Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 29 gebruikers online :: 2 Geregistreerd, 0 verborgen en 27 gasten

Omerta, povi1


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


3 plaatsers

    extraflame anastasia plus - gewicht verminderen

    Anonymous
    Gast
    Gast


    extraflame anastasia plus - gewicht verminderen Empty extraflame anastasia plus - gewicht verminderen

    Bericht van Gast zo apr 08, 2018 5:02 pm

    Allen,
    reeds lang een pelletkachel willen kopen en nu een extraflame anastasia plus aangeschaft.
    Transportfirma GLS heeft die gewoon midden van de straat afgezet en dada.
    Met veel moeite met  twee man die binnen gekregen.

    Probleem is die moet naar de 1 ste verdieping.
    Ik zou die nu lichter willen maken.
    Ik zou de aslade, branderpot en de rugplaat willen verwijderen, niet moeilijk aangezien dit er uit kunnen voor onderhoud.
    De deur zou ook al wat schelen, maar mag ik die twee vijzen van de bovenste scharnier losdraaien? Of vallen er dan moeren enzo aan de binnenkant???

    Ja kan die moeilijk op een duveltje zetten want dan beschadig je de achterkant, en het vuur heeft de neiging naar voor te vallen, anders kocht ik een karretje met drie wielen die op een trap kan.
    Het gewicht is alleszins een veel zwaarder probleem dan ik ingeschat had
    Anonymous
    Gast
    Gast


    extraflame anastasia plus - gewicht verminderen Empty Re: extraflame anastasia plus - gewicht verminderen

    Bericht van Gast zo apr 08, 2018 6:09 pm

    Dag Luc,

    Ikzelf heb een piazetta, maar moest je de majolica zijkanten of onderdelen kunnen verwijderen zou dat ook al veel gewicht schelen.
    Nu, met zo'n karretje op 3 wielen en dan vastmaken met een extra riem kun je ook al veel bereiken denk ik.
    krusty
    krusty
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 4411
    Leeftijd : 74
    Registration date : 19-11-11

    extraflame anastasia plus - gewicht verminderen Empty Re: extraflame anastasia plus - gewicht verminderen

    Bericht van krusty zo apr 08, 2018 6:53 pm

    ""Transportfirma GLS heeft die gewoon midden van de straat afgezet en dada.""

    Ja  hallo kroket, kon de verkoper da nie brengen ?
    Mauritsius
    Mauritsius
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 308
    Registration date : 09-10-17

    extraflame anastasia plus - gewicht verminderen Empty Re: extraflame anastasia plus - gewicht verminderen

    Bericht van Mauritsius zo apr 08, 2018 8:11 pm

    Tja.... als ge de laagste prijs wilt ? voor wat ... hoort wat








    Ons Merjet wil altijd komen helpen met Blanche , wat natuurlijk wat meer kost dan een appel en een ei hé
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31488
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    extraflame anastasia plus - gewicht verminderen Empty Re: extraflame anastasia plus - gewicht verminderen

    Bericht van erwin zo apr 08, 2018 9:11 pm

    mag ik die twee vijzen van de bovenste scharnier losdraaien? Of vallen er dan moeren enzo aan de binnenkant???

    de verkoper moet daar toch op kunnen antwoorden.
    of aan de helft van de prijs gekocht op ebay italië misschien ?


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    extraflame anastasia plus - gewicht verminderen Empty Re: extraflame anastasia plus - gewicht verminderen

    Bericht van Gast zo apr 08, 2018 9:36 pm

    scherpe prijs ja inderdaad, maar zowat alle deftige pelletkachel verkopers haken af omwille van afstand of omdat het op de 1 ste verdieping is.
    Er zijn er die niet eens een transport buiten de  provincie aanbieden. Dan koop ik liever aan -40%.
    Ben aan het rondkijken voor een hoeksalon en daar hebben ze dezelfde ziekte,  55 km ver leveren is al te ver.

    De gekleurde panelen zaten in een doos, die zijn al naar boven, de twee zwarte zijkanten gaan er ook af.
    De deur zou toch een pak schelen want die is echt zwaar.
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31488
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    extraflame anastasia plus - gewicht verminderen Empty Re: extraflame anastasia plus - gewicht verminderen

    Bericht van erwin ma apr 09, 2018 1:30 pm

    een pelletkachel is iets anders als een hoeksalon.
    die bewust gekozen dozenschuiver op ebay zal wel een handje toesteken.
    komt hij de kachel ook afstellen op de schouw en gratis maken in de garantie...


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009

    Gesponsorde inhoud


    extraflame anastasia plus - gewicht verminderen Empty Re: extraflame anastasia plus - gewicht verminderen

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 10:14 pm