook vaak gevonden )
nog niet al te vaak zelf berichten gepost, maar dat kan uiteraard veranderen.
in alle geval zeer blij met een interessant forum waar je zowel over de kachels als over de pellets zelf zinvolle en nuttige info kan terugvinden.
Mvg,
Kristof
ondertussen twee jaar een tevreden Piazetta MP 973 van 13kw (of is het 15kw?) gebruiker.
Heb hier al regelmatig als gast wat info gezocht (en ook vaak gevonden )
nog niet al te vaak zelf berichten gepost, maar dat kan uiteraard veranderen.
in alle geval zeer blij met een interessant forum waar je zowel over de kachels als over de pellets zelf zinvolle en nuttige info kan terugvinden.
Mvg,
Kristof
Gast- Gast
Welkom Kristof en veel forumplezier gewenst.
M.v.g.,
Dick
M.v.g.,
Dick
Gast- Gast
Hoe kom je hier terecht? via Google
Waarom een pelletkachel? mazout wordt stilaan onbetaalbaar
Welke pelletkachel heb je of zou je willen aanschaffen? ik heb een Krone kachel
Welke pellets gebruik je? verschillende merken, ook Makro pellets
Ben je tevreden van je pelletkachel? ja, behalve maakt redelijk veel lawaai, zowel ventilatoren als pelletschroef. Ook de (eco-)stoptijd is veel te lang. De rookgasventilator en de luchtventilator blijft zeer lang nadraaien na een stop.
Waarom een pelletkachel? mazout wordt stilaan onbetaalbaar
Welke pelletkachel heb je of zou je willen aanschaffen? ik heb een Krone kachel
Welke pellets gebruik je? verschillende merken, ook Makro pellets
Ben je tevreden van je pelletkachel? ja, behalve maakt redelijk veel lawaai, zowel ventilatoren als pelletschroef. Ook de (eco-)stoptijd is veel te lang. De rookgasventilator en de luchtventilator blijft zeer lang nadraaien na een stop.
Gast- Gast
Welkom op het forum Xplorr en veel forumplezier.
M.v.g.,
Dick
M.v.g.,
Dick
Gesponsorde inhoud