Handleiding is nu oke, de rest wordt een ander paar mouwen vrees ik.......
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
Wie is er online?
Er zijn in totaal 47 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 1 verborgen en 45 gasten
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
4 plaatsers
Palladio austria pelletkachel
pedro- Admin
- Aantal berichten : 4782
Registration date : 18-12-08
- Bericht nummer 26
Re: Palladio austria pelletkachel
Gast- Gast
- Bericht nummer 27
Handleiding vind ik niet OK. Ik heb de echte italiaanse versie van die palladio en er staan dingen in die anders zijn als in de flumenfire. Wij zijn van italiaanse afkomst maar technisch vertalen is toch iets anders. Onze familie in italie gaat de brochure proberen vertalen.
Oplossing voor de steen: ze wouden fiftyfifty doen nadat ik zei niet akkoord te gaan met de kosten. Uiteindelijk moeten wij 30 euro betalen voor de steen en zij de rest. Het is nog niet juist maar uiteindelijk is het dan opgelost. Nu, mijn zusje die langs mij woont en mijn overburen zijn ook op zoek naar een pelletkachel en dit zijn al 2 potentiële klanten die zij niet zullen zien.
Oplossing voor de steen: ze wouden fiftyfifty doen nadat ik zei niet akkoord te gaan met de kosten. Uiteindelijk moeten wij 30 euro betalen voor de steen en zij de rest. Het is nog niet juist maar uiteindelijk is het dan opgelost. Nu, mijn zusje die langs mij woont en mijn overburen zijn ook op zoek naar een pelletkachel en dit zijn al 2 potentiële klanten die zij niet zullen zien.
Gast- Gast
- Bericht nummer 28
Die kapotte steen claimt hij bij de fabrikant dus hij komt er niets aan tekort. Ondertussen fluitend wachtend op een nieuw slachtoffer waarbij hij lachend voor zijn verplichtingen wegloopt.
Gast- Gast
- Bericht nummer 30
veel as
Hallo,
Onze kachel brandt nu ongeveer een goede maand.
Is het normaal dat ik 1 tot 2 keer per dag de assen moet wegzuigen en het raampje moet poetsen? Het raampje wordt vuil en met momenten volledig zwart. We hebben al verschillend merken van pellets geprobeerd.
Mvg
Sara
zonder antwoord op de volgende vraag is dat normaal.
Onze kachel brandt nu ongeveer een goede maand.
Is het normaal dat ik 1 tot 2 keer per dag de assen moet wegzuigen en het raampje moet poetsen? Het raampje wordt vuil en met momenten volledig zwart. We hebben al verschillend merken van pellets geprobeerd.
Mvg
Sara
zonder antwoord op de volgende vraag is dat normaal.
erwin- Admin
- Aantal berichten : 32450
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10
- Bericht nummer 31
kun je even gedetailleerd beschrijven hoe je de schouw gemaakt hebt.