alutec MCZ  - Pagina 3 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 17 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 17 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
alutec MCZ  - Pagina 3 I_vote_lcapalutec MCZ  - Pagina 3 I_voting_baralutec MCZ  - Pagina 3 I_vote_rcap 
steven
alutec MCZ  - Pagina 3 I_vote_lcapalutec MCZ  - Pagina 3 I_voting_baralutec MCZ  - Pagina 3 I_vote_rcap 
pedro
alutec MCZ  - Pagina 3 I_vote_lcapalutec MCZ  - Pagina 3 I_voting_baralutec MCZ  - Pagina 3 I_vote_rcap 
krusty
alutec MCZ  - Pagina 3 I_vote_lcapalutec MCZ  - Pagina 3 I_voting_baralutec MCZ  - Pagina 3 I_vote_rcap 
Fleur
alutec MCZ  - Pagina 3 I_vote_lcapalutec MCZ  - Pagina 3 I_voting_baralutec MCZ  - Pagina 3 I_vote_rcap 
ss
alutec MCZ  - Pagina 3 I_vote_lcapalutec MCZ  - Pagina 3 I_voting_baralutec MCZ  - Pagina 3 I_vote_rcap 
jeanhup
alutec MCZ  - Pagina 3 I_vote_lcapalutec MCZ  - Pagina 3 I_voting_baralutec MCZ  - Pagina 3 I_vote_rcap 
Philip
alutec MCZ  - Pagina 3 I_vote_lcapalutec MCZ  - Pagina 3 I_voting_baralutec MCZ  - Pagina 3 I_vote_rcap 
Annejanne
alutec MCZ  - Pagina 3 I_vote_lcapalutec MCZ  - Pagina 3 I_voting_baralutec MCZ  - Pagina 3 I_vote_rcap 
Maryline
alutec MCZ  - Pagina 3 I_vote_lcapalutec MCZ  - Pagina 3 I_voting_baralutec MCZ  - Pagina 3 I_vote_rcap 

 

 alutec MCZ

Ga naar beneden 
+5
krusty
Stoofbuis
braxx
erwin
pellbox
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Antonius
Pellet
Pellet



Aantal berichten : 122
Registration date : 01-12-14

alutec MCZ  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: alutec MCZ    alutec MCZ  - Pagina 3 Emptydi maa 14, 2017 3:53 pm

Ik denk dat de nieuwe bestelde wel een zwarte is ,misschien is het zwart er af gebrand of zo?
Want is dat zwart door en door,of gewoon een laagje zwarte verf "voor het zicht" over een witte steen ?

Momenteel is die in elk geval eerder lichtgrijs!
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31742
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

alutec MCZ  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: alutec MCZ    alutec MCZ  - Pagina 3 Emptydi maa 14, 2017 4:00 pm

zal dan wel de originele steen zijn die een beetje verkleurd is in de winkel.
ik denk dat de steen door en door zwart is, maar dat kun je enkel zien als je de oude in 2 breekt...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Antonius
Pellet
Pellet
Antonius


Man Aantal berichten : 122
Registration date : 01-12-14

alutec MCZ  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: alutec MCZ    alutec MCZ  - Pagina 3 Emptydi maa 28, 2017 12:05 pm

Update Alutec verhaal, :-)

De nieuwe steen is mooi geleverd,goed verpakt en is dus nu geplaatst.
Prima service van de leverancier....

De nieuwe steen is dus gitzwart en de oude was dus eerder naar de witte kant.
Maar de nieuwe steen is aan de achterkant ook wit dus ik vermoed dat het zwart eerder een soort verf is en niet door en door...

Ook heb ik mijn kachel gekocht als showroommodel dus het kan natuurlijk zijn dat mijn kachel bij aankoop al ,ik zeg maar iets, twee jaar had gebrand in de showroom en dan is de breuk in de oude steen beter te verklaren?

De oude steen is dus nog niet helemaal stuk(enkel gebarsten),dus die houdt ik nog wat bij als reserve.

De kachel is bijna einde stookseizoen dus binnenkort laat ik een groot onderhoud uitvoeren en ook daar zal ik mijn ervaringen van delen met het forum.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31742
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

alutec MCZ  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: alutec MCZ    alutec MCZ  - Pagina 3 Emptydi maa 28, 2017 12:25 pm

komt uw verkoper groot onderhoud doen.
benieuwd naar zijn reactie als hij de nieuwe steen ziet die elders 19€ goedkoper was...

edit: te snel gereageerd.
uw verkoper doet natuurlijk geen onderhoud, hij verkoopt alleen maar...

https://pellets.forummotion.com/t9384-onderhoud-mcz-jaarlijks-of-volgens-verbruik

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Antonius
Pellet
Pellet
Antonius


Man Aantal berichten : 122
Registration date : 01-12-14

alutec MCZ  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: alutec MCZ    alutec MCZ  - Pagina 3 Emptywo mei 03, 2017 1:48 pm

Update,

Hallo,

De alutec steen is dus vervangen geraakt maar is al terug gebarsten na 6 weken stoken!
Ik heb dus een klachtenmailtje met foto gestuurd naar de verkoper en die heeft dit door gestuurd naar MCZ - benieuwd hoe dit gaat aflopen :-(

De barst is nog wel niet helemaal door de steen maar toch een duidelijk zichtbare barst , voor de rest stook ik nog altijd dezelfde pellets van aveve van Vielsalm dus dit lijkt me straf moest daar het probleem door veroorzaakt worden?
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31742
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

alutec MCZ  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: alutec MCZ    alutec MCZ  - Pagina 3 Emptywo mei 03, 2017 2:08 pm

gekeurde pellets laten geen steen barsten, zeker niet op laag vermogen met deze buitentemperaturen.
is niet normaal maar zal afhangen van de coulance van fero of je een nieuwe krijgt.
op delen van de vuurhaard die kunnen weggenomen worden is geen garantie volgens de handleiding...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Antonius
Pellet
Pellet
Antonius


Man Aantal berichten : 122
Registration date : 01-12-14

alutec MCZ  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: alutec MCZ    alutec MCZ  - Pagina 3 Emptywo mei 03, 2017 2:13 pm

Damn,maar ik heb die gekocht via een nederlands bedrijf die ,denk ik ,rechtstreeks bij MCZ aankopen of kan dit niet?

Ik wacht even af in elk geval he,weinig keuze

Ik heb de steen in elk geval,prachtig nieuw in mijn kachel geplaatst en er niet meer aan geweest dus het kan niet zijn van hem in en uit de kachel te halen bv
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31742
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

alutec MCZ  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: alutec MCZ    alutec MCZ  - Pagina 3 Emptywo mei 03, 2017 2:17 pm

stond mcz op de doos of het etiket van de verpakking vermeld.
om zeker te zijn dat het een originele mcz steen is en geen goedkoper namaak produkt...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Antonius
Pellet
Pellet
Antonius


Man Aantal berichten : 122
Registration date : 01-12-14

alutec MCZ  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: alutec MCZ    alutec MCZ  - Pagina 3 Emptywo mei 03, 2017 2:39 pm

Hey Erwin

,neen hoor originele MCZ met de artikel code er netjes op dus gene namaak lijkt me.......

Terug naar boven Ga naar beneden
krusty
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
krusty


Man Aantal berichten : 4433
Leeftijd : 74
Registration date : 19-11-11

alutec MCZ  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: alutec MCZ    alutec MCZ  - Pagina 3 Emptywo mei 03, 2017 3:02 pm

Zit er hier niks tussen die u kan dienen ?

https://www.google.be/search?q=mcz+alutec+steen&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjJ673f49PTAhVBORoKHcaNDbgQsAQILA&biw=1668&bih=900

Welke steen is het ?
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31742
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

alutec MCZ  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: alutec MCZ    alutec MCZ  - Pagina 3 Emptywo mei 03, 2017 3:10 pm

de steen van de mcz cap is bijna nergens online te vinden.
Antonius heeft hem 6 weken geleden hier gekocht:
www.kachelsenhaardenwinkel.nl/Onderdelen/Pelletkachels/MCZ_Cap_achterwand_41151300360

komt wel in orde, tenzij het op 100€ aankomt in italië...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31742
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

alutec MCZ  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: alutec MCZ    alutec MCZ  - Pagina 3 Emptywo mei 03, 2017 4:22 pm

is de barst op dezelfde plaats als bij de vorige steen.
de steen van de cap zit blijkbaar heel kort tegen de brede brandpot...

www.schornsteinmarkt.de/images/product_images/original_images/pelletofen-mcz-cap-natural--8-kw--inkl.-fernbedienung_3416_3.jpg

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Antonius
Pellet
Pellet
Antonius


Man Aantal berichten : 122
Registration date : 01-12-14

alutec MCZ  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: alutec MCZ    alutec MCZ  - Pagina 3 Emptywo mei 03, 2017 6:36 pm

Hallo,

Ja de barst is inderdaad op dezelfde plaats ongeveer en de steen staat inderdaad vrij dicht tegen de branderpot die inderdaad ook groter is dan gemiddeld maar dan nog zou dit materiaal toch tegen de warmte moeten kunnen lijkt me?

Vraag is : hoeveel graden zou dit materiaal theoretisch aan moeten kunnen?Het lijkt me een beetje op het materiaal waar de space shuttle aan de onderzijde mee bekleed is/was ?Ik weet dat dit in het geval van de shuttle iets is dat ook regelmatig na elke vlucht diende vervangen te worden wegens ,zeer hittebestendig maar ook fragiel.......

Ik kan natuurlijk ook volledig fout zijn en het over twee totaal verschillende soorten materiaal hebben wat me ,nu ik bij nadenk,hele waarschijnlijk is ,al is het alleen maar voor het gewicht Wink

Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31742
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

alutec MCZ  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: alutec MCZ    alutec MCZ  - Pagina 3 Emptywo mei 03, 2017 6:47 pm

1200 graden zou de steen moeten aankunnen, een kaars wordt al zo warm.
ik neem aan dat mcz getest heeft of het gebruikte materiaal voldoet op alle vermogens.
anders eens vragen aan die verkoper in NL of er vaak zulke stenen besteld worden voor een tray of cap...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
krusty
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
krusty


Man Aantal berichten : 4433
Leeftijd : 74
Registration date : 19-11-11

alutec MCZ  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: alutec MCZ    alutec MCZ  - Pagina 3 Emptywo mei 03, 2017 6:56 pm

Zou het kunnen dat het branderbakje uitzet en zodanig tegen de alutec drukt dat hij barst/breekt.
Zo ja ,branderbakje 1of2 mm afslijpen met schijf!

Ik zie anders geen aanleiding !
Terug naar boven Ga naar beneden
Antonius
Pellet
Pellet
Antonius


Man Aantal berichten : 122
Registration date : 01-12-14

alutec MCZ  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: alutec MCZ    alutec MCZ  - Pagina 3 Emptywo mei 03, 2017 7:00 pm

Hey Krusty,

Bedankt voor het meedenken!

Neen branderbakje zit mooi onder de steen en blijft er een eindje af,die zit er een beetje onder zelfs dus dat denk ik niet dat de oorzaak is.

@Erwin

De verkoper in Nederland heeft met mij de eerste klant gehad die zulke achterwand besteld heeft want ze hebben de artikelcode en prijs zelf opgevraagd bij MCZ of de invoerder,dat weet ik niet natuurlijk.

Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31742
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

alutec MCZ  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: alutec MCZ    alutec MCZ  - Pagina 3 Emptywo mei 03, 2017 7:03 pm

2x een barst op dezelfde plaats is toch wel vreemd.
de mcz cap is een convectiekachel zonder ruimteventilator.
is de warmtewisselaar bovenaan goed zuiver, zodat de warmte goed uit de brandkamer kan.

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Antonius
Pellet
Pellet
Antonius


Man Aantal berichten : 122
Registration date : 01-12-14

alutec MCZ  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: alutec MCZ    alutec MCZ  - Pagina 3 Emptywo mei 03, 2017 7:11 pm

Ik vermoed het wel,heb die steeds goed afgeborsteld voor zo ver dit kan als die gemonteerd is maar deze zomer ga ik een groot onderhoud ,laten doen ,en wees maar zeker dat ik dat goed ga observeren,want zoals Roger zegt,wat je zelf doet,doe je meestal beter, :-)

De kachel heeft afgelopen winter voor de eerste keer een heel seizoen gewerkt maar mits het ene demo kachel is,weet ik natuurlijk niet wat er daarvoor mee gebeurt is dus het zou natuurlijk wel kunnen dat er inderdaad heel wat meer branduren zijn dan ik weet......

Maar toen de kachel geplaatst is heeft een technieker van fero zelf de boel komen afstellen - wat natuurlijk geen volledig onderhoud is denk ik.......
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31742
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

alutec MCZ  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: alutec MCZ    alutec MCZ  - Pagina 3 Emptywo mei 03, 2017 7:13 pm

heb je iemand gevonden die het eerste onderhoud wil komen doen ?
ik weet dat je op zoek was, omdat uw verkoper geen onderhoud doet.
kan goed zijn dat uw demo-kachel daar nooit een deftig onderhoud kreeg...

https://pellets.forummotion.com/t9384-onderhoud-mcz-jaarlijks-of-volgens-verbruik

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Antonius
Pellet
Pellet
Antonius


Man Aantal berichten : 122
Registration date : 01-12-14

alutec MCZ  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: alutec MCZ    alutec MCZ  - Pagina 3 Emptywo mei 03, 2017 7:26 pm

wel ja degene die het gaat komen doen is fero zelf blijkbaar maar ik moet dat dus aanvragen via mijn verkoper en die "boeken" dan op hun beurt fero ?

Ik zou dus wel graag op voorhand even weten wat ik van factuur kan verwachten mits fero alvast van een stukje verder moet komen mits de verkoper in Deurne is en ik in Mortsel woon.

De reden waarom ik het onderhoud wel graag door fero zelf laat doen is dat die
1) een goed reputatie hebben
2) van eender welke verkoper ik daar, denk ik ,minder zeker van ben van de kwaliteit van een onderhoud?

Er zijn allicht goed en minder goede of zelfs slechte tussne maar in mijn regio vindt ik niet meteen iemand die op dit forum goed staat aangeschreven EN die ook onderhoud wil doen op ene toestel dat op "een ander" gekocht is
....
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31742
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

alutec MCZ  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: alutec MCZ    alutec MCZ  - Pagina 3 Emptywo mei 03, 2017 7:36 pm

ik heb ook nog niemand gevonden in uw regio, anders wist je het al.
als fero van oudenaarde komt gaat het niet goedkoop zijn.
anders eens een richtprijs vragen, die moeten ze normaal kunnen geven.

voor de totale branduren te kontroleren:
op het noodbedieningspaneel onderste knopje op minimum zetten en dan kort op de testknop drukken.
op het display komt er dan 002 734 of 2734 totale branduren (als voorbeeld)

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Antonius
Pellet
Pellet
Antonius


Man Aantal berichten : 122
Registration date : 01-12-14

alutec MCZ  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: alutec MCZ    alutec MCZ  - Pagina 3 Emptydo mei 04, 2017 10:25 am

Hallo Erwin,

Ik heb gisteren nog getracht het totale aantal branduren te weten te komen maar dat is me niet gelukt,onderste knopje op stand 'min" gezet en kort op test ,kreeg enkel een piepje en niks meer.

Of moest ik dit doen met de kachel ingeschakeld?want hij was wel niet aan het branden?

-Zou je aanraden om Fero te contacteren ivm een prijs voor het onderhoud of mijn verkoper?

Terug naar boven Ga naar beneden
Antonius
Pellet
Pellet
Antonius


Man Aantal berichten : 122
Registration date : 01-12-14

alutec MCZ  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: alutec MCZ    alutec MCZ  - Pagina 3 Emptydo mei 04, 2017 11:02 am

Update :

Beste,

Zojuist heb ik een nieuwe achterwand ontvangen onder garantie en die wordt vandaag weer uw kant opgestuurd.
U kunt de achterwand morgen verwachten, maar normaal valt het binnenwerk niet onder garantie dus dut is ook een éénmalig garantie geval.

Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik dit graag.

Met vriendelijke groet/ best regards,
Bram op den Kelder

Krul Alltech Kachels & Haarden
De veken  121    1716 KG    Opmeer

Website  :  www.krulalltech.nl
                  www.kachelsenhaardenwinkel.nl
Email      :  verkoop@kachelsenhaardenwinkel.nl
Telefoon :  0226-357900


Dus eind goed ,al goed maar de vraag zal natuurlijk zijn,hoe lang gaat deze het houden?Want een  2e keer zal precies niet pakken.....
Ik ga dus denk ik de nieuwe achterwand even aan de kant laten liggen tot het grote onderhoud gebeurt is en dat de barst niet veroorzaakt wordt door warmte die niet goed wordt afgevoerd bv.........
Terug naar boven Ga naar beneden
krusty
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
krusty


Man Aantal berichten : 4433
Leeftijd : 74
Registration date : 19-11-11

alutec MCZ  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: alutec MCZ    alutec MCZ  - Pagina 3 Emptydo mei 04, 2017 11:29 am

In Stekene en en Sinaai Waas zijn er tocht twee die onderhoud zonder aankoop doen,,steek daar je licht eens op dat is toch veel korter bij dan Audenaarde. Want die verplaatsingskosten kunnen aardig oplopen ! Leg eerst het probleem telefonisch uit !
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31742
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

alutec MCZ  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: alutec MCZ    alutec MCZ  - Pagina 3 Emptydo mei 04, 2017 1:00 pm

branduren bekijken is zoals vermeld, zou kunnen dat de kachel daarvoor moet aanstaan.

goede service van kachelsenhaardenwinkel.nl
maar ik zou de nieuwe steen uit de kachel laten tot het eerste onderhoud.
of anders tot de huidige steen in stukken valt, die gaat nog wel even mee en dat barstje kan geen kwaad.

stekene is 40km ipv. 90km voor fero, die zou ik zeker eens contacteren voor een onderhoud:
https://pellets.forummotion.com/t7587p50-onderhoud-en-herstellingen-zonder-verplichte-aankoop#119589

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Antonius
Pellet
Pellet
Antonius


Man Aantal berichten : 122
Registration date : 01-12-14

alutec MCZ  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: alutec MCZ    alutec MCZ  - Pagina 3 Emptyvr mei 05, 2017 9:10 am

Hallo,

Het is gelukt Erwin voor de branduren :-)
Als de kachel werkt dan ging het wel en ik kom uit op 1410 branduren

Is het dan eigenlijk al nodig voor een onderhoud?
Volgens Fero is dit elk jaar nodig ongeacht het aantal branduren want anders kan er geen garantie gegeven worden op onderdelen????

Echt een goed voorbeeld van ,show me the money?niet?

En volgens hun eigen garantiebepalingen valt toch pracktisch alles buiten de garantie EN mijn kachel staat er al meer dan 2 jaar dus wat zouden jullie adviseren?

Ik heb mijn kachel alle 2 dagen grondig gereinigd en hij werkt prima voor zo ver ik kan zien ,gemiddeld heeft die een 4 tal uren gedraaid per dag dus ook niet overdreven lang lijkt me?




Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





alutec MCZ  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: alutec MCZ    alutec MCZ  - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
alutec MCZ
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pelletkachels :: MCZ-
Ga naar: