rookgasafvoer van de buren Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 24 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 24 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
rookgasafvoer van de buren I_vote_lcaprookgasafvoer van de buren I_voting_barrookgasafvoer van de buren I_vote_rcap 
steven
rookgasafvoer van de buren I_vote_lcaprookgasafvoer van de buren I_voting_barrookgasafvoer van de buren I_vote_rcap 
pedro
rookgasafvoer van de buren I_vote_lcaprookgasafvoer van de buren I_voting_barrookgasafvoer van de buren I_vote_rcap 
krusty
rookgasafvoer van de buren I_vote_lcaprookgasafvoer van de buren I_voting_barrookgasafvoer van de buren I_vote_rcap 
Fleur
rookgasafvoer van de buren I_vote_lcaprookgasafvoer van de buren I_voting_barrookgasafvoer van de buren I_vote_rcap 
ss
rookgasafvoer van de buren I_vote_lcaprookgasafvoer van de buren I_voting_barrookgasafvoer van de buren I_vote_rcap 
jeanhup
rookgasafvoer van de buren I_vote_lcaprookgasafvoer van de buren I_voting_barrookgasafvoer van de buren I_vote_rcap 
Philip
rookgasafvoer van de buren I_vote_lcaprookgasafvoer van de buren I_voting_barrookgasafvoer van de buren I_vote_rcap 
Annejanne
rookgasafvoer van de buren I_vote_lcaprookgasafvoer van de buren I_voting_barrookgasafvoer van de buren I_vote_rcap 
Maryline
rookgasafvoer van de buren I_vote_lcaprookgasafvoer van de buren I_voting_barrookgasafvoer van de buren I_vote_rcap 

 

 rookgasafvoer van de buren

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



rookgasafvoer van de buren Empty
BerichtOnderwerp: rookgasafvoer van de buren   rookgasafvoer van de buren Emptyzo nov 24, 2013 12:33 pm

Hallo,
Even een algemene vraag, mijn buren willen een pelletkachel plaatsen. De afvoer buis komt uit hun buitengevel langs de muur, ( mijn brandgang is 1.2 meter breed )via bochten langs de dakgoot en dan 1.5 meter op het dak.
Onze dakkapel zit er ongeveer 2 meter ervan verwijderd, ik ben nu bang dat mijn kunststof kozijn helemaal zwart wordt van het roet.

Wie heeft hier ervaren mee.

groetjes
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4767
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

rookgasafvoer van de buren Empty
BerichtOnderwerp: Re: rookgasafvoer van de buren   rookgasafvoer van de buren Emptyzo nov 24, 2013 1:17 pm

ff een fotoke zou meer duidelijkheid brengen...

Mvg,
Pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



rookgasafvoer van de buren Empty
BerichtOnderwerp: Re: rookgasafvoer van de buren   rookgasafvoer van de buren Emptyzo nov 24, 2013 2:10 pm

Ik neem aan dat het gaat om dat gangetje tussen jouw huis en dat witte huis als je voor de woning staat rechts. Je kunt kijken wat het bouwbesluit over zo'n situatue zegt: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

Je kunt ook de gemeente vragen om een standpunt, bouw- en woningtoezicht zal daarover duidelijkheid kunnen geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
jeanhup
verkoper
jeanhup


Man Aantal berichten : 1556
Registration date : 18-11-09

rookgasafvoer van de buren Empty
BerichtOnderwerp: Re: rookgasafvoer van de buren   rookgasafvoer van de buren Emptyzo nov 24, 2013 3:12 pm

Ze moeten conform het bouwbesluit 1,5 meter bij eventuele ventilatieopeningen (ramen) weg blijven. Daar voldoen ze dus aan. Op voorhand zul je ze dus niet tegen kunnen houden.
Mocht je echter toch overlast krijgen van de as dan zul je onderling iets met ze moeten regelen of een civiele procedure moeten starten (of de Rijdende Rechter bellen).

_________________
met vriendelijke groet,

Jean - importeur/installateur/gebruiker van pelletkachels en pelletketels

In eigen gebruik:
Pasian Bijou pelletkachel
Adler Firecube pelletkachel
Ariterm Biomatic pelletketel
Gebruikte pellets: momenteel zeer content met Piron belgische pellets
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.adlerpellet.be
vinnus1
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
vinnus1


Man Aantal berichten : 410
Leeftijd : 69
Registration date : 10-11-10

rookgasafvoer van de buren Empty
BerichtOnderwerp: Re: rookgasafvoer van de buren   rookgasafvoer van de buren Emptyzo nov 24, 2013 5:30 pm

Persoonlijk zou ik nu toch niet zo graag hebben dat mijn buur zijn uitlaat van de kachel,op 1,5m
van mijn raam,waar  ik regelmatig verlucht.
Als mjn kachel regelmatig aan het moduleren is kan ik je verzekeren dat dit geen aangename geur is hoor.Een hele zoete en indringende geur.

Ik woon 20m van mijn buur af en als ik eens sta te praten met hem,ruik ik dat zeer goed en bij mij is het langs de schouw 12m hoog dan nog wel.Men spreekt nu wel van "EIGEN STANK RIEKT MEN NIET".
Ik kan je verzekeren dat ik er soms zelf last van heb.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





rookgasafvoer van de buren Empty
BerichtOnderwerp: Re: rookgasafvoer van de buren   rookgasafvoer van de buren Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
rookgasafvoer van de buren
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Schoorsteenveger laten komen? Nee, even de bladblazer van de buren lenen!
» Mcz Musa Hydro - rookgasafvoer
» Diameter rookgasafvoer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Algemeen + pelletkachels-
Ga naar: