Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 7 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 6 gasten

willy1100


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


2 plaatsers

    Ruitje

    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ruitje Empty Ruitje

    Bericht van Gast do mei 07, 2009 11:11 am

    Krusty,verkopen ze nu ook pelletkachels bij De Pelsmaecker.De pellets zijn dan 0.50euro goegkoper dan bij Paul De Smet.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ruitje Empty Re: Ruitje

    Bericht van Gast do mei 07, 2009 11:19 am

    Ik moet dringend terug naar Paul De Smet om de technieker te doen komen alhoewel het geen veschil maakt nadat hij is geweest.Onze kachel gaat elke dag uit na een tijdje branden ,het potje is vol maar er komt niets op de afstandsbediening dat er iets mis is.Ik zet de kachel dan af en moet de kachel dan eerst nog het programma kuisen doen en dat dan weer een tijdje vooraleer ik hem weer kan herstarten.Het ruitje en de binnenkant van de kachel zijn na enkele uren gans donkerbruin ingebrand,ik brand nu badger pellets maar ga weer eens proberen met plospan.ik hoop eens op beterschap,voor mij is pelletkachel veel miserie.
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4758
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    Ruitje Empty Re: Ruitje

    Bericht van pedro do mei 07, 2009 3:31 pm

    Soeki schreef:Ik moet dringend terug naar Paul De Smet om de technieker te doen komen alhoewel het geen veschil maakt nadat hij is geweest.Onze kachel gaat elke dag uit na een tijdje branden ,het potje is vol maar er komt niets op de afstandsbediening dat er iets mis is.Ik zet de kachel dan af en moet de kachel dan eerst nog het programma kuisen doen en dat dan weer een tijdje vooraleer ik hem weer kan herstarten.Het ruitje en de binnenkant van de kachel zijn na enkele uren gans donkerbruin ingebrand,ik brand nu badger pellets maar ga weer eens proberen met plospan.ik hoop eens op beterschap,voor mij is pelletkachel veel miserie.

    Man man man,gelukkig is de zomer in aantocht en ga je uw kachel toch effkes nie meer nodig hebben en geen miserie dus :hv:

    Khoop dat uw miserie eindelijk es opgelost geraakt hoor!!!


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Philip
    Philip
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 1426
    Leeftijd : 52
    Registration date : 15-03-09

    Ruitje Empty Re: Ruitje

    Bericht van Philip do mei 07, 2009 6:34 pm

    1 waarschijnblijk te weinig pellet toevoer
    dan valt die soms uit
    en voordat de kachel door geef dat die uit is is je pellet bakje natuurijk helemaal vol


    test zelf eens uit met bv 5 a 10 % meer pellet toevoer

    heb dit ergens gelezen


    _________________
    Rika como vanaf 24/03/15  

    Gesponsorde inhoud


    Ruitje Empty Re: Ruitje

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu vr mei 17, 2024 9:34 am