van Johnny Derveaux vr 4 aug 2023 - 3:18
Dat klopt volledig Pedro, en veel met voorwielmotor zie je niet meer, veel ouderen die deze kochten vielen daar gemakkelijk mee, zeker op kiezel enz...
de besten zijn middenmotor en achterwielmotor, ja budget is zeer uiteenlopend tussen 1200€ en 3500€, met riem of ketting, kopen in de supermarkt of bij fietshandelaar,
zeker voor de Speedpedelec die al gauw tussen de 6000€ en 8000€ zitten, dus voor elk wat wils, en er zijn echt mooie occasie fietsen te vinden, ik stond onlangs bij een handelaar,
en daar kwamen 2 ouderen aan, die kochten een voor elk een fiets, ze hadden zo een fietsrek mee op de auto, de handelaar heeft de fietsen erop geplaatst en vertrokken waren ze, na
een paar dagen zijn deze fietsen terug aangeboden geweest, reden te zwaar, die mensen hadden altijd een buur of iemand anders nodig om te helpen. Als je best nog kan fietsen is een gewone
fiets ook nog leuk, zeer veel wiellertoeristen die zelfs met hun sportieve fiets met batterij rijden, is voor de heuveltjes beter op te geraken, batterij bijna niet zichtbaar, en fietsen
die ook al gauw 10.000€ tot 15.000€ kosten. ik fotografeer veel en meestal ben ik op weg met de fiets, maar op wandeltempo, anders zou ik niet veel zien