Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 24 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 24 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    piazetta P962 in andere kleur

    Anonymous
    Gast
    Gast


    piazetta P962 in andere kleur Empty piazetta P962 in andere kleur

    Bericht van Gast vr maa 15, 2013 9:36 pm

    Hey, wij zijn aan het overwegen om ons deze pelletkachel aan te kopen maar vinden de kleuren die waarin deze aangeboden wordt maar niks.
    Eens navraag gedaan bij de dealer en je kan ze ook bestellen in de andere kleuren mits extra kost van 25%.
    Ik vind dit nu precies toch wel redelijk veel.
    Zijn er nog mensen die dit al eens nagevraagd of effectief anders laten spuiten hebben?
    Ik dacht eerlijk gezegd dat een 10 a 15% erbij, toch al wel genoeg was.
    Hopelijk krijg ik hier een beetje reactie op.

    Groeten Bart
    Anonymous
    Gast
    Gast


    piazetta P962 in andere kleur Empty Re: piazetta P962 in andere kleur

    Bericht van Gast za maa 16, 2013 12:06 pm

    Hallo,

    Wij zijn een verkoper die onder andere Piazzetta verdelen. Ik denk dat er een misverstand is. Die extra kost van 20% (niet 25%) slaagt enkel op de stenen (maiolica), en niet op het geheel van de kachel.

    Hou er wel rekening mee dat een andere kleur niet altijd mogelijk is. Ik weet nu niet welke kleur jullie op de P962 zouden zetten, maar soms geven ze geen garantie op "moeilijkere" kleuren. Nero Opaco en Orange bvb zijn door ons bvb reeds speciaal aangevraagd, en dit draaide zeer mooi uit.

    Vergeet ook niet dat de levertermijn wat verlengd wordt.

    Met vriendelijke groeten,

    Vilvoorde

    Reclame en prijzen verwijderd.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    piazetta P962 in andere kleur Empty Re: piazetta P962 in andere kleur

    Bericht van Gast za maa 16, 2013 1:04 pm

    Hey Dorry,

    Danku voor uw reactie.
    Misschien had ik het bij een collega van u verkeerd begrepen, maar daar spraken ze toch al zeker van 25% en ik dacht echt dat dit op de volledige kachel ging verrekend worden.
    We zouden inderdaad voor de orange kleur willen kiezen.

    Nog eens bedankt

    Bart
    Anonymous
    Gast
    Gast


    piazetta P962 in andere kleur Empty Re: piazetta P962 in andere kleur

    Bericht van Gast za maa 16, 2013 11:22 pm

    Ik weet niet wie er mijn post aangepast heeft, maar ik denk dat dit een beetje mierenneuken is. Het gaat ten eerste over een andere winkelier, dus reclame???
    Ten tweede kan je moeilijk mensen helpen informatie over prijzen te geven als je geen prijzen mag in je post zetten.

    Een beetje serieus blijven e...





    prijzen geven mag als er uitdrukkelijk om gevraagd word, maar dit hoeft niet in elke post. als prijzen geen bijdrage leveren aan de oorspronkelijke vraag zijn ze trouwens off topic.



    Gesponsorde inhoud


    piazetta P962 in andere kleur Empty Re: piazetta P962 in andere kleur

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 10, 2024 12:27 am