Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 38 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 37 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


5 plaatsers

    Pelletinsert 54 warmt onvoldoende


    Gast
    Gast


    Pelletinsert 54 warmt onvoldoende - Pagina 2 Empty Re: Pelletinsert 54 warmt onvoldoende

    Bericht van Gast vr aug 09, 2013 6:48 pm


    Dank jullie wel in de eerste plaats voor de informatie en de vragen. We lopen bij onze verkoper tegen een muur als we over het probleem beginnen.

    @ Harrielok: we zetten de kachel op 22-23gr, we hebben niet de nood om een temperatuur van 23gr en meer in onze woonruimte te hebben. 21gr is voor ons al meer als voldoende. De verkoper had ons geadviseerd om ze 2 graden hoger te zetten dan de gewenste temperatuur (anders springt de kachel te snel af waardoor te temperatuur onder de 21gr zakt). De ventilator gaat inderdaad harder draaien bij stand P3.

    Op de bon heeft de technieker van Girretz duidelijk genoteerd dat de kachel te licht is. Mijn partner heeft die bon ondertekend, maar wij krijgen die bon van Girretz niet meer te zien (na herhaaldelijke vraag om een duplicaat/kopie). De bon zit bij de verkoper en de bon is voor hen enkel gereserveerd. Raar want wij hebben die bon ondertekend. De verkoper heeft na het bezoek van Girretz en desbetreffende bon ons nooit meer gecontacteerd ondanks het blijvende probleem. Wij hebben hen zelf moeten contacteren. De opmerking op die bon wordt gewoon doodgezwegen en verklaard dat wij het er 'laten' opzetten hebben bij het bezoek (lees: wij hebben de technieker gemanipuleerd om dit te noteren). Ik veronderstel dat de technieker van Girretz de kachel op de juiste wijze heeft afgesteld.

    De rekening was 182€, ik vind dat toch meer als genoeg voor een bezoek van een half uur met transportkosten.

    @ Vandenbosch: de verkoper heeft ons zelfs na het bezoek van Girretz verweten dat we hun technieker niet op de hoogte hadden gesteld van de voorgeschiedenis omtrent de kachel. Wij dachten dat dit de taak van de verkoper was. Hij is op vraag van de verkoper opgeroepen geweest.
    Wij hebben het volledige bedrag voor de kachel en installatie (700€) voldaan, dus op dat gebied staan wij zwakker aangezien de verkoper zijn geld heeft. Voor hem is de zaak afgedaan.
    Ik durf al niet meer zeggen dat de kachel goed is afgesteld, gezien ik de kennis daar niet over heb en zowel de verkoper als Girretz al eens is langsgeweest. Het vermogen is al een keer bijgesteld geweest. We zouden graag bij een andere verdeler ons verhaal doen en zowel de afstelling als de plaatsing van de kachel te laten nakijken, want we kunnen niet meer op de verkoper vertrouwen.

    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 32173
    Leeftijd : 62
    Registration date : 15-02-10

    Pelletinsert 54 warmt onvoldoende - Pagina 2 Empty Re: Pelletinsert 54 warmt onvoldoende

    Bericht van erwin vr aug 09, 2013 10:57 pm

    zandloper,

    je mag de naam van die verkoper vermelden als je wil, andere forumleden die een kachel willen kopen weten dan alvast een naam die ze van de bezoeklijst kunnen schrappen, kwestie van preventief mogelijke ellende proberen te voorkomen...

    heb je al eens met girretz overlegd of zij u niet naar een andere verkoper uit hun dealernetwerk kunnen doorverwijzen voor de service/garantie.


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Pelletinsert 54 warmt onvoldoende - Pagina 2 Empty Re: Pelletinsert 54 warmt onvoldoende

    Bericht van Gast ma aug 12, 2013 11:08 am


    @ Erwin: uit voorzorg willen we even de naam van de verkoper voor ons houden. Als de zaak uitgeklaard is, dan vermeld ik zeker de naam.

    We zijn nu bezig dat een andere verkoper kan langskomen om naar de kachel te komen kijken. Zodat we een tweede opinie hebben over de kachel en de plaatsing ervan.
    harrielok
    harrielok
    verkoper


    Man Aantal berichten : 791
    Registration date : 08-11-12

    Pelletinsert 54 warmt onvoldoende - Pagina 2 Empty Re: Pelletinsert 54 warmt onvoldoende

    Bericht van harrielok ma sep 23, 2013 2:17 pm

    Zandloper

    Al meer nieuws wat betreft de pellet insert 54.


    _________________
    Vanaf september 2013 Saey Kali Mini CV.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Pelletinsert 54 warmt onvoldoende - Pagina 2 Empty Re: Pelletinsert 54 warmt onvoldoende

    Bericht van Gast za okt 12, 2013 4:34 pm

    We hebben enkel meer nieuws (na 2 maanden). We wensen hier verder geen woorden meer te vermelden aangezien zij op de hoogte zijn van mijn vraag hier op het forum. Ik dacht dat dit forum geheel anoniem zou zijn. Wij zijn niet meer te spreken over de houding en beweringen van de verkoper dat gezegd zijnde.
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 32173
    Leeftijd : 62
    Registration date : 15-02-10

    Pelletinsert 54 warmt onvoldoende - Pagina 2 Empty Re: Pelletinsert 54 warmt onvoldoende

    Bericht van erwin za okt 12, 2013 4:44 pm

    zandloper,

    het doel van het forum is particuliere ervaringen delen over alles wat met pelletkachels te maken heeft,
    het forum is een open forum en dus ook leesbaar voor niet leden...


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009

    Gesponsorde inhoud


    Pelletinsert 54 warmt onvoldoende - Pagina 2 Empty Re: Pelletinsert 54 warmt onvoldoende

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za okt 05, 2024 6:35 pm