Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 12 gebruikers online :: 2 Geregistreerd, 0 verborgen en 10 gasten

SICCO, smillie


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+5
pedro
Annejanne
erwin
krusty
Mauritsius
9 plaatsers

    Pelletforum * Pelletkachel * Pellets

    Anonymous
    Gast
    Gast


    Pelletforum *  Pelletkachel * Pellets Empty Proficiat aan de beheerders en admins van het forum

    Bericht van Gast zo jan 06, 2013 1:48 pm

    Hallo,
    Ben sinds 2weken een gelukkige eigenaar van een piazetti p 936
    Sindsdien ook een veelvuldige bezoeker van t forum.
    Er is hier werkelijk een schat aan informatie te vinden , dewelke zeer goed wordt
    beheerd
    Een dikke proficiat aan al diegene die hier aan meewerken, en alvast bedankt
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Pelletforum *  Pelletkachel * Pellets Empty Re: Pelletforum * Pelletkachel * Pellets

    Bericht van Gast zo jan 06, 2013 1:55 pm

    Het forum zijn wij allemaal, de leden met hun inbreng, de verkopers die hun kennis en info delen en de admins die proberen de structuur te bewaken. In ieder geval dank voor de uitgesproken waardering.

    M.v.g.,
    Dick
    Mauritsius
    Mauritsius
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 308
    Registration date : 09-10-17

    Pelletforum *  Pelletkachel * Pellets Empty Pelletforum * Pelletkachel * Pellets

    Bericht van Mauritsius do okt 12, 2017 11:40 am

    Ondertussen ben ik bijna een weekje op het forum en ik moet eerlijk toegeven: ik vind het hier best naar m'n zin , als leek ook al veel geleerd & ook al veel gelachen.
    in het begin keek ik soms wel eens raar op van de antwoorden die ik kreeg, maar toch altijd goed bedoeld enne..
    'k heb een brede rug ( m'n hele leven in de bouw gewerkt ) en elkeen heeft zijn eigen manier van uitdrukken en omgang met andere mensen .
    Maar al bij al valt de tussentijdse beoordeling zeker in de positieve zin en hoop ik hier nog een hele tijd te mogen vertoeven ( als jullie mij niet beu zijn natuurlijk )
    nu maar stoppen met leuteren en met deze nog een prettige dag . amai
    Mvg
    Maurits
    krusty
    krusty
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 4415
    Leeftijd : 74
    Registration date : 19-11-11

    Pelletforum *  Pelletkachel * Pellets Empty Re: Pelletforum * Pelletkachel * Pellets

    Bericht van krusty vr dec 29, 2017 11:55 am

    Proficiat aan de plaatser van het 100.000 ste bericht ,santé !! lol!
    Binnenkort ook proficiat aan het 1500 ste lid !! lacher
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31565
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Pelletforum *  Pelletkachel * Pellets Empty berichten en leden

    Bericht van erwin vr dec 29, 2017 8:45 pm

    dat zijn actieve leden en dat aantal is variabel.
    omdat er regelmatig afvallen wegens langdurige inactiviteit.
    anders zaten we al aan 10.000 leden, waarvan de meesten niet meer weten dat ze registreerden...


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Annejanne
    Annejanne
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Vrouw Aantal berichten : 1387
    Registration date : 05-07-09

    Pelletforum *  Pelletkachel * Pellets Empty Re: Pelletforum * Pelletkachel * Pellets

    Bericht van Annejanne za dec 30, 2017 8:45 am

    Ik ben de laatste maanden ook wat minder actief op het forum. Ben nog aan het revalideren na operatie....alles gaat de goede kant uit, dus ik klaag niet Smile Smile


    _________________
    Edilkamin Iris Plus speksteen
    Green Energy, Badger, Mandi, Plospan, Bioflam, Jekro, GK, Basic Plus, Perfect Flame
    Mauritsius
    Mauritsius
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 308
    Registration date : 09-10-17

    Pelletforum *  Pelletkachel * Pellets Empty Re: Pelletforum * Pelletkachel * Pellets

    Bericht van Mauritsius za dec 30, 2017 11:54 am

    Beste Annejanne;

    persoonlijk ken ik je niet maar met deze wens ik je veel beterschap en een gezond 1918 toe.





    ook hetzelfde gewenst van Merjet & ons Blanche
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31565
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Pelletforum *  Pelletkachel * Pellets Empty Re: Pelletforum * Pelletkachel * Pellets

    Bericht van erwin za dec 30, 2017 10:07 pm

    @Annejanne: een spoedig herstel gewenst !

    regelmatig inloggen en lezen valt ook onder actief, iets posten is niet verplicht.
    ik bedoelde hoger de eendagsvliegen, je weet wel.
    die spoorloos verdwijnen als het probleem opgelost is.
    er zijn er zelfs die in een opwelling registreren en dan niet 1x meer inloggen...


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Pelletforum *  Pelletkachel * Pellets Empty merci pelletforum

    Bericht van Gast di jan 02, 2018 1:52 pm

    Ik wou dit forum toch even een dikke pluim geven voor de info die hierop terug te vinden is maar ik wou ook iemand bedanken.
    Omdat wij totaal geen kennis hebben van pelletkachels en niemand kennen die er eentje hebben staan, nodigde deze mensen ons uit om eens bij hun langs te komen om eens te kijken. Daar zijn wij natuurlijk op in gegaan en zo heeft deze persoon ons hele goede uitleg gegeven. Heeft ook de voor- en nadelen opgesomt en zelf zijn eigen ervaring vertelt wat hij van de kachel vindt. Dit was heel handig want hij is totaal geen verkoper en zo gaan wij toch al met meer ervaring naar een winkel en weten we nu ook wie er gewoon ons iets wilt verkopen of dat het toch een persoon is die service geeft.
    Omdat er waarschijnlijk toch nog mensen zijn zoals in onze situatie zou het heel handig zijn mochten er meer mensen zijn voorbeeld volgen. Want uiteindelijk is dit toch het doel van dit forum hé. In ieder geval hier gaat er een pelletkachel komen één van de komende weken. En ik zal net zoals die persoon zijn voorbeeld volgen. Als er mensen dan uit mijn omgeving op het punt staan om een pelletkachel aan te schaffen en zij willen eens gewoon bij mij komen kijken en luisteren wat ik ervan vindt dan zal ik dat met plezier doen in de hoop hun zo wat verder te kunnen helpen. Hopelijk volgen er meerdere dit voorbeeld.
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4758
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    Pelletforum *  Pelletkachel * Pellets Empty Re: Pelletforum * Pelletkachel * Pellets

    Bericht van pedro di jan 02, 2018 3:44 pm

    Ingrid,

    das idd de beste manier om over te gaan tot aanschaf van een pelletkachel,en het feit dat je mocht langsgaan bij een forumlid is idd zeer goed meegenomen!!!


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Chriske
    Chriske
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 738
    Registration date : 29-02-16

    Pelletforum *  Pelletkachel * Pellets Empty Re: Pelletforum * Pelletkachel * Pellets

    Bericht van Chriske di jan 02, 2018 5:05 pm

    #9

    Ingrid,

    Eigenlijk kan die persoon waar jullie naar toe geweest zijn best een goede verkoper worden, vermits jullie na dat bezoekje wel degelijk een kachel gaan kopen... Razz

    Chris
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31565
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Pelletforum *  Pelletkachel * Pellets Empty Re: Pelletforum * Pelletkachel * Pellets

    Bericht van erwin ma jan 08, 2018 7:29 pm

    reactie op bericht 4

    @krusty: de ledenteller staat weer op 750.
    de anderen hebben bericht gekregen dat hun account ongeldig is geworden.
    1x per jaar inloggen op het forum is toch wel het minste wat er van een lid mag verwacht worden...


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    piet
    piet
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 250
    Registration date : 23-11-11

    Pelletforum *  Pelletkachel * Pellets Empty Re: Pelletforum * Pelletkachel * Pellets

    Bericht van piet di jan 09, 2018 3:29 pm

    Reactie bericht nummer 8
    Bezoek regelmatig het forum alleen thuis op de computer als gast, de rede is als ik thuis wil inloggen krijg ik de melding dat dit een onbeveiligde site is (verbinding niet beveiligd)..
    Berichten plaatsen doe ik meestal op mijn werk omdat de computer hier voor algemeen gebruik is.
    Overigens kreeg ik vroeger nooit deze melding!
    Groetjes
    Piet


    _________________
    Nordic Fire ILVAR 7
    houtpellets AVEVE -
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31565
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Pelletforum *  Pelletkachel * Pellets Empty Re: Pelletforum * Pelletkachel * Pellets

    Bericht van erwin di jan 09, 2018 10:20 pm

    chrome en firefox hebben dat in 2017 ingevoerd voor inlogpagina's zonder https.
    maar omdat een forum geen https heeft betekend niet dat het onveilig is.
    alleen wordt dit zo weergegeven in de browsers...

    de dealerpagina van fero en edilkamin om onderdelen te bestellen wordt ook aangegeven als niet beveiligd.
    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
    alleen maar om te laten zien dat je die melding met een korrel zout moet nemen...


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    portes
    portes
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 125
    Registration date : 30-10-12

    Pelletforum *  Pelletkachel * Pellets Empty Kan niet inloggen via Edge windows 10

    Bericht van portes di jan 16, 2018 3:41 pm

    Zijn er nog mensen die niet kunnen inloggen via Edge van windows 10? Ik heb nieuwe laptop gekocht en daar kan ik dus niet inloggen, kom steeds terug op beginscherm met melding "onveilige verbinding"


    _________________
    Cosdep kachel als hoofdverwarming
    grossard.rob
    grossard.rob
    Admin


    Man Aantal berichten : 900
    Leeftijd : 41
    Registration date : 18-04-12

    Pelletforum *  Pelletkachel * Pellets Empty Re: Pelletforum * Pelletkachel * Pellets

    Bericht van grossard.rob di jan 16, 2018 3:52 pm

    Je kan normaal links in de browserbalk een uitzondering toevoegen.
    Het klopt dat de browser verbinding niet beveiligd doorgeeft. Dat is hoger al beschreven


    _________________
    Mcz Aki Hydromatic 18m2
    Edilkamin Moon 11KW Te Koop
    Pellets: Verschillend onder 4€

    12 Sunpower X20 355WP Panelen & 9 Longi 375WP Panelen
    Goodwe 6.5KW Hybride + BYD HVS Thuisbatterij 10.8KW + 3Fase
    Vaillant Aurostep 300L Zonneboiler + Hr++ VCW 206 Condensatieketel.
    Duco C+ Tronic Ventilatiesysteem

    Dj-Sets (House)

    Gesponsorde inhoud


    Pelletforum *  Pelletkachel * Pellets Empty Re: Pelletforum * Pelletkachel * Pellets

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 17, 2024 6:50 am