ik reinig de ruitjes met de as van de pellets,eenvoudig,goedkoop
en ecologisch
een vochtig doekje(toiletpapier)gedrenkt in de as,en nadien vochtig afvegen
laat de ruit tenminste afkoelen voor ge begint,ook met andere produkten
mvg aalen
Er zijn in totaal 21 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 21 gasten
Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
pedro schreef:Tzal ws wel aan uw instellingen lign e Drieske,ik heb er geen problemen mee met de Olimps(kga hout vasthouden ) Ik heb hier mn bus spenklean al een paar keer mogen gebruiken om mn ruitje langs de buitenkant mee te reinigen,de tweeling smijt er nl graag es iets van plastiek tegen het ruitje terwijl de kachel brandt
Katja schreef:@Pedro
Pedro, ik heb ook een vlek van iets plastiek gesmolten aan de buitenkant van mijn ruitje.
Hoe krijg jij dat weg?
Greetz Katja
Els schreef:Drieske,
extractiemotor op laagste stand , op hoeveel bedoel je dan?
pedro schreef:is ook te zien welke instellingen je hanteert e Fleur
Drieske schreef:En wat zijn de juiste instellingen Fleur ? als ik de extractie hoog genoeg zet moet ik ook van een ganse week de ruit niet kuisen. Alleen vliegt er dan veel te veel warmte door mijn schouw naar mijn goesting.
Volgens mij hangt er ook veel af van de kachel zelf, het zijn vaak nogal dezelfde kachels die het meest last hebben van dit fenomeen. Bijna iedereen me en fair kachel heeft (like me) heeft redelijk snel een vuile ruit ongeacht het type pellet of de instellingen.