Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 8 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 7 gasten

grossard.rob


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+57
karentje
Mauritsius
atlasgust
grossard.rob
ponneke
speedy
bart b
evert.clonen
ppeterke
egno
ivanhoed
Min esse
weske32v
lieke
nick1
Luc B
antonio1980
willy1100
cuypersmarc
jan 49
maestro
Dave G.
wakuwaku
PVS
paularis
Peerke
mantas
rotjer
pedro
ben-revo
Daniel00
zoom
krusty
dxnature
MCZ SUITE AIR
Pcorsa
Fleur
korando
shadow10
ss
rika1967
flair
Ikzelf
stefke
knoepken
kempenaar
Jef
Philip
krista
Uthrex
Geert
Block
player
johanvl
Annejanne
steven
niel
61 plaatsers

    Ervaringen Green Energy pellets


    Gast
    Gast


    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 8 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Gast do nov 24, 2011 11:42 am

    Ikzelf schreef:ik stook dit jaar het eerst met een pelletkachel en heb direct een hele voorraad in gedaan van de groene kachel.

    ook ik heb problemen, allez problemen...

    Mijn kachel valt niet uit, maar heb wel ferm koekvorming..

    Elke avond kachel uitzetten en koek verwijderen, anders gaat de kachel wel uitvallen op den duur...

    Ik kan de extractie hoger zetten etc, maar toch...

    Het is dus niet zo dat je de enige bent Guy... Ook ik ben er mee aant sukkelen..

    Volgend jaar toch nog maar eens nadenken voor ik direct een voorraad insla...

    Ik ga ook volgend seizoen of tenminste volgende bestelling ergens anders plaatsen.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 8 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Gast do nov 24, 2011 11:46 am

    niki schreef:Ik heb in augustus een pallet van green energy gehaald hier geen problemen mee.
    Mijn schoonvader heeft pas een pelletkachel gekocht en heeft hier een aantal zakken van green energy gekregen hier met opdruk din+, hij heeft met deze pellets ook koekvorming.
    Ik heb hiervan ook 1 zak getest en heb bij deze pellets ook koekvorming, dus ik denk dat er toch iets veranderd is aan de samenstelling ten opzichte van een paar maand geleden.

    we hebben als ik dat zo zie allemaal hetzelfde probleem, uiteraard zal de groene kachel kopen en verkopen en weinig zeg hebben op het produktieprocces, maar toch. Als we nu volgende bestelling even ergens anders plaatsen en ons bv houden aan din+ dan zullen er veel problemen van de baan zijn.
    Greetz,
    Guy.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 8 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Gast do nov 24, 2011 11:57 am

    Mijn verkoper van mijn kachel die onderhoud kwam doen heeft me ook gewaarschuwd voor de laatste lichting van de Green energy pellets.Was al op verschillende plaatsen geweest en die bevestigen de mindere kwaliteit.

    Grtz,Jef
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 8 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Gast do nov 24, 2011 1:06 pm

    Ik denk dat het niet alleen met de pellets van Green Energy is dat men problemen kan tegenkomen bij een nieuwe levering.
    ik heb meer als een jaar mandi pellets gestookt. Toen ik vorig jaar een nieuwe pallet mandi pellets bestelde en geleverd kreeg kwam ik snel tot de vaststelling dat ze niet deugde. Iedere dag had ik een koek in mijn branderpotje en dat had ik tervoren nooit gehad.
    Dus je ziet dat ookal koop je pellets met het din+ label dat je zeker geen zekerheid hebt dat je goede pellets hebt!!! Ik ben nu overgeschakeld op corpellets premium en die bevallen goed, maar wie kan me garanderen als ik daar een nieuw pallet van bestel dat ze nog zo goed zijn??? Niemand denk ik!

    Groetjes, Benny.
    rika1967
    rika1967
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 97
    Leeftijd : 56
    Registration date : 11-05-10

    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 8 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van rika1967 do nov 24, 2011 2:12 pm

    heb hier ook die problemen met de green energiepellets
    heb deze ook eind augustus in gedaan
    vorig jaar ook geen problemen mee gehad
    en nu ook harde koekvorming en veel stof in de zakken
    Uthrex
    Uthrex
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 904
    Leeftijd : 55
    Registration date : 29-10-08

    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 8 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Uthrex do nov 24, 2011 4:12 pm

    Melden aan Kristof. En er op staan dat die levering kosteloos omgewisseld wordt. Tracht jullie te verenigen of indien mogelijk langs gaan bij een verkoper en meer info vragen (de meeste Green Energy verkopers zijn echt wel eerlijk als het over de kwaliteit gaat).

    Uthrex


    _________________
    Remember time, when moto's were dangerous en sex was safe.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 8 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Gast vr nov 25, 2011 12:25 pm

    Uthrex schreef:Melden aan Kristof. En er op staan dat die levering kosteloos omgewisseld wordt. Tracht jullie te verenigen of indien mogelijk langs gaan bij een verkoper en meer info vragen (de meeste Green Energy verkopers zijn echt wel eerlijk als het over de kwaliteit gaat).

    Uthrex

    ik wil me wel groeperen. wie nog??
    Guy.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 8 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Gast vr nov 25, 2011 4:23 pm

    Ik koop al drie jaar al mijn pellets bij de groenekachel en heb er nog nooit problemen mee gehad, tenzij dat er eens een stukje tak instak waarop de vijzel vastliep. Bij mijn weten maakt de groenekachel zijn pellets zelf in een fabriek in Holland. Overmatige koekvorming? Bij mij is de oorzaak altijd geweest onvoldoende schoongemaakt, onder andere de lucht invoer.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 8 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Gast vr nov 25, 2011 9:14 pm

    Hallo,

    Ik heb 2 ton in Augustus afgehaald.

    Heb vorig jaar ook met green energy gestookt , zonder problemen.

    de pellets van de groene kachel zijn minder hard geperst dan vorig jaar , ook zit er meer zacht hout in verwerkt

    hebben een lichtere kleur hierdoor.

    Er zit inderdaad ook meer stof in de zakken , waarschijnlijk ook te wijten aan de zachtere persing.

    Maar een zachter persing heeft ook voordelen , het wormwiel wordt hierdoor minder belast

    Over aanslag in de vuurkorf heb ik geen last , een correcte afstelling en op tijd stofzuigen doen wonderen.

    Ik heb tot nu 12 zakjes verstookt en ben tot nu tevreden over deze pellets

    Bon_jean
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 8 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Gast za nov 26, 2011 9:55 am

    hallo iedereen laat u niet misleiden door groene kachel verkopen kan maar de na verkoop is een groot probleem mijn kachel is al 1 jaar stuk en hij komt maar niet ben daar geweest heb hem al zeker 10 mails gestuurd maar hij laat niets van hem horen hij mag mischien goedkoop zijn met zijn pellets maar mij ziet hij niet meer ik koop mijn pellets wel ergens anders
    Philip
    Philip
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 1426
    Leeftijd : 52
    Registration date : 15-03-09

    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 8 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Philip za nov 26, 2011 10:24 am

    hmlm costa
    als je kachel al een jaar stuk is waarom heb je dan pellets nodig ?


    _________________
    Rika como vanaf 24/03/15  
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 8 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van ss za nov 26, 2011 10:44 am

    costa schreef:hallo iedereen laat u niet misleiden door groene kachel verkopen kan maar de na verkoop is een groot probleem mijn kachel is al 1 jaar stuk en hij komt maar niet ben daar geweest heb hem al zeker 10 mails gestuurd maar hij laat niets van hem horen hij mag mischien goedkoop zijn met zijn pellets maar mij ziet hij niet meer ik koop mijn pellets wel ergens anders

    Dergelijke kritiek-gifspuiterij kunnen we hier missen als kiespijn.
    Terechte reactie van Phil, geef daar maar eens een uitleg aan!?
    Groeten,
    ss
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 8 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Gast za nov 26, 2011 11:43 am

    mijn display is stuk kan hem niet meer regelen alleen met de hand op en af zetten had hem gekocht omdat je hem smorgens kan laten op springen dan was het al warm als je opstaat als ik hem met de hand moet aazetten kan ik beter mijn oude hout kachel terug plaatsen in plaats 4000 euro te betalen


    Laatst aangepast door costa op za nov 26, 2011 11:55 am; in totaal 1 keer bewerkt
    rika1967
    rika1967
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 97
    Leeftijd : 56
    Registration date : 11-05-10

    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 8 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van rika1967 za nov 26, 2011 11:48 am

    costa schreef:mijn display is stuk kan hem niet meer regelen alleen met de hand op en af zetten had hem gekocht omdat je hem smorgens kan laten op springen dan was het al warm als je opstaat
    contact opnemen met STROOMOP die lossen u probleem wel op
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 8 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van ss za nov 26, 2011 11:53 am

    rika1967 schreef:
    costa schreef:mijn display is stuk kan hem niet meer regelen alleen met de hand op en af zetten had hem gekocht omdat je hem smorgens kan laten op springen dan was het al warm als je opstaat
    contact opnemen met STROOMOP die lossen u probleem wel op

    Hoe weet jij dat het om een RIKA gaat? Stroomop=Rika importeur!
    Of miste ik iets?
    Groeten,
    ss
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 8 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Gast za nov 26, 2011 11:57 am

    het is een edilkamin inbouw kachel
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 8 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van ss za nov 26, 2011 12:02 pm

    costa schreef:het is een edilkamin inbouw kachel

    Dan gaat stroomop je niet kunnen helpen!
    Hier moet je zijn: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

    Groeten,
    ss
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 8 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Gast za nov 26, 2011 12:14 pm

    bedankt voor de tip. maar maar vind je dat normaal je koopt een kachel of een auto of eender wat en je moet bij iemand anders hulp gaan zoeken het gaat hier niet om een appel en een ei het kost toch allemaal veel geld tegewoordig
    rika1967
    rika1967
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 97
    Leeftijd : 56
    Registration date : 11-05-10

    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 8 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van rika1967 za nov 26, 2011 12:18 pm

    ss schreef:
    rika1967 schreef:
    contact opnemen met STROOMOP die lossen u probleem wel op

    Hoe weet jij dat het om een RIKA gaat? Stroomop=Rika importeur!
    Of miste ik iets?
    Groeten,
    ss
    oeps was nog nie goe wakker precies Laughing
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 8 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van ss za nov 26, 2011 12:27 pm

    costa schreef:bedankt voor de tip. maar maar vind je dat normaal je koopt een kachel of een auto of eender wat en je moet bij iemand anders hulp gaan zoeken het gaat hier niet om een appel en een ei het kost toch allemaal veel geld tegewoordig

    Neen dat is niet normaal, maar heb je wel aangedrongen dat je met een defect zat? Ik lees hier weinig klachten over je installateur? Als ik jou was dan zou ik hem toch nogeens bellen!
    Groeten,
    ss
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 8 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Gast za nov 26, 2011 12:40 pm

    ben vorige winter 2010/2011 bij kristof de baas elke keer als ik pellets ging halen met hem gaan praten hij ging altijd de week daarop langs komen heb min 10 tot 15 mails gestuurt nu staat de volgende winter voor de deur

    groeten costa
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 8 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van ss za nov 26, 2011 1:35 pm

    costa schreef:ben vorige winter 2010/2011 bij kristof de baas elke keer als ik pellets ging halen met hem gaan praten hij ging altijd de week daarop langs komen heb min 10 tot 15 mails gestuurt nu staat de volgende winter voor de deur

    groeten costa

    Nog efkens vriendelijk aandringen, maar Kristof leest hier misschien mee??? Allez Kristof, een probleemke om "asap" op te lossen!
    Laat ons in ieder geval weten of het opgelost geraakt en hoe!
    Groeten,
    ss
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 8 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Gast za nov 26, 2011 3:05 pm

    ok zal ik zeker doen

    groeten
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 8 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Gast za nov 26, 2011 4:30 pm

    Toen ik een probleem had met mijn Last Calor, gekocht bij Kristoff, kwam hij na één telefoontje 's anderendaags langs en probleem, gratis en voor niets, opgelost.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 8 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Gast za nov 26, 2011 7:47 pm

    ja in het begin 3jaar geleden de eerste keer was het bij mij ook zo toen had ik nog garantie maar ja 1 jaar geleden had ik hem nog aan iedereen aanbevolen nu niet meer hoor
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 8 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Gast zo nov 27, 2011 6:12 pm

    costa schreef:hallo iedereen laat u niet misleiden door groene kachel verkopen kan maar de na verkoop is een groot probleem mijn kachel is al 1 jaar stuk en hij komt maar niet ben daar geweest heb hem al zeker 10 mails gestuurd maar hij laat niets van hem horen hij mag mischien goedkoop zijn met zijn pellets maar mij ziet hij niet meer ik koop mijn pellets wel ergens anders

    Allé nog een lotgenoot.Veel succes confused

    Gesponsorde inhoud


    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 8 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 10, 2024 5:13 pm