Hallo , heb al een paar jaar een edilkamin polaris en geeft nu bij het opstarten een error en dooft dan uit, deze is stop fan front , kan iemand me helpen ? groeten benny uit linter
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
Wie is er online?
Er zijn in totaal 49 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 49 gasten
Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
3 plaatsers
polaris - stop fan front error
erwin- Admin
- Aantal berichten : 32457
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10
- Bericht nummer 2
Re: polaris - stop fan front error
handleiding zegt: storing aan de voorste warme lucht ventilator.
Laatst aangepast door erwin op zo dec 15, 2013 9:26 pm; in totaal 1 keer bewerkt
hallo , bedankt voor snelle reactie maar ben nu aan het zoeken waar die zch nu bevindt ,
moet wel zeggen dat ik in service mode de ventilators kan laten draaien , thanks
moet wel zeggen dat ik in service mode de ventilators kan laten draaien , thanks
erwin- Admin
- Bericht nummer 4
dan moet je de bedrading eens nakijken of de aansluiting op de print.
heb de motor fysiek op het toestel gevonden deze draait maar er komen 2 vrij dikke draden uit , vermoedelijk meeraderig ,; Kan je me vertellen als hier een feedback of terugkoppeling op deze motor zit? ik ga nu proberen om deze te demonteren maar vermoed dat ik eerst de kabel moet lossen op de print die volgens mij achteraan bevind en zal de kachel moeten verdraaien wat niet evident is groeten benny
erwin- Admin
- Bericht nummer 6
als de motor draait zonder foutmelding in de koude test zou ik eerst de aansluiting op de print nakijken.
misschien kan je verkoper je meer info geven.
misschien kan je verkoper je meer info geven.
Laatst aangepast door erwin op zo dec 15, 2013 10:14 pm; in totaal 2 keer bewerkt
hey heb gzien dat hier een terugkoppeling zit voor toerenregeling ; ga nu print controlleren.
welke verkoper zou ik kunnen kontakteren?
welke verkoper zou ik kunnen kontakteren?
bart b- verkoper
- Aantal berichten : 223
Leeftijd : 46
Registration date : 06-02-09
- Bericht nummer 8
Prive bericht controleren .
Mvg bb
Mvg bb
marc- Pellet
- Aantal berichten : 110
Registration date : 21-05-10
- Bericht nummer 9
Hey ,
U motor zal wel niet stuk zijn denk ik .
Als u de koude test uitvoert en ze draait is het de sensor die het toerental bepaalt of meet .
Deze is die 2de draad die uit de motor komt . Meestal slecht contact op de print of vuil tussen de motor ( draaiend gedeelte ) . Motor eens goed uitblazen kan voldoende zijn want echt vlot demonteren doen ze niet .
U motor zal wel niet stuk zijn denk ik .
Als u de koude test uitvoert en ze draait is het de sensor die het toerental bepaalt of meet .
Deze is die 2de draad die uit de motor komt . Meestal slecht contact op de print of vuil tussen de motor ( draaiend gedeelte ) . Motor eens goed uitblazen kan voldoende zijn want echt vlot demonteren doen ze niet .