van pascal.smeets vr jan 15, 2016 11:04 am
Mensen, na jaren een mcz nova hydro te hebben gestookt heb ik deze nu een aantal dagen staan. Ten eerste ben ik van de service en het te woord staan van de directie van justfire aangenaam verrast. Deze heeft werkelijk voor alle vragen toch even per email of app of telefoon tijd om te beantwoorden. Ten tweede is er op de kachel zelf niets aan te merken. Instellingen zijn goed te volgen, voor de leek zijn de juiste aanpassingen in te stellen op een manier dat de kachel niks fout kan doen, en voor mij als gevorderde gebruiker kan ik zelfs de parameters aanpassen naar hoe ik het zelf wil hebben. Ik heb zelf de 14 kwh van onder geblazen kachel en mag tot nu toe niet klagen. Daarbij is het zo dat er , niet als bij vele andere kachels, een mogelijkheid is om de hardware direct toegankelijk te vervangen. Ik denk dat deze kachel voor deze prijs een goede kachel is. Overigens heb ik veel kachels gezien, maar deze is wel heel erg stil. En subsidie, deze kachel voor 1395 kopen terwijl andere modellen voor 2000 te koop staan. Wat is dan subsidie?