Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 9 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 9 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+35
kempenaar
peter van den Branden
boxke
ponneke
bertus
krusty
demarc
baerts
Pcorsa
Roger C
MCZ SUITE AIR
stef123
Ikzelf
ben-revo
jc
nick1
Min esse
dxnature
francky
Fleur
niel
Geert
Brahman
ss
Annejanne
Block
ann
Philip
erwin
pedro
atlasgust
Uthrex
pellbox
flamme
steven
39 plaatsers

    Ervaringen met Bioflam pellets


    Gast
    Gast


    Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 4 Empty Re: Ervaringen met Bioflam pellets

    Bericht van Gast wo apr 14, 2010 6:47 pm

    update heb opnieuw bioflam pellets gebruikt eerste wat me opviel is dat ze een donkerdere kleur hebben en minder stof in de zakken ook bij het branden geen problemen veel warmte
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 4 Empty Re: Ervaringen met Bioflam pellets

    Bericht van Gast ma mei 10, 2010 8:00 pm

    Geachte,

    Ik heb sinds oktober 2009 een pelletkachel, Zibro Aida, daarbij heb ik één palet pellets bij besteld van het merk Bioflam, deze pellets, 25 tot 30 mm lang, donkerbruin, weinig stof in de zakken en branden zeer goed, weinig as en grijs van kleur, kort om WAS zeer tevreden, nu deze opgebrand zijn heb ik een nieuwe palet pellets besteld van het zelfde merk, wat een rommel, stof, zeer korte stukken, lichtbruin van kleur, het verbruik ligt min. tweemaal zo hoog, veel as zwart ven kleur en het raampje is al na een half uur zwart gebrand, ook héél véél roetaanslag op de zijkanten van de brander enz... we zijn de verbranding gestopt en de leverancier op de hoogte gebracht, daar villen ze uit de lucht, we hebben ze wel mogen terug leveren en ze gingen een nieuwe palet brengen, dit is nu één maand geleden, tot nu toe nog niets terug, gelukkig hebben we nog een paar oudere zakken liggen. Zijn er nog mensen met dit probleem? Groetjes Jan.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 4 Empty Re: Ervaringen met Bioflam pellets

    Bericht van Gast ma mei 10, 2010 8:53 pm

    Wanneer ze niet reageren aangetekende brief verzenden met de data's van leveren en telefoontjes, schadevergoeding eisen
    diane
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 4 Empty Re: Ervaringen met Bioflam pellets

    Bericht van Gast do jun 24, 2010 6:54 pm

    heb deze winter bioflam gebrand en was er echt niet tevreden over veel stof snel slakvorming geen vaste kwaliteit van pellets
    Uthrex
    Uthrex
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 904
    Leeftijd : 55
    Registration date : 29-10-08

    Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 4 Empty Re: Ervaringen met Bioflam pellets

    Bericht van Uthrex do jun 24, 2010 10:11 pm

    Zeer vreemd. Want deze winter ben ik ook nog is test zakken gaan halen. Die waren bijzonder goed. Weinig stof, weinig tot geen slakvorming. Uiteraard, vergeleken met de afgelopen jaren. Beslist één van de betere pellets die je hier in de omgeving kan vinden. Toegegeven dat dit het eerste jaar is dat ik een goede ervaring heb met Bioflam.

    Uthrex
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 4 Empty Re: Ervaringen met Bioflam pellets

    Bericht van Gast do jun 24, 2010 10:18 pm

    Hopelijk voor u blijft het goed mijn ervaring was minder goed
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 4 Empty Re: Ervaringen met Bioflam pellets

    Bericht van Gast do jun 24, 2010 10:28 pm

    In tegenstelling tot de pellets van aveve zitten de zakken van bioflam (zelfbouwmarkt Ninove ) vol stof aan 3,5 € de zak.......maar ja je kunt nie alles hebben hé!!......goei pellets en zo goedkoop mogelijk!!
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 4 Empty Re: Ervaringen met Bioflam pellets

    Bericht van Gast vr okt 29, 2010 6:45 am

    Ik heb ook bioflam pellets in huis, en branden lang en geven veel warmte. Maar echter moet ik mijn parrameters aanpassen want mijn kachel krijgt ze niet weggebrand.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 4 Empty Re: Ervaringen met Bioflam pellets

    Bericht van Gast ma nov 08, 2010 8:23 pm

    Hey, een vraag.

    Ik ben bezig met een thermosrossi 7000 te bestellen bij twee firmas.

    Eén van die frmas geeft een hoop bioflam pellets gartis bij aankoop van de kachel. Zijn deze nu te vertrouwen of niet? Ik zou niet graag van de eerste moment mijn kachel naar de haaien stoken.

    Graag wat advies. En eventueel een merk dat beter is.

    Bedankt in elk geval.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 4 Empty Re: Ervaringen met Bioflam pellets

    Bericht van Gast ma nov 08, 2010 8:59 pm

    Filleke schreef:Hey, een vraag.

    Ik ben bezig met een thermosrossi 7000 te bestellen bij twee firmas.

    Eén van die frmas geeft een hoop bioflam pellets gartis bij aankoop van de kachel. Zijn deze nu te vertrouwen of niet? Ik zou niet graag van de eerste moment mijn kachel naar de haaien stoken.

    Graag wat advies. En eventueel een merk dat beter is.

    Bedankt in elk geval.



    filleke

    een goede leverancier die jou een kachel verkoopt met gratis bijgeleverde pellets zal NORMAAL GEZIEN jou kachel eerst laten branden en afstellen op deze pellets ,ik zou me zeker geen zorgen maken
    als je daarna 20 soorten andere pellets ga proberen zou je wel eens problemen kunnen ondervinden ,zoals je hier genoeg kan lezen op het forum


    gr fleur
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31743
    Leeftijd : 62
    Registration date : 15-02-10

    Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 4 Empty Re: Ervaringen met Bioflam pellets

    Bericht van erwin ma nov 08, 2010 9:01 pm

    laat de kachel door hen afstellen op de gratis pellets, en niet uitpakken en wegwezen
    Philip
    Philip
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 1426
    Leeftijd : 52
    Registration date : 15-03-09

    Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 4 Empty Re: Ervaringen met Bioflam pellets

    Bericht van Philip ma nov 08, 2010 9:03 pm

    afstelle op pellets naja zeg maar eerder kachel afstellen op rookkanaal ivm te weinig , teveel trek en dergelijke
    als dat deftig geregeld is brand je kacheltje gewoon mooi alle pellets

    anders zou je bijna verplicht zijn om bij 1 soort pellets te blijven


    mare we dwalen van het tiopic af namelijk de bio pellets


    _________________
    Rika como vanaf 24/03/15  
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 4 Empty Re: Ervaringen met Bioflam pellets

    Bericht van Gast ma nov 08, 2010 9:09 pm

    Tenzij.....Fleurken......dat je een kachel hebt die zichzelf aanpast.............
    Mijn instalateur verkoopt FLOSFLAN ....het enige merk waar ik problemen mee had !en al de rest geen probleem.



    Als ik deze week in de omgeving van Ninove zelfbouwmarkt ben wip ik eens binnen voor de bioflam-prijs ...
    In maart was het 3,50 €
    Philip
    Philip
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 1426
    Leeftijd : 52
    Registration date : 15-03-09

    Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 4 Empty Re: Ervaringen met Bioflam pellets

    Bericht van Philip ma nov 08, 2010 9:13 pm

    krusty dan zijn ze goedkoper in ninove bij vanderstock

    afhaalprijs 220€ per ton

    dus das zijn 65 zakken = 3.38 de zak
    waar hun opslag depot is weet ik nie juist


    _________________
    Rika como vanaf 24/03/15  
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 4 Empty Re: Ervaringen met Bioflam pellets

    Bericht van Gast ma nov 08, 2010 9:20 pm

    Re: BIOFLAM PELLETS
    van krusty op di jan 19, 2010 2:23 pm
    Als de kwaliteit verbeterd is is dat een pluspunt , want de bioflam die ik in november gekocht heb in zelfbouwmarkt Ninove was gene vetpot , veeeeeeeeeeeeeeel stof in de zak ,alleen de prijs was interessant 3,5 € afhaalprijs.



    krustieke

    wat was da hier
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 4 Empty Re: Ervaringen met Bioflam pellets

    Bericht van Gast ma nov 08, 2010 9:23 pm

    Aja in november was het brol en in maart waren ze goed ( gans het topic lezen aub)
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 4 Empty Re: Ervaringen met Bioflam pellets

    Bericht van Gast ma nov 08, 2010 9:26 pm

    krusty schreef:Aja in november was het brol en in maart waren ze goed ( gans het topic lezen aub)




    gevaarlijk dan om grote stock in te doen ??????????????
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 4 Empty Re: Ervaringen met Bioflam pellets

    Bericht van Gast ma nov 08, 2010 9:28 pm

    Da is ALTIJD gevaarlijk!!
    Philip
    Philip
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 1426
    Leeftijd : 52
    Registration date : 15-03-09

    Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 4 Empty Re: Ervaringen met Bioflam pellets

    Bericht van Philip ma nov 08, 2010 9:28 pm

    valt te bekijken he fleur

    eerst paar zakjes testen
    het zou me vrij verwonderen dat je plots andere pal hebt die slecht zou zijn als de testzakjes goed waren


    _________________
    Rika como vanaf 24/03/15  
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 4 Empty Re: Ervaringen met Bioflam pellets

    Bericht van Gast ma nov 08, 2010 10:17 pm

    Er stond eergisteren nog een advertentie op kapaza dacht ik van bioflam pellets.

    Groetjes
    Kristel
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 4 Empty Re: Ervaringen met Bioflam pellets

    Bericht van Gast ma nov 08, 2010 11:05 pm

    Ja dat is het adres waar Philip over sprak hierboven in Ninove
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 4 Empty Re: Ervaringen met Bioflam pellets

    Bericht van Gast vr nov 12, 2010 8:06 pm

    Van Der Stockt
    lavendelstraat 19
    Ninove centrum
    0475-65 55 81

    BIOFLAM pellets per ton afgehaald 220 € Na telefoon af te halen alleen in Denderwindeke
    geleverd 250 €

    Per 10 of 20 zakken 3,5 €

    Een oppervlakkige controle van de zak wijst op pellets van 1 a 2 cm en weinig of geen stof
    ann
    ann
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Vrouw Aantal berichten : 285
    Leeftijd : 57
    Registration date : 25-01-10

    Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 4 Empty Re: Ervaringen met Bioflam pellets

    Bericht van ann za nov 20, 2010 10:43 pm

    Iemand recent ervaringen met deze pellets?
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 4 Empty Re: Ervaringen met Bioflam pellets

    Bericht van Gast vr jan 07, 2011 5:35 pm

    Zelfbouwmarkt Ninove (geel kot)stopt de verkoop van pellets, volgens hun zeggen , niks aan te verdienen
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 4 Empty Re: Ervaringen met Bioflam pellets

    Bericht van Gast za jan 08, 2011 10:28 am

    krusty schreef:Zelfbouwmarkt Ninove (geel kot)stopt de verkoop van pellets, volgens hun zeggen , niks aan te verdienen

    De kachels DEVILLE die in de toonzaal staan mogen weg aan -20%
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 4 Empty Re: Ervaringen met Bioflam pellets

    Bericht van Gast zo jan 16, 2011 9:22 am

    ik heb gisteren 5 zakken gekocht 3,5 € per zak ze hebben een donkerdere kleur hebben en evenveel stof in de zakken als badger dus bijna niets,ik ben ze nu aan het testen ik zal het later in de week wel vertellen wat me bevindingen hier van zijn ,

    Gesponsorde inhoud


    Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 4 Empty Re: Ervaringen met Bioflam pellets

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma jul 01, 2024 2:10 am