Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 14 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 14 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


4 plaatsers

    Palladio austria pelletkachel


    pedro
    Admin


    Aantal berichten : 4754
    Registration date : 18-12-08

    Palladio austria pelletkachel - Pagina 2 Empty Re: Palladio austria pelletkachel

    Bericht van pedro ma feb 10, 2014 10:26 pm

    Handleiding is nu oke, de rest wordt een ander paar mouwen vrees ik....... scratch 
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Palladio austria pelletkachel - Pagina 2 Empty Re: Palladio austria pelletkachel

    Bericht van Gast di feb 11, 2014 6:24 am

    Handleiding vind ik niet OK. Ik heb de echte italiaanse versie van die palladio en er staan dingen in die anders zijn als in de flumenfire. Wij zijn van italiaanse afkomst maar technisch vertalen is toch iets anders. Onze familie in italie gaat de brochure proberen vertalen.

    Oplossing voor de steen: ze wouden fiftyfifty  doen nadat ik zei niet akkoord te gaan met de kosten. Uiteindelijk moeten wij 30 euro betalen voor de steen en zij de rest. Het is nog niet juist maar uiteindelijk is het dan opgelost. Nu, mijn zusje die langs mij woont en mijn overburen zijn ook op zoek naar een pelletkachel en dit zijn al 2 potentiële klanten die zij niet zullen zien.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Palladio austria pelletkachel - Pagina 2 Empty Re: Palladio austria pelletkachel

    Bericht van Gast di feb 11, 2014 7:28 am

    Die kapotte steen claimt hij bij de fabrikant dus hij komt er niets aan tekort. Ondertussen fluitend wachtend op een nieuw slachtoffer waarbij hij lachend voor zijn verplichtingen wegloopt.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Palladio austria pelletkachel - Pagina 2 Empty Re: Palladio austria pelletkachel

    Bericht van Gast di feb 11, 2014 9:08 am

    Ik weet het..
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Palladio austria pelletkachel - Pagina 2 Empty veel as

    Bericht van Gast zo maa 09, 2014 7:56 pm

    Hallo,

    Onze kachel brandt nu ongeveer een goede maand.
    Is het normaal dat ik 1 tot 2 keer per dag de assen moet wegzuigen en het raampje moet poetsen? Het raampje wordt vuil en met momenten volledig zwart. We hebben al verschillend merken van pellets geprobeerd.

    Mvg

    Sara

    zonder antwoord op de volgende vraag is dat normaal.
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31542
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Palladio austria pelletkachel - Pagina 2 Empty Re: Palladio austria pelletkachel

    Bericht van erwin zo maa 09, 2014 8:01 pm

    kun je even gedetailleerd beschrijven hoe je de schouw gemaakt hebt.


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009

    Gesponsorde inhoud


    Palladio austria pelletkachel - Pagina 2 Empty Re: Palladio austria pelletkachel

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 10, 2024 12:20 pm