Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 33 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 1 verborgen en 31 gasten

patricvds


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+57
karentje
Mauritsius
atlasgust
grossard.rob
ponneke
speedy
bart b
evert.clonen
ppeterke
egno
ivanhoed
Min esse
weske32v
lieke
nick1
Luc B
antonio1980
willy1100
cuypersmarc
jan 49
maestro
Dave G.
wakuwaku
PVS
paularis
Peerke
mantas
rotjer
pedro
ben-revo
Daniel00
zoom
krusty
dxnature
MCZ SUITE AIR
Pcorsa
Fleur
korando
shadow10
ss
rika1967
flair
Ikzelf
stefke
knoepken
kempenaar
Jef
Philip
krista
Uthrex
Geert
Block
player
johanvl
Annejanne
steven
niel
61 plaatsers

    Ervaringen Green Energy pellets


    Gast
    Gast


    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 9 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Gast zo nov 27, 2011 6:12 pm

    costa schreef:hallo iedereen laat u niet misleiden door groene kachel verkopen kan maar de na verkoop is een groot probleem mijn kachel is al 1 jaar stuk en hij komt maar niet ben daar geweest heb hem al zeker 10 mails gestuurd maar hij laat niets van hem horen hij mag mischien goedkoop zijn met zijn pellets maar mij ziet hij niet meer ik koop mijn pellets wel ergens anders

    Allé nog een lotgenoot.Veel succes confused
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 9 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Gast zo nov 27, 2011 7:54 pm


    Zijn pas vandaag beginnen stoken met de pellets die we in oktober gekocht hebben bij groene kachel (stoken altijd met hun pellets)we hadden er nog van vorig seizoen en nog nooit klachten gehad.Bij het openen van de zak viel ons direct op dat ze een heel andere kleur hebben,ben eens benieuwd hou jullie op de hoogte ivm koekvorming of niet want dat heb ik in het verleden nog nooit gehad met hun pellets.

    Mvg,
    Mavi
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 9 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Gast di nov 29, 2011 11:54 am

    mavi schreef:
    Zijn pas vandaag beginnen stoken met de pellets die we in oktober gekocht hebben bij groene kachel (stoken altijd met hun pellets)we hadden er nog van vorig seizoen en nog nooit klachten gehad.Bij het openen van de zak viel ons direct op dat ze een heel andere kleur hebben,ben eens benieuwd hou jullie op de hoogte ivm koekvorming of niet want dat heb ik in het verleden nog nooit gehad met hun pellets.

    Mvg,
    Mavi
    stel mijn pellets te koop want mijn type kali kachel reageerd niet goed op de pellets,
    127 zakken aan 2.5€ zelf afhalen in riemst.
    Guy.
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 9 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van ss di nov 29, 2011 1:24 pm

    guy buekers schreef:
    mavi schreef:
    Zijn pas vandaag beginnen stoken met de pellets die we in oktober gekocht hebben bij groene kachel (stoken altijd met hun pellets)we hadden er nog van vorig seizoen en nog nooit klachten gehad.Bij het openen van de zak viel ons direct op dat ze een heel andere kleur hebben,ben eens benieuwd hou jullie op de hoogte ivm koekvorming of niet want dat heb ik in het verleden nog nooit gehad met hun pellets.

    Mvg,
    Mavi
    stel mijn pellets te koop want mijn type kali kachel reageerd niet goed op de pellets,
    127 zakken aan 2.5€ zelf afhalen in riemst.
    Guy.

    Andere oplossing:
    Kijk en test met welke pellets je kachel het wel goed doet en meng deze dan in een verhouding 2 op 3 met de pellets waar je kachel het slecht mee doet!
    Groeten,
    ss
    player
    player
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 359
    Leeftijd : 42
    Registration date : 04-02-09

    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 9 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van player wo nov 30, 2011 8:37 am

    Hebben jullie de zakken van 15 of 25kg? Mijn schoonvader heeft de green energy van 25kg en ik hoor hem niet klagen.
    Costa, de Groene Kachel is geen verdeler meer van Edilkamin.


    _________________
    Edilkamin pellbox | Piveteau pellets
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 9 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Gast wo nov 30, 2011 9:51 am

    player schreef:Hebben jullie de zakken van 15 of 25kg? Mijn schoonvader heeft de green energy van 25kg en ik hoor hem niet klagen.
    Costa, de Groene Kachel is geen verdeler meer van Edilkamin.
    Hallo lezer va diy bericht,
    de pelets zijn weg.
    greetz,
    guy.
    Uthrex
    Uthrex
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 904
    Leeftijd : 55
    Registration date : 29-10-08

    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 9 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Uthrex wo nov 30, 2011 12:15 pm

    Proficiat. Opgelost dus topic op slot.

    Uthrex


    _________________
    Remember time, when moto's were dangerous en sex was safe.
    shadow10
    shadow10
    Pelletje
    Pelletje


    Man Aantal berichten : 34
    Leeftijd : 65
    Registration date : 20-12-11

    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 9 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van shadow10 za dec 24, 2011 10:27 am

    sinds enkel weken ook (tot nu toe) tevreden bezitter van een pelletkachel mcz nima en enkele soorten pellets gebrand( aveve 4.20€ en cevo 3.99€, de merken ontgaan me even nu).Qua verbranding niet zoveel verschil gemerkt met de green energy pellets. Green energy waren qua prijs wel een stuk voordeliger 3,5€/15kg of 5,4€/25kg zak. dus nu 40 zakken (1000kg) gekocht aan 205€. voordeliger nergens gevonden tot nu toe


    _________________
    mcz nima 11.5kw
    pellets green energy
    30 zonnepannelen 5400 watt/piek
    omvormer Diehl 5300TL
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 9 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van steven za dec 24, 2011 10:29 am

    dat is ook een goede prijs


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 9 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Gast wo jan 04, 2012 3:41 pm

    prijs green energy bij maratra buggenhout is nu 3.70€. heb er daar nog in sept-oct 2011 gekocht aan 3.50€.
    normaal hebben ze hun eigen merk (maraflan).het zijn de zelfde als green energy alleen minder stof in de zak.
    korando
    korando
    Pelletje
    Pelletje


    Man Aantal berichten : 21
    Registration date : 07-06-11

    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 9 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van korando wo jan 04, 2012 6:13 pm

    ben namiddag nog 1000 kg green energy gaan afhalen in Geel , zakken van 25 kg en de prijs was 205 euro, goede prijs en vriendelijke mensen
    Fleur
    Fleur
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 3081
    Registration date : 06-12-11

    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 9 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Fleur wo jan 04, 2012 6:19 pm

    das goedkoop...3,o75 euro voor 15 kg


    _________________
    _________________________________________
    HOE MEER JE WEET HOE MEER JE VERGEET
    HOE MEER JE VERGEET HOE MINDER JE WEET
    HOE MINDER JE WEET HOE MINDER JE VERGEET
    HOE MINDER JE VERGEET HOE MEER JE WEET
    _________________________________________
    Pcorsa
    Pcorsa
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 69
    Registration date : 30-10-11

    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 9 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Pcorsa vr jan 06, 2012 5:11 pm

    IK ben over het algemeen tevreden over pellets van groene kachel (heusden ) ...
    Wat wel van mijn hart moet is dat ze daar een onbeschofte magazijnier hebben ! Niet de baas zelf want hij is altijd vriendelijk ...
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 9 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van ss vr jan 06, 2012 5:17 pm

    Dat is nogal persoonlijk he Pcorsa, ik vind eigenlijk dat je zo'n ongecontroleerd bericht niet op een forum moet plaatsen. niet goed
    Een tip: doe je verhaal eens bij zijn baas!
    Groeten,
    ss
    Pcorsa
    Pcorsa
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 69
    Registration date : 30-10-11

    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 9 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Pcorsa za jan 07, 2012 6:48 am

    tsja ! ik post enkel mijn ervaring wat ge er van denkt of mee doet ....

    maja prijs kwaliteit zijn ze in mijn ogen wel de beste ....

    P.S Kristof heeft contact met me opgenomen over de kwestie ! wat ik wel weet te waarderen !
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 9 Empty Groene kachel

    Bericht van Gast vr feb 10, 2012 9:24 pm

    Ik ondervindt grote problemen met de pellets van de groene kachel ( zakken van 25 kg aangekocht op 1 dec 2011 ). Deze blokkeren telkens de kachel omdat ze niet goed branden en vormen een blok in het verbrandingspotje. Dagelijks moest ik de kachel proper maken. Gebeld met de groene kachel in Geel maar zij merken geen probleem. Mijn buurman heeft bij dezelfde winkel pellets gekocht maar heeft er nog liggen van vorig jaar. Ben er eentje gaan lenen om te vergelijken. Die oude pellets waren lichter van kleur waardoor ik vermoed dat de nieuwe pellets van een mindere kwaliteit zijn ( teveel schors en lijm ). Ik ben nu op zoek aan alternatief maar door de prijsverschillen van de verschillende pellets twijfel ik welke ik moet nemen. Ik heb nu pellets van AVEVE gaan halen ( 3.95/15kg ). Graag suggesties voor regio Herentals.

    Grtjes
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 9 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Gast vr feb 10, 2012 9:32 pm

    lijm lijkt mij wel hééél onwaarschijnlijk
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 9 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Gast vr feb 10, 2012 9:36 pm

    lijkt mij ook, ik denk hars.

    Gr.
    Remco
    Jef
    Jef
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 618
    Leeftijd : 66
    Registration date : 31-10-08

    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 9 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Jef za feb 11, 2012 12:32 am

    Waarom neem je niet rechtstreeks contact op met groene kachel in zolder.
    Of stuur hier een PB naar Kristof!


    Laatst aangepast door Jef op za feb 11, 2012 12:49 pm; in totaal 1 keer bewerkt


    _________________
    Iris plus Speksteen


    26 zonnepanelen Suntech 205Wp = 5330Wp
    1 Omvormer SMA 5000TL-20
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 9 Empty @ palladium

    Bericht van Gast za feb 11, 2012 7:54 am

    Het is niet de eerste keer dat ik dat verhaal hoor!!
    Een collega van mij heeft meer dan een halve pallet van die pellets weggegooid. Hij had immers schrik om zijn kachel blijvend te beschadigen!!
    Hij is toch iemand die al jaren stookt en zijn kachel door en door kent.
    grts Howie

    Annejanne
    Annejanne
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Vrouw Aantal berichten : 1387
    Registration date : 05-07-09

    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 9 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Annejanne za feb 11, 2012 7:59 am

    Pellets weggooien.......wie doet nu zoiets??? Zoals Jef zegt: kontakt opnemen met Kristof van Groene Kachel in Zolder. Voor elk probleem is er een oplossing, als mensen maar op een fatsoenlijke manier met elkaar communiceren amai


    _________________
    Edilkamin Iris Plus speksteen
    Green Energy, Badger, Mandi, Plospan, Bioflam, Jekro, GK, Basic Plus, Perfect Flame
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 9 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Gast za feb 11, 2012 8:11 am

    Annejanne,

    Weggooien is inderdaad erg.
    Hij mengde ze eerst met piveteaupellets.
    Maar hij kon er zo weinig van de andere pellets tussenmengen en hij wou niemand anders met die miserie opzadelen, dat hij ze gewoon heeft weggegooid.
    Zo ver kan je dus komen ...
    grts Howie
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 9 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Gast za feb 11, 2012 8:17 am

    Goh, en wij zijn supertevreden van de pellets van Groene kachel...
    Volgende week komt er een verse pallet...

    Ze geven super warmte en heeft onze kachel eigenlijk proper gemaakt...
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 9 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Gast za feb 11, 2012 8:39 am

    Dan zal er wel een slechte lading tussen gezeten hebben.
    Ik weet dat er ook veel tevreden gebruikers zijn.
    Jammer natuurlijk, als je een pallet koopt en net die blijkt van mindere kwaliteit te zijn.
    grts
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 9 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Gast za feb 11, 2012 10:13 am

    heb 2 palletten green energy gehaald bij kristof in zolder op 10 januari van dit jaar en ben zeer tevreden over de pellets en qua prijs blijven de green energy één van de betere kopen op dit moment
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 9 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Gast za feb 11, 2012 10:20 am

    Ik heb vandaag mijn kachel volledig leeggemaakt. Heb er pellets van AVEVE in gedaan en tot mijn grote vreugde heb ik geen gevecht van een uur moeten aangaan om de kachel te laten branden. Bij de pellets van groene kachel moest ik steeds stand by blijven want ze gingen niet van de eerste keer in brand. Telkens liep de kachel vol en moest ik het verbrandingspot leeg maken en opnieuw beginnen. Na drie keer begon ze meestal te branden. Nu lukte het van de eerste keer. Dit kan geen toeval zijn. Mij zien ze niet meer terug.

    Gesponsorde inhoud


    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 9 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 7:54 pm