Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 38 gebruikers online :: 2 Geregistreerd, 0 verborgen en 36 gasten

Cerutti, Flamingo


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+2
stef123
krusty
6 plaatsers

    filmpje: Hoe ik mijn pelletkachel zuiver maak !

    krusty
    krusty
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 4411
    Leeftijd : 74
    Registration date : 19-11-11

    filmpje: Hoe ik mijn pelletkachel zuiver maak ! Empty filmpje: Hoe ik mijn pelletkachel zuiver maak !

    Bericht van krusty vr jan 10, 2014 6:25 pm

    Sorry, voor de verkoudheid  elephant !!

    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
    stef123
    stef123
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 323
    Registration date : 22-09-12

    filmpje: Hoe ik mijn pelletkachel zuiver maak ! Empty Re: filmpje: Hoe ik mijn pelletkachel zuiver maak !

    Bericht van stef123 vr jan 10, 2014 6:46 pm

    Schoon filmpje!
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31494
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    filmpje: Hoe ik mijn pelletkachel zuiver maak ! Empty Re: filmpje: Hoe ik mijn pelletkachel zuiver maak !

    Bericht van erwin vr jan 10, 2014 7:02 pm

    krusty, mooi gedaan en zeer leerzaam!

    ik wou alleen nog vragen wat er met de alubuis van de aszuiger is gebeurd  Shocked


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    krusty
    krusty
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 4411
    Leeftijd : 74
    Registration date : 19-11-11

    filmpje: Hoe ik mijn pelletkachel zuiver maak ! Empty Re: filmpje: Hoe ik mijn pelletkachel zuiver maak !

    Bericht van krusty vr jan 10, 2014 7:15 pm

    Ik heb die plat gedrukt om tussen vuurkorf en kachel te kunnen en ook bij de grote kuisbeurt in de gleuf van 3 op 10 cm te kunnen voor de ventilator (boven en onder ) te stofzuigen.
    alainvanackere
    alainvanackere
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 217
    Leeftijd : 55
    Registration date : 08-05-13

    filmpje: Hoe ik mijn pelletkachel zuiver maak ! Empty Re: filmpje: Hoe ik mijn pelletkachel zuiver maak !

    Bericht van alainvanackere vr jan 10, 2014 7:28 pm

    Schoon Filmke Krusty , ik zie dat jij water gebruikt voor je raampje mij werd dit afgeraden omdat onze kacheldeur in gietijzer is en rap roest, daarom kuisen wij onze raampje met ruitenreiniger


    _________________
    Mcz Mercury 8kw sedert 17 april 2017

    Domo power + pellets
    Olimps
    Huismerk pellets
    Eco line pellets 3.65 €
    ERDA Pellets
    krusty
    krusty
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 4411
    Leeftijd : 74
    Registration date : 19-11-11

    filmpje: Hoe ik mijn pelletkachel zuiver maak ! Empty Re: filmpje: Hoe ik mijn pelletkachel zuiver maak !

    Bericht van krusty vr jan 10, 2014 7:29 pm

    Het raampje en glas is nog goed warm , en droogt direct op, dus geen gevaar voor roest.
    Ge moet daar natuurlijk geen overvloedig water tegen gooien hé! een natte spons is ruim voldoende !
    Anonymous
    Gast
    Gast


    filmpje: Hoe ik mijn pelletkachel zuiver maak ! Empty Re: filmpje: Hoe ik mijn pelletkachel zuiver maak !

    Bericht van Gast ma jan 13, 2014 9:49 am

    hey krusty

    enorm mooi filmpje
    zeer rustig uitgelegd en de verkoudheid dat hoor je niet
    alleen de benen die soms in beeld komen wat aan de bleke kant , het oog wilt ook wat hé  Razz 

    fel bedankt en tot weldra grtjs jani
    Anonymous
    Gast
    Gast


    filmpje: Hoe ik mijn pelletkachel zuiver maak ! Empty Re: filmpje: Hoe ik mijn pelletkachel zuiver maak !

    Bericht van Gast ma jan 13, 2014 2:58 pm

    Berichten met kommentaar verwijdert, mensen die moeite hebben met het filmpje te bekijken mogen mij een PM sturen.
    krusty
    krusty
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 4411
    Leeftijd : 74
    Registration date : 19-11-11

    filmpje: Hoe ik mijn pelletkachel zuiver maak ! Empty Re: filmpje: Hoe ik mijn pelletkachel zuiver maak !

    Bericht van krusty ma jan 13, 2014 4:14 pm

    Voor het probleem van mijn smeerkaasbenen ,ben ik een oplossing aan het zoeken naar een goedkoop ticketje naar de Filies. Ondertussen blijf ik om de 3 a 4 dagen mijn MCZtje stofzuigen op dezelfde manier .
    En het moet zijn dat ze ermee tevreden is want zij heeft nog nooit gereklameerd !! lacher 
    Bompa
    Bompa
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 90
    Registration date : 04-08-13

    filmpje: Hoe ik mijn pelletkachel zuiver maak ! Empty Re: filmpje: Hoe ik mijn pelletkachel zuiver maak !

    Bericht van Bompa ma jan 13, 2014 5:44 pm

    Om in de kleinste gaatjes te kunnen van mijn Ecoforest heb ik een radiatorstofzuigslangetje gekocht in de Lidl en die past juist op de aluminium buis van mijn Powx305.
    pollydor
    pollydor
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 88
    Leeftijd : 60
    Registration date : 08-07-11

    filmpje: Hoe ik mijn pelletkachel zuiver maak ! Empty Re: filmpje: Hoe ik mijn pelletkachel zuiver maak !

    Bericht van pollydor wo jan 15, 2014 12:03 pm

    mooi gemaakt, is mss geen idee om op die manier het onderhoud te filmen en op het forum te plaatsen  cheers

    het onderhoudsverslag 2012 van krusty kun je [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] lezen.


    _________________
    MCZ Sagar - Aug 2011
    Anonymous
    Gast
    Gast


    filmpje: Hoe ik mijn pelletkachel zuiver maak ! Empty Re: filmpje: Hoe ik mijn pelletkachel zuiver maak !

    Bericht van Gast wo jan 15, 2014 5:09 pm

    Ik dacht dat we een Chinese vrijwilliger hadden  lol! 

    Gesponsorde inhoud


    filmpje: Hoe ik mijn pelletkachel zuiver maak ! Empty Re: filmpje: Hoe ik mijn pelletkachel zuiver maak !

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo apr 28, 2024 7:20 pm