Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 19 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 1 verborgen en 17 gasten

marnic


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma 21 nov 2011 - 20:52.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    pelletkachel

    Anonymous
    Gast
    Gast


    pelletkachel Empty pelletkachel

    Bericht van Gast wo 17 feb 2010 - 18:38

    Iemand ervaring met Den Tegelkraker uit Sint-Pauwels?

    Kheb daar een mooie inbouwpellet zien staan via site aan mooie prijs.

    Merci. afro
    Anonymous
    Gast
    Gast


    pelletkachel Empty Re: pelletkachel

    Bericht van Gast wo 17 feb 2010 - 18:45

    Hallo,
    Zou toch tweemaal nadenken voor je daar gaat?Heb er ook een kachel van verkoop geen probleem maar service??

    Groetjes, Michel
    Anonymous
    Gast
    Gast


    pelletkachel Empty Re: pelletkachel

    Bericht van Gast wo 17 feb 2010 - 19:42

    Zelf heb ik daar een pelletskachel van maar het is ook de laatste keer.
    Wat service en eerlijkheid betreft heb ik mijn ????? bij.
    De handleiding is ook niet volledig.
    Van service denk ik ook dat het niks zal worden. 1 maand na aankoop nog steeds geen faktuur.

    Mvg

    Peter
    Anonymous
    Gast
    Gast


    pelletkachel Empty Re: pelletkachel

    Bericht van Gast wo 17 feb 2010 - 19:49

    Mpeter schreef:Zelf heb ik daar een pelletskachel van maar het is ook de laatste keer.
    Wat service en eerlijkheid betreft heb ik mijn ????? bij.
    De handleiding is ook niet volledig.
    Van service denk ik ook dat het niks zal worden. 1 maand na aankoop nog steeds geen faktuur.

    Mvg

    Peter


    mpeter

    als je nog geen factuur hebt ;heb je hem nog niet moeten betalen toch ........ study
    Anonymous
    Gast
    Gast


    pelletkachel Empty Re: pelletkachel

    Bericht van Gast wo 17 feb 2010 - 19:59

    Je MOET betalen bij levering en ik had al voor de levering alles al betaald en heb de aansluitstukken betaald dezelfde avond.
    Ik heb 190€ plaatsing betaald en IK HEB ZELF op dak moeten kruipen voor de inoxbuizen en dan had ik nog gewaarschuwd dat de buizen moesten aan elkaar vastgeschroefd worden voor ze naar beneden moesten.
    Niet nodig zei de zoon en wat moest viel voor er is een deel van de buizen naar beneden gedonderd met alle gevolgen dat ze de schouw tot de grond moeten openkappen hebben om de buizen eruit te halen.
    Daarna hebben ze de kachel gezet en heb ik alles kunnen dicht maken.
    Dit is volgens hen niet in de plaasting inbegrepen.
    Ik heb er 3 dagen aan moeten werken om alles weer een beetje deftig te krijgen.
    Toen ik belde naar de verantwoordelijke zei die ( Mr dat is toch maar 1 uurke werk)
    Dat noemen ze plaatsing.
    Gemakelijk verdiend geld noem ik dat als ik zelf op het dak moeten gaan ben.
    Ieder moet zelf maar weten wat hij doet maar ik heb de foto's van de schouw en nog steeds geen faktuur en kan bewijzen want gelukkig heb ik via overschrijving betaald wat hij eerst niet wou.
    Stel je voor dat ik dat had gedaan dan had ik al helemaal geen bewijzen.
    Dus aan de mensen die daar willen kopen denk 2x na en betaal steeds via de bank dan heb je altijd een bewijs van betaling.

    Dus Fleur .... ik ben niet tevreden en terecht dacht ik.

    Mvg

    Peter


    Laatst aangepast door Mpeter op wo 17 feb 2010 - 20:04; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : taalfout gevonden (gron = grond))
    Anonymous
    Gast
    Gast


    pelletkachel Empty Re: pelletkachel

    Bericht van Gast wo 17 feb 2010 - 20:13

    jij moet een brave huisvader zijn peter en tegen mij trek je dan soms zo van leer(grapje)
    weer een lesje voor de consument ,die verkoper zou gerust 2 palletten pellets gratis aan je deur mogen zetten voor al de miserie die je hebt gehad ........bij deze




    gr fleur
    Anonymous
    Gast
    Gast


    pelletkachel Empty Re: pelletkachel

    Bericht van Gast za 20 feb 2010 - 11:05

    Mpeter schreef:Je MOET betalen bij levering en ik had al voor de levering alles al betaald en heb de aansluitstukken betaald dezelfde avond.
    Ik heb 190€ plaatsing betaald en IK HEB ZELF op dak moeten kruipen voor de inoxbuizen en dan had ik nog gewaarschuwd dat de buizen moesten aan elkaar vastgeschroefd worden voor ze naar beneden moesten.
    Niet nodig zei de zoon en wat moest viel voor er is een deel van de buizen naar beneden gedonderd met alle gevolgen dat ze de schouw tot de grond moeten openkappen hebben om de buizen eruit te halen.
    Daarna hebben ze de kachel gezet en heb ik alles kunnen dicht maken.
    Dit is volgens hen niet in de plaasting inbegrepen.
    Ik heb er 3 dagen aan moeten werken om alles weer een beetje deftig te krijgen.
    Toen ik belde naar de verantwoordelijke zei die ( Mr dat is toch maar 1 uurke werk)
    Dat noemen ze plaatsing.
    Gemakelijk verdiend geld noem ik dat als ik zelf op het dak moeten gaan ben.
    Ieder moet zelf maar weten wat hij doet maar ik heb de foto's van de schouw en nog steeds geen faktuur en kan bewijzen want gelukkig heb ik via overschrijving betaald wat hij eerst niet wou.
    Stel je voor dat ik dat had gedaan dan had ik al helemaal geen bewijzen.
    Dus aan de mensen die daar willen kopen denk 2x na en betaal steeds via de bank dan heb je altijd een bewijs van betaling.

    Dus Fleur .... ik ben niet tevreden en terecht dacht ik.

    Mvg

    Peter

    Beste Peter,

    Ik verneem via internet dat u niet tevreden bent van onze service. Ik stel hier mij dan toch ook wel enkele vragen bij.
    U zegt €190,- betaalt te hebben voor levering en plaatsing. Bij ons is een standaard levering en plaatsing €120,-. U heeft niet zelf op het dak moeten kruipen, ikzelf en één van mijn collega's is mee naar boven gegaan. Wij hebben hier ook foto's van, dus indien er enig conflict hierover zou zijn stuur ik ze graag door. De reden waarom we op het dak moesten was omdat uw gat voor de schouw-uitlaat te klein was. De buizen zijn inderdaad naar beneden gekomen éénmalig, maar dit hebben wij mooi kunnen oplossen. Ik moet hier ook opmerken dat wij geen dakwerkers zijn noch schouwkuisers. Indien uw schouw niet in orde is/gekeurd is moet u dit normaal zelf in orde brengen. Dit ligt niet aan ons. Het gat van uw schouw hebben wij (mits uw goedkeuring) 15 a 20cm groter gemaakt. Ook hier heb ik foto's van.

    Over u factuur, ik heb uw factuur laten versturen een week na afhandeling. Ik heb u ook mijn persoonlijke gsm-nummer gegeven zodat u mij kon bereiken moest er een probleem zijn. Ik wist niet dat uw factuur niet was aangekomen, en het zou voor u een kleine moeite geweest zijn om mij eens te contactere.

    Teneinde om verdere discussie te vermijden kan u best contact opnemen met de verantwoordelijke. Zodoende kan er ook geen foute informatie meer worden gevonden op internet.

    Mvg, Lorenz
    Anonymous
    Gast
    Gast


    pelletkachel Empty Re: pelletkachel

    Bericht van Gast za 20 feb 2010 - 23:56

    Op uw antwoord lorenz... Ik ben persoonlijk op het dak de buizen gaan plaatsen en inderdaad het was 120€ plaatsing daar heb ik mij vergist.
    De faktuur heb ik nog steeds NIET gekregen na 2x persoonlijk te bellen.
    Bij het begin heb ik gezegd dat de buizen moesten vastgemaakt worden en de persoon (zoon) zei dat is niet nodig omdat die dichtingen alles wel vast zouden houden.
    De buis donderde na een tijdje naar beneden en de schouw moest wel opengkapt worden om de buis er terug uit te halen.
    Goedkeuring of niet bij plaatsing begrijp ik ervan dat de schouw terug dicht is en er was een gat van dia. 25cm voorzien.
    Het enige wat voor beide een verasing was is dat jullie er meteen stonden zonder dat ik er van op de hoogte was.
    De fotos zijn inderdaad getrokken en ik sta mee op die fotos.
    Ik ben niet bang van de waarheid ook ik heb fotos.
    Er werd 15 of 20 cm bij opengekapt 3 snelbouwstenen bij het gat dat er al was.
    Probeer maar eens buizen van 1m door een gat van 25cm te krijgen.

    Als jullie geen dakwerkers zijn blijf dan gewoon van het dak af en begin er niet aan.
    Ik heb jaren CV geplaast en ook bij industriele verwarmingen geplaast en gemonteerd.
    Dus daar horen ook schouwen bij enzoveel meer.
    De enige vergissing is dat ik 190€ schreef en bij deze dit nu nogmaal rechttrek het was inderdaad 120€ voor de rest blijf ik 100% bij mijn verhaal wat U ook beweert dat mijn info fout is.
    Nu ga ik niet verder boren hier tot op heden heb ik nog steeds geen faktuur ontvangen heb en de technische boek met de parameters en dergelijke ook niet.
    De handleiding is wel deels in nederlands maar belange niet compleet gezien ik de franstalige wel heb en gelukkig frans kan.
    Dus iedereen moet maar zelf uitmaken wat ze willen of niet.


    Grts,

    Peter
    Anonymous
    Gast
    Gast


    pelletkachel Empty Re: pelletkachel

    Bericht van Gast wo 10 maa 2010 - 12:58

    MELDING:

    Vandaag heb ik de faktuur per email aangekregen.

    Mvg

    Peter
    Philip
    Philip
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 1426
    Leeftijd : 52
    Registration date : 15-03-09

    pelletkachel Empty Re: pelletkachel

    Bericht van Philip wo 10 maa 2010 - 20:07

    duurde dus wel ff pff amai zeg


    _________________
    Rika como vanaf 24/03/15  

    Gesponsorde inhoud


    pelletkachel Empty Re: pelletkachel

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo 28 apr 2024 - 12:08